تبلیغات کلیکی از فرمول یک موفقیت تا دیوار شکست
بسیاری از کسبوکارها بودجه تبلیغات کلیکی خود را بیثمر از دست میدهند؛ نه بهخاطر ناتوانی پلتفرمها، بلکه بهدلیل اشتباهات پنهانی که مانند قاتلان خاموش در دل کمپینها کمین کردهاند.
برندهای شخصی؛ ایده هایی برای مارکتینگ
در دنیای امروز، ساختن یک برند شخصی به مراتب سخت تر از مدیریت برندهای عادی است. برندهای شخصی نه تنها باید تصویری از تخصص و مهارت های...
بازاریابی ویدئویی؛ تعامل حرفه ای با مخاطب
تصور کنید وارد یک خیابان شلوغ شده اید. از هر طرف رنگ و نور و صدا هجوم می آورد. هر مغازه ای سعی دارد توجه شما را جلب کند. در این ازدحام ناگهان یک پرده بزرگ در گوشه ای از میدان ویدئویی چند ثانیه ای از یک برند پخش می کند.
سالنامه شفق؛ نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی پر بارتر از گذشته
سالنامه شفق: یکی از مهمترین اهداف ما عرضه کارهای جدیدمان بود و درصدد بودیم تا کیفیت کاریمان را به رقبا و مشتریان نشان دهیم. در چنین رویدادهایی دیدارهای حضوری داریم و این تعامل برای صنایع ضروری است.
صادرات زعفران در گرو برندسازی مناسب
نایبرئیس شورای ملی زعفران ایران گفت: متأسفانه در خصوص صادرات زعفران ، برندسازی زعفران به صورت مناسب انجامنشده و صادرات زعفران به همین دلیل توان رقابت با برندهای خارجی را ندارد.
تراکت ها و تبلیغات محلی
در دنیای امروز، جلب توجه مشتریان به یک چالش بزرگ برای کسبوکارها تبدیل شده است و تراکت ها روشی موثر بر این امر هستند
ویدئوهای کوتاه و تاثیر آن بر ترندهای بازاریابی
امروزه ویدئوهای کوتاه دیگر در گوشه و کنار فضای آنلاین به سادگی در دسترس قرار دارد. بسیاری از کاربران به جای تماشای محتوای متنی یا دیگر فرمت ها به سوی ویدئو گرایش پیدا کرده اند.
کارآفرینان و مهارت هایشان
وقتی شما تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار می گیرید، به طور منطقی باید اول از همه به دنبال شرکت در دوره های آموزشی متنوع باشید. این دوره ها انواع مهارت ها را دربر می گیرد. درست به همین خاطر خیلی از کارآفرینان در عمل کارشان را از مدرسه های کسب و کار شروع می کنند.
توصیه های کارآفرینان جوان در حوزه کسب و کار
فضای آنلاین دامنه وسیعی از محتوا را در اختیار مخاطب هدف قرار می دهد بنابراین جست وجو برای توصیه های مناسب در حوزه کسب و کار امر سختی نخواهد بود.
باید و نباید های فروش در اینستاگرام
اینستاگرام با اضافه کردن بخش های تخصصی برای فروش، خود را از فضای یک شبکه که صرفا برای سرگرمی ایجاد شده است،خارج کرده و اکنون حتی بیشتر از سایت ها نیز فروش دارد. دلیل این امر به این خاطر است که تمایل به حضور در شبکه های اجتماعی، به مراتب بیشتر از جست و جو در اینترنت می باشد.
دوران پسا کرونا فرصتی برای تبلیغات بیشتر
بازگشایی کسب و کارها در دوران پسا کرونا تغییرات مهمی از نظر تبلیغاتی ایجاد کرده است. اکنون برندها تمایل بیشتری برای پرداخت هزینه در ازای تبلیغات در شبکه های اجتماعی دارند.
چگونه با رعایت ۹ اصل مدیریت موفق شویم؟
آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که اعتقاد دارید که برخی از افراد مدیرانی لایق آفریده می شوند؟ این جمله بیشتر به...
کاغذ تراکت و سایز استاندارد در طراحی تراکت تبلیغاتی
یکی از انواع تبلیغاتهای چاپی پر کاربرد در زمینه معرفی برند و معرفی محصولات کاغذ تراکت است.
شناخت انواع مشتریان در بازار
ماجراجویی مشتریان پیرامون برندها خیلی قبل تر از اینکه دست به جیب شده و خریدشان را نهایی کنند، شروع می شود. از زمانی که مشتریان نیازهای تازه ای پیدا می کنند تا جست و جو برای محصولات مناسب و بعد هم مقایسه ای موشکافانه، هنوز تکلیف نهایی مشخص نیست. بسیاری از مشتریان فقط بعد از یک مقایسه سفت و سخت دست به انتخاب از بین صدها برند موجود می زنند.
چگونگی فروش خدمات آنلاین
فروش خدمات آنلاین اغلب اوقات چالش برانگیز است. خب مردم در حالت عادی محصولات مختلف را نیز به طور آنلاین کمتر می خرند؛ چراکه همیشه شک و تردیدهایی درباره برندهای این حوزه و همچنین بحران اعتماد به آنها وجود دارد.
۶ سوال اساسی در ایمیل مارکتینگ
در هر زمینه ای از بازاریابی به خصوص ایمیل مارکتینگ سوالاتی اساسی وجود دارد که تا زمانی که به آنها پاسخ نداده باشید، نمی توانید مراحل بعدی را طی کنید.
بازاریابی غیرمتمرکز چیست و چه کاربرد هایی دارد
بلاک چین نامی آشنا برای کارآفرینان حوزه فناوری است. با این حال در حوزه بازاریابی هنوز در ابتدای راه قرار دارد. بسیاری از مشتریان هنوز به شنیدن اسم آن عادت ندارند. بنابراین بجاست که از خودمان بپرسیم بلاک چین و بازاریابی دقیقا چه نسبتی با هم دارند؟ جواب این سوال در یک کلمه خلاصه می شود: بازاریابی غیرمتمرکز.
۱۷ تکنیک تبلیغاتی مؤثرترین در تاریخ
کمپینهای بازاریابی موفق به ندرت بر اساس شانس موفق میشوند. آنها معمولاً بر اساس اصول روانشناختی تستشده در زمینه تعامل و متقاعدسازی ساخته میشوند. این تکنیکهای تبلیغاتی طراحی شدهاند تا یک مخاطب خاص را جذب کرده و رفتار آنها را تحت تأثیر قرار دهند.
موارد مهم در تولید محتوا برتر
تولید محتوا ساده ترین کاری نیست که در عرصه کسب و کار صورت می گیرد. خیلی ها فکر می کنند کمپین های بازاریابی یا حتی ویدئوهایی که اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند، حاصل یک دورهمی ساده و ایده های بی نهایت ابتدایی است. خب اگر ماجرا اینطوری بود، امروزه بسیاری از مردم دنیا اینفلوئنسرهایی با سرمایه چند میلیون دلاری بودند.
فعالیت در محیط کار اشتراکی
اگرچه این موضوع بسیار مثبت است که هر فردی در دفتر کار مخصوص خود فعالیت نماید. با این حال این موضوع یک ایده آل محسوب شده و در اکثر موارد امکان پذیر نیست. در این زمینه سوال اصلی این است که چگونه می تواند در محیط کار اشتراکی فعالیت موثر داشت؟




































