22.6 C
Tehran
سه شنبه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
وفاداری مشتریان ارتباط با مشتریان

یادگیری سازمانی چیست و چگونه رخ می دهد

نظام های یادگیری سازمانی باید چگونه متحول شوند تا بتوانند به مزیت های انطباق پذیری سازمان یاری برسانند و این عنصر مهم سازمانی چگونه با عناصر دیگر در جهت افزایش قابلیت های انطباق پذیری هم راستا می شود؟
بازاریابی اجتماعی

بازاریابی اجتماعی و مزایای استفاده آن در کسب و کار

بازاریابی اجتماعی کاربرد فنون بازاریابی در مسائل اجتماعی است تا در افراد انگیزه انجام عمل یا رفتاری را که در نهایت برایشان سودمند است ایجاد نماید.
شاخص رضایت مشتری

شاخص رضایت مشتری (CSAT) و نحوه افزایش آن

از آنجایی که سطح رضایت با افزایش وفاداری مشتری، سودآوری و درآمد مرتبط است، منطقی است که شرکت‌ها باید به طور منظم عملکرد خود را بسنجند. شاخص رضایت مشتری (CSAT) روشی موثر برای انجام این کار ارائه می‌دهد. در این راهنما هر آنچه را که باید در مورد شروع و بهره‌گیری حداکثری از این معیار بدانید، بازگو خواهیم کرد.
محتوای برندشده

ویژگی های محتوای برندشده

در این مقاله با داده های آماری ای آشنا می شویم که اثبات می کند محتوای برند شده کار می کند و چه تاثیری بر استقبال مصرف کننده و میزان خرید آنها می گذارد.
کسب و کار آنلاین

کسب و کار آنلاین و چالش های بازاریابی آن

یکی از مزیت های اصلی مدیریت کسب و کار آنلاین هزینه های پایین تر برای بازاریابی و تبلیغات است. این امر در کنار هزینه...
بازاریابی محصول

بررسی بازاریابی محصول با بازاریابی برند

میان بازاریابی برند و بازاریابی محصول باید هماهنگی لازم وجود داشته باشد. در ادامه این موضوع به صورت کامل بررسی خواهد شد تا با نحوه کار، آشنایی بهتری را پیدا کنید.
استراتژی

بررسی ۴ الگوی استراتژی بازاریابی

مدیریت کسب و کار و بازاریابی در طول سال های اخیر تغییرات بسیار زیادی پیدا کرده است. اغلب برندها دیگر از شیوه های بازاریابی...
کارمندان

کارمندان خود را چگونه مدیریت کنید

کارمندان مهمترین عناصر وجود یک شرکت به حساب می آیند. به خاطر داشته باشید باید به نیروی انسانی خود توجه ویژه ای داشته باشید و درست آن ها را مدیریت کنید.
مجموعه فتوبهمن

مدیر مجموعه فتوبهمن؛ حضور کمرنگ تولیدکنندگان

مدیر مجموعه فتوبهمن معتقد است: یکی از نقاط ضعف نمایشگاه حضور کم‌رنگ سایر همکاران بود؛ از طرفی ما انتظار داشتیم این آوردگاه تخصصی‌تر برگزار شود.
شبکه های اجتماعی

افزایش وفاداری مشتری از طریق شبکه های اجتماعی و راهکارهای آن

اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، با این حال این خواسته مهم، به سادگی توسط چند اقدام کوچک در شبکه های اجتماعی، امکان‎پذیر خواهد بود که در ادامه چند مورد از آنها را بررسی خواهیم کرد.
شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی و روش های بازاریابی

کسب و کارها در طول سال های اخیر برای پیگیری اهداف شان سراغ شبکه های اجتماعی رفته اند. این موضوع بعد از همه گیری کرونا شدت بیشتری پیدا کرد. هرچه باشد در آن زمان تنها راه ارتباط میان انسان ها پلتفرم های اجتماعی بود.
کتاب «بازاریابی کارآفرینانه»

کتاب «بازاریابی کارآفرینانه» منتشر شد

کتاب «بازاریابی کارآفرینانه» تالیف دکتر علیرضا علی احمدی و دکتر حامد نوذری به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.
اوبر

استراتژی شرکت اوبر و دلایل موفقیت آن

ترکیب بازاریابی اوبر (Uber) در بازار امارات متحده عربی بر اساس ترکیبی از استراتژی‌های بازاریابی است که بر محصول، تبلیغات، مکان و قیمت تمرکز...
استراتژی کسب و کار

استراتژی کسب و کارهای کوچک

تمام برندهای بزرگ و کارآفرینان مشهور به لطف نوآوری شان در دنیای کسب و کار ماندگار شده اند. هیچ برندی با عملکردی معمولی در دنیای کسب و کار برای همیشه ماندگار یا حتی موفق نمی شود.
موتورهای جست وجو

معرفی محبوب ترین موتورهای جست وجو

ما امروز معتقدیم استفاده از تکنیک های سئو حرف اول و آخر را در موتورهای جست وجو می زند. شاید فکر کنید چنین دست فرمانی یعنی فقط تخته گاز دنبال تکنیک های سئو بودن، اما راستش را بخواهید هنوز یک مرحله قبل از این ماراتن طولانی باقی مانده است. هدف ما در این مقاله گشت و گذاری در دنیای موتورهای جست وجو است.
عکاسی تبلیغاتی

 اهمیت عکاسی تبلیغاتی در بازاریابی و برندسازی

عکاسی تبلیغاتی یا همان تصویربرداری تبلیغاتی، فرآیند ثبت تصاویر با هدف تبلیغ کالا، خدمات و برندهای مختلف است.
تبلیغات داده محور

آشنایی با تبلیغات داده محور و کاربرد های این نوع تبلیغات

در این دوره و زمانه دیگر کسی برای خریدن کتاب یا لباس سراغ ویترین مغازه ها نمی رود. دیگر کمتر پیش می آید آگهی های تلویزیونی تصمیم نهایی ما را برای خرید بگیرند. عصر دیجیتال نه فقط رفتار خرید، بلکه الگوهای تبلیغاتی را نیز به کلی دگرگون کرده است.
درس تجاری

۳ درس تجاری مهم از کرونا

ویروس کرونا ادامه دارد و برای معرفی کامل نکاتی که به دست آمده است، در ادامه سه درس تجاری مهم را بررسی خواهیم کرد.
فرآیند دورکاری

مدیریت کارمندان در فرآیند دورکاری

با وجود کاهش میزان حساسیت کرونا باز هم بسیاری از مردم از این شیوه استفاده می کنند. با این حساب شما برای تاثیرگذاری بر مخاطب هدف نیازمند استفاده از راهکارهایی برای ایجاد اتحاد در میان کارمندان تان که در فرآیند دورکاری فعال هستند، خواهید بود.
تعامل در اینستاگرام

بالا بردن تعامل در اینستاگرام با ۸ روش کارآ

در حال حاضر، اینستاگرام محبوب ‌ترین شبکه اجتماعی میان بازاریابان اینترنتی است. میزان مشارکت و تعامل در اینستاگرام در این پلتفرم 10 برابر فیس...