۵ پرسش اصلی در بازاریابی
آشنایی با پنج سوال اصلی در هر زمینه ای ازجمله بازاریابی شانس موفقیت افراد را افزایش میدهد. درواقع این موارد را باید قبل از...
ابزارهای ضروری شرکت ها برای عملکرد بهتر در بازار رقابتی
هر شرکتی برای آنکه در بازار به شدت رقابتی حال حاضر بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد، باید ابزارهای ضروری را بشناسد و از آن ها بهترین استفاده را کند.
بهره مندی شرکت IKEA از مناقشه رونالدو با کوکاکولا
شرکت IKEA که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند، در اقدامی جالب بطری آب نوشیدنی تحت نام "کریستیانو" را تولید کرده است.
محتوای بازاریابی را چگونه باید جذاب کرد
آیا شما تا به حال تجربه شنیدن داستانی جذاب و فراموش نشدنی از سوی دوست تان را داشته اید؟ حوزه بازاریابی شباهت بسیار زیادی به بیان داستان های دوستانه دارد. محتوای بازاریابی باید جذاب باشد.
نقش کانال یوتیوب در بازاریابی جدید
دنیای یوتیوب بیش از هر زمان دیگری برای کاربران جذابیت دارد. مشاهده محتوای ویدئویی شاید تا چند سال پیش امری دلبخواهی بود، اما امروزه بدل به انتخاب اول و آخر کاربران شده است. درست به همین خاطر سایر شبکه های اجتماعی نیز خودشان را با این تحول مهم سازگار کرده اند.
تکنیک های داستان سرایی در بازاریابی و تبلیغات
تکنیک های داستان سرایی در بازاریابی و تبلیغات، روشی محبوب و تاثیرگذار
شما برای رشد کسبوکار یا برند سازی شخصی خودتان خیلی زحمت کشیده و...
چرخه عمر سازمانی کارمندان در پیاده سازی فرهنگ کوچینگ
یکی از مواردی که در پیاده سازی فرهنگ کوچینگی سازمان مورد توجه قرار می گیرد، چرخه عمر سازمانی کارمندان است.
نقش حلقه OODA در تصمیمگیری کسب و کارها
حلقه OODA، که همچنین به عنوان Boyd’s Cycle نیز شناخته میشود، ابزاری برای تصمیم گیری است که در اصل برای کمک به خلبانان جنگنده...
یادگیری از تجارب اینفلوئنسر ها در بازاریابی
اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چند سالی هست حسابی در دل بازاریاب ها جا خوش کرده است. تا قبل از آن بازاریابی با کمک سلبریتی ها طرفداران خاص خودش را داشت، اما حالا این اینفلوئنسرها هستند که تمام تمرکز برندها را جلب کرده اند. انگار حتی بدترین محصولات دنیا هم وقتی پای اینفلوئنسرها وسط باشد تبدیل به جذاب ترین گزینه خرید دنیا خواهد شد.
بررسی استراتژی شرکت کی اف سی
سرهنگ هارلند سندرز صدق نمیکرد؛ کسی که در شصت و پنج سالگی بدون کار و منبع درآمد، کسب و کار فست فود مرغ کنتاکی را ایجاد کرد که امروزه با نام شرکت کی اف سی شناخته میشود.
بررسی تفاوت بازاریابی حسی و احساسی
بازاریابی حسی (Sensitive marketing) با بازاریابی احساسی (emotional marketing) متفاوت است. در این مقاله این تفاوت را بررسی می کنیم و در نهایت برخی از روش های دیگر بازاریابی را مرور میکنیم.
رهبری BS و چشمانداز واقعبینانهتر از رهبری
کتاب «رهبری BS» به قلم جفری ففر و ترجمه امیرحسین مروی توسط انتشارات نگاه معاصر، به چاپ دوم رسید.
مدیریت سئو و کسب موفقیت در کوتاه مدت
امروزه مقالات بسیار زیادی با موضوع مدیریت سئو در مدت زمانی اندک در دسترس کاربران قرار دارد. این امر برای بسیاری از بازاریاب ها و کارآفرینان امیدهای بسیار زیادی در راستای مدیریت سئو در مدت زمانی کوتاه و کسب موفقیت های بلندمدت بدون نیاز به اختصاص زمان زیاد ایجاد کرده است
مدیر سالنامه ایران زمین؛ راضی بودیم
وحید محمودی مدیر سالنامه ایرانزمین؛ ورودی نمایشگاه باید به شرکتهایی اختصاص پیدا کند که غرفهسازیهای خوبی را انجام دهند تا شأن و منزلت نمایشگاه حفظ شود
ربات های چت یکی از برترین ابزارهای بازاریابان
امروزه در دنیای به سرعت در حال تغییر دیجیتال، بازاریابی نیز مثل هر حوزه دیگری به طور فزاینده ای به سمت استفاده از ابزارهای نوین و خلاقانه گرایش پیدا کرده است. در این میان، ربات های چت (Chatbots) به عنوان یکی از جدیدترین و کارآمدترین ابزارهای بازاریابی، توجه بسیاری از کسب وکارها را به خود جلب کرده اند.
بررسی انواع مختلف آرم تجاری
لوگو را باید معرف یک برند دانست. در واقع اگر بخواهیم نخستین و مهم ترین اقدام در زمینه بازاریابی را نام ببریم، بدون شک ایجاد آرم تجاری، انتخابی شایسته خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که هیچ چیز به اندازه این موضوع، در ذهن مخاطب باقی نخواهد ماند. این امر در حالی است که هنوز هم بسیاری از افراد با انواع مختلف آرم های تجاری آشنایی نداشته و این امر باعث می شود تا انتخاب برای آنها بسیار سخت باشد. در این راستا به بررسی پنج نوع اصلی آن خواهیم پرداخت.
علل عدم موفقیت تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی و بازاریابی در دنیای امروز دستخوش تغییرات عمده ای شده به گونه ای که حتی قابل مقایسه با شیوه ها و متدهای گذشته نیست. امروز در کنار شما هستیم تا از علت ها و دلیل های عدم موفقیت در تبلیغات و بازاریابی پیامکی یاد کنیم.
دلیل سرعت رشد صنعت تبلیغات در دنیا
صنعت تبلیغات - یا حداقل آن حجم تبلیغاتی که بیبی بومرها (متولدین ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴) با آن بزرگ شدند - دیگر وجود ندارد. در عصر دستگاه های ضبط ویدئو دیجیتال و سرویسهای استریم، کارشناسان، پایان دوران تبلیغات ۳۰ ثانیهای را اعلام کردهاند.
مجموعه طراحان ۳۳؛ برپایی در زمان و مکانی ثابت در نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات...
مدیر مجموعه طراحان 33: اگر مسئولان برپایی نمایشگاه در برنامه ریزی های خود دقت بیشتری به عمل آورند و هر سال یک زمان مقرر برای برگزاری رویداد های این چنینی داشته باشند شرکت کنندگان می توانند بسیار موفق تر عمل کنند.
راهکارهای جذاب بازاریاب ها برای ارتباطات بهتر با مشتریان
راهکارهای جذاب بازاریاب ها برای بازیابی مشتریان در دوران پسا کرونا
همه گیری کرونا برای بسیاری از برندها به معنای قطع دسترسی مستقیم به مشتریان...