نقش و قدرت رنگ ها در بهبود شناخت برندینگ و بازاریابی
درک نقش و قدرت رنگ ها و ارتباط بین رنگ، احساسات انسانی و رفتار مصرفکننده یک بینش بازاریابی قدرتمند برای برندها است.
نکاتی برای ایجاد یک سایت پربازدید
در اختیار داشتن یک سایت برای اکثر کسب و کارها امری بسیار مهم است، با این حال آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چه دلایلی باعث می شود تا شانس بالایی برای جذب مخاطبان بالا داشته باشید
تاثیر گذاری بر مخاطب در فضای آنلاین
امروزه فضای آنلاین تمام فضای کسب و کار را به خود اختصاص داده است. در گذشته ای نه چندان دور اگر یک نفر خریدار...
روندهای بازاریابی محتوا
محتوای تولیدشده در کانالهای مختلف بازاریابی توزیع شده و نقش مهمی در جذب مخاطب ایفا میکند. این محتوا در چرخش مخاطب در شبکههای اجتماعی بسیار تاثیرگذار است. در این مقاله به نقل از مجله کوروش، به بررسی ترندهای بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۱ پرداختهایم.
سپردن مدیریت اکانت به افراد مشهور و تاثیرگذاری بر مخاطب هدف
سپردن مدیریت اکانت یک برند برای مدت زمانی محدود به یک فرد مشهور ایده تازه ای در عرصه مارکتینگ محسوب می شود.
کیو آر کد و تاثیر آن بر تبلیغات امروز
کیو آر کد در واقع مخفف کد Quick Response یا پاسخ سریع است. اگر بخواهیم خیلی ساده این کد پاسخ سریع را معرفی کنیم باید بگوییم بارکد دوبعدی است.
مرگ مکانیک تبلیغات؛ تولد معمار استراتژی در عصر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی، قواعد بازاریابی و تبلیغات پولی را دگرگون کرده است؛ دوران تنظیم دستی تبلیغات تمام شده و عصر معماران استراتژی هوشمند آغاز شده است.
بررسی علل موفقیت شرکت زاپوس در جلب رضایت مشتریان
با ما در این مقاله همراه باشید تا ۳ داستان جالب از برخورد شرکت زاپوس با مشتریان را بازگو کرده و استراتژی خدمات مشتری آن را مورد بررسی قرار دهیم.
چگونه کارمندان ماهر جذب کنیم
استخدام استعدادها کارمندان ماهر برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است. کارآفرینان برای راه اندازی یا مدیریت بهینه کسب و کار باید در وهله نخست کارمندان مناسبی در اختیار داشته باشند.
مشکلات اقتصادی و رشد کسب و کارها در این دوران
تمام کسب و کارها دوره های رشد و توسعه اقتصادی را دوست دارند اما مشکلات اقتصادی در همه دوره ها وجود دارد.
کپی رایتینگ؛ هنر ساختن کلیدهایی که درهای ذهن مشتری را باز میکنند
ذهن مشتری، یک قلعه نفوذناپذیر است؛ با دیوارهای بیتوجهی و دروازههایی از جنس «وقت ندارم». بازاریابها فریاد میزنند، قول میدهند، فشار میآورند، اما این درها باز نمیشوند. مشتری به هیاهو عادت کرده است. تنها راه ورود، کپی رایتینگ حرفهای است؛ نه با دژکوب، بلکه با کلیدی که مخصوص همان قفل ساخته شده است.
مدیریت صحیح وبلاگ
براساس گزارش موسسه فایننس آنلاین، 600 میلیون وبلاگ فعال در سطح اینترنت وجود دارد. این رقم در مقایسه با 1.7 میلیارد سایت فعال در سراسر دنیا به شدت اندک است، با این حال به معنای راحتی راه اندازی و مدیریت صحیح وبلاگ و رقابت با دیگران نیست.
مدیرعامل سررسید پارت:حضور مشتریان متنوع در نمایشگاه تبلیغات
مدیرعامل سررسید پارت: یکی از نقاط قوتی که در نمایشگاهها وجود دارد این است که ما میتوانیم محصولاتمان را بهتر به مشتریانمان عرضه کنیم....
۱۱ استراتژی برای مدیریت مشتری عصبانی
در این مطلب چند استراتژی منحصر به فرد برای مدیریت مشتری عصبانی از برندهای با تجربهای که به درستی این کار را انجام میدهند، برای شما آوردهایم!
بازاریابی موبایلی چیست
بازاریابی موبایلی یکی از شیوه های نوین بازاریابی است. جلب نظر مخاطب هدف در دوران کنونی یکی از سخت ترین کارها برای هر بازاریابی محسوب می شود.
راز موفقیت در تبلیغات؛ ساخت یک تیم حرفهای
ما در شرایطی زندگی می کنیم که کسب و کارها برای ماندن در رقابت از ابزارهایی استفاده می کنند که بتوانند پیام و ارزش های برند را به شیوه ای روشن، جذاب و به روز به مخاطب برسانند. از این رو تبلیغاتی که مبتنی بر استراتژی های محکم و اجرای دقیق باشند، می توانند نسبت به روش های سطحی تاثیر چند برابری داشته باشند. البته همه این شرایط در صورتی که تیم تبلیغاتی حرفه ای داشته باشیم، محقق می شود. وگرنه تمام رویاها در نطفه خفه می شود.
بازسازی برند در دنیای دیجیتال
در دنیای کسب و کارهای مدرن و دیجیتالی امروز، برندها دیگر صرفا نام یا لوگوی ساده ای نیستند که تنها به محصولات هویت بدهند. اینجاست که بازسازی برند (Rebranding) به عنوان یکی از بهترین استراتژی های بقا و رشد، وارد میدان می شود.
برند سازی به سبک ۶ کارآفرین جهان
اکنون نسل کارآفرینان به طور کلی تغییر کرده است. دیگر خبری از سلطه بی چون و چرای برخی از کارآفرینان پا به سن گذاشته و میانسال نیست. در عوض بسیاری از کارآفرینان جوان در کسب و کارهای مختلف و برند سازی موفق به ارائه عملکرد مطلوب شده اند. اگرچه بسیاری از کارآفرینان جوان موفق به جلب اعتماد کارشناس های بزرگ کسب و کار شده اند، اما هنوز بسیاری از مردم و برندهای بزرگ نسبت به نسل جوان به چشم تردید می نگرند.
خرده فروشی آنلاین و راه های راه اندازی آن
بی شک فناوری اینترنت دیر یا زود همه عرصه کسب و کارها را دربر می گیرد، اما الان اوضاع برای کارآفرینان خیلی سخت شده است، چراکه آنها بین ادامه روند سنتی کسب و کار یا انتخاب الگوهای دیجیتال گیر کرده اند. مثلا همین صنعت خرده فروشی آنلاین را در نظر بگیرید.
تغییرات ضروری برای برندها
اعمال تغییر در حوزه کسب و کار امری ضروری است. هیچ کسب و کاری امکان ادامه فعالیت در بازار بدون اجرای برخی از تغییرات اساسی را ندارد. همین امر بسیاری از برندها را به فکر اعمال تغییرات مداوم برای بهبود وضعیت شان انداخته است.




































