بازاریابی دهان به دهان و انواع استراتژی آن
بازاریابی دهان به دهان WOMM دقیقاً همان چیزی است که در طول روز با آن روبرو هستیم!
بازاریابی تعاملی؛ مزایا و معایب و نمونه هایی از آن
بازاریابی تعاملی فرآیندی است برای ایجاد ارتباط دو طرفه بین مشتریان و شرکت، جایی که مشتریان دیدگاهها، انتخابها و ترجیحات خود را در مورد محصول به اشتراک میگذارند تا بازاریاب بتواند آن را بهبود بخشد.
بازاریابی فصلی؛ مزایا و معایب
بازاریابی فصلی با روانشناسی در ارتباط است. در واقع برندهای مختلف فروش خود را در فصل میبندند و معتقد هستند زیاد کار کردن گزینه خوبی نیست و میبایست هوشمندانه کار کرد.
هارلی دیویدسون و استراتژی های بازاریابی آن
در این مقاله، تعدادی از رویکردهای بازاریابی را که هارلی دیویدسون سالها برای حفظ قدرت خود در صنعت موتورسیکلت استفاده کرده است، مورد بحث قرار دادهایم
مارکتینگ اتومیشن و ۵ نکته طلایی در رشد کسب و کارها
در این مطلب به بررسی مارکتینگ اتومیشن و تاثیرات آن در رشد کسب و کارها و همچنین به معرفی بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن می پردازیم.
۵ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ و نابودی کسب و کارها
در این مقاله به 5 اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ میپردازیم که میتواند کسبوکار شما را به خطر بیاندازد.
نظریه مزلو و کاربردهایش در مدیریت
نظریه مزلو میتواند کلید دستیابی به نتایج موفق پروژه باشد. اگرچه به نظر میرسد همه این الزامات با مدیریت پروژه ارتباطی نداشته باشند، اما میتوان آنها را متناسب با بسیاری از زمینهها تطبیق داد.
اصل پیتر و راه های جلوگیری از آن
اصل پیتر (Peter Principle) یک اتفاق رایج در میان شرکتها است که به موجب آن کارکنان بر اساس پیشرفت فعلیشان به جای مهارتها و استعدادهای مورد نیاز برای نقشهایی که برای آنها در نظر گرفته شدهاند، ترفیع مییابند.
ضرورت گزارش بازاریابی و دستیابی به اهداف کسب و کار
گزارش بازاریابی برای هر بازاریاب ضروری است. از کارآموز بازاریابی گرفته تا مدیر و معاون بازاریابی، همه باید کار خود و تأثیر آن بر کسب و کار را به نمایش بگذارند.
نقش رنگ در برندینگ و بازاریابی
رنگ ها با افراد ارتباط عاطفی ایجاد می کنند که می تواند شناخت برند را بهبود بخشد، تجربیات مشتری را شکل دهد و بر تصمیمات خرید تأثیر بگذارد. درک ارتباط بین رنگ، احساسات انسانی و رفتار مصرفکننده یک بینش بازاریابی قدرتمند برای برندها است. در ادامه نقش رنگ در برندینگ و بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهیم.
۵ نشانه رایج شکست پروژه ها و راهکارهایی برای جلوگیری از آن
شکست پروژه ها یک واقعیت است؛ بر اساس یک مطالعه PwC بر روی بیش از ۱۰۶۴۰ پروژه، تنها بخش کوچکی از شرکت ها (به طور دقیق ۲.۵درصد) صد در صد پروژههای خود را با موفقیت انجام میدهند.
ویژگی های متن تبلیغاتی برای جذب بیشتر مشتری
ما در این مقاله، قرار است نهتنها درباره این موضوع صحبت کنیم، بلکه ویژگیهای یک متن تبلیغاتی جذاب و قانعکننده برای جذب بیشتر مشتری را هم بررسی کنیم.
تبلیغات شفاهی؛ نقش و اهمیت آن
امروزه تبلیغات شفاهی از اهمیت بسیاری نزد بازاریابان برخوردار شده است، تا جایی که عدهای معتقدند تبلیغات شفاهی از جمله موثرترین و کارامدترین شیوههای تبلیغاتی است.
مزایای بهره مندی از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا
چند روش کلیدی هست که میتوان از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای شخصیتر و جذابتر و همچنین بهینهسازی توزیع و اندازهگیری استفاده کرد. یکی از مزایای اصلی استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا، توانایی آن در تجزیه و تحلیل دادهها و شناسایی روندها است.
چگونگی قرار گرفتن به جای مشتریان و درک دنیای آن ها
شکی نیست که قرار گرفتن به جای مشتریان برای مدیری که تمام عمرش را صرف طراحی و تولید محصولات گوناگون کرده، اصلا کار راحتی نیست. به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم یک راهنمای گام به گام برای قرار گرفتن به جای مشتریان تحویل تان دهیم.
آشنایی با آپدیت های گوگل ادز
گوگل ادز نه یک مفهوم ناآشنا، بلکه ابزاری ضروری برای هر کارآفرین در دنیا محسوب می شود در این مقاله به بیان آپدیت های گوگل ادز می پردازیم.
استقبال کسب و کارهای کوچک از بازاریابی با هوش مصنوعی
۴۱ درصد از کسب و کارهای کوچک، در حال بررسی استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تصمیم گیری های تجاریشان هستند و در این میان سرویس هایی مانند خدمات مشتری و مارکتینگ، در اولویت این کسب و کارها برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی هستند.
۲۲ قانون جاودانه بازاریابی که بازاریابان باید بدانند
کتاب 22 قانون جاودانه بازاریابی نوشته ال ریس، جک تروت دربارهی اصول مهم و پراهمیت بازاریابی است که هر مدیر یا صاحب کسبوکاری باید بداند. ال ریس و جک تروت در این کتاب ۲۲ اصل بازاریابی رو توضیح می دهند که اگر آنها را به درستی یاد بگیریم، باعث می شود مسیر کسب و کارمان را درستتر بپیماییم.
تفاوت بازاریابی کششی و بازاریابی فشار
در این مقاله، ما مفاهیم بازاریابی فشار و بازاریابی کششی را بررسی میکنیم تا شما بتوانید بر این اساس، بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.
نیچ مارکتینگ؛ مزایا و معایب
در این مقاله ما همه چیز را در مورد نیچ مارکتینگ یاد گرفتیم. امیدواریم این مقاله برای شما آموزنده و مفید واقع شده باشد.




































