12 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
بازاریابی B2B

مدیریت ارتباط با مشتری B2B برای درک نیازهای مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری B2B به سیستم‌ها، فناوری‌ها، استراتژی‌ها و فرایندهایی اطلاق می‌شود که به شرکت‌های B2B کمک می‌کند روابط خود را با مشتریان...
هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی راهکاری موثر در کسب و کار

هدیه تبلیغاتی یکی از راهکارهای مؤثر است که بسیاری از کسب و کارها برای یادآوری برند خود به مشتریان، از آن استفاده می‌کنند.
کسب و کار شش سیگما

شش سیگما چیست؟

شش سیگما یک استراتژی تحول سازمانی است که موجب توسعه و گسترش متدهای مدیریتی، آماری و نهایتا حل مشکلات شده و به کمپانی امکان جهش و تحول را می‌دهد.
هدیه سازمانی عید نوروز

۹ هدیه سازمانی عید نوروز به منظور جلب رضایت مشتریان وفادار 

پیشنهادهای ویژه برای هدیه سازمانی عید نوروز با اهدای هدیه سازمانی عید نوروز به مشتریان خود می‌توانید رضایت و وفاداری آن‌ها را به‌دست بیاورید. اما...
تبلیغات پایدار

مزایای تبلیغات پایدار 

تبلیغات پایدار یک جورهایی باعث ایجاد اعتماد می شود. دنیای کسب و کار پر از برندهایی است که ادعا دارند بهترین محصولات دنیا را تولید می کنند. به طوری که مشتریان حتی اگر هزار سال هم منتظر بمانند، باز هم محصولی بهتر گیرشان نخواهد آمد.
کسب و کار

ایده های جدید برای کسب و کار

شروع یک کسب و کار تازه همیشه هیجان زیادی دارد. همانطور که قهرمانان المپیک قبل از شروع مسابقه هیجان زیادی را تجربه می کنند، کارآفرینان هم وقتی پای یک استارت آپ جدید وسط باشد سر از پا نخواهند شناخت.
آژانس دیجیتال مارکتینگ

تغییرات دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۳

دیجیتال مارکتینگ در دوران جدید تغییرات اساسی پیدا کرده است و همواره نیز دستخوش تحول است.مردم عادت دارند وقتی سال نو از راه می رسد، تغییرات گوناگونی در زندگی شان ایجاد کنند.
توسعه سبز

توسعه سبز و ۴ مزیت استفاده از آن برای کسب و کارها

مفهوم توسعه سبز در تمامی جنبه های زندگی کاربرد دارد و منظور این است که به نحوی رشد کنیم که تاثیرات کمتری بر روی...
تیزرهای تبلیغاتی

اهمیت تیزرهای تبلیغاتی در بازاریابی و رشد فروش

تیزرهای تبلیغاتی ابزارهایی جذاب و قدرتمند برای بازاریابی محصولات و خدمات هستند که تاثیر بالایی در افزایش فروش دارند.
سررسید آزاده

مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده: نمایشگاه فرصتی برای تجدید دیدار

مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده: متأسفانه به دلیل محدودیت در واردات هدایای تبلیغاتی امسال شاهد تنوع کمتری در نمایشگاه بودیم. حضور آیتم‌های تبلیغاتی در نمایشگاه می‌تواند فرصت‌هایی را برای رقابت ایجاد کند اما این نمایشگاه از این منظر موفق به تأمین توقعات ما نشد.
دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال مهارتی ضروری برای رشد و بقا در جهان امروز

در این مطلب دلایلی ذکر می‌کنیم درباره اینکه چرا هر صاحب کسب و کاری باید بازاریابی دیجیتال بداند.
مجموعه دموت

مدیرعامل مجموعه دموت: سطح مطلوب برگزاری نمایشگاه تبلیغات

مدیرعامل مجموعه دموت: واسط برج نهم بهترین زمان برای برگزاری این نمایشگاه است که خوشبختانه در همین زمان شاهد برگزاری‌اش بودیم. سطح برگزاری نمایشگاه بسیار خوب بود و امسال با وجود گرانی کاغذ و چرم و افزایش دو برابری دستمزدها شاهد محصولات باکیفیت و خاص بودیم.
مدیریت ریسک در حوزه کسب و کار

کتاب مدیریت استراتژیک کسب و کار منتشر شد

کتاب مدیریت استراتژیک کسب و کار به قلم پارسا زعفری در ۲۴۸ صفحه و به قیمت ۲۰۰ هزار تومان توسط انتشارات خیابان در ۵۰۰ نسخه منتشر شده‌ است.
رث گرافیک

کارشناس فروش شرکت رث گرافیک: نمایشگاه پر رونق و پر بازدید بود

کارشناس فروش شرکت رث گرافیک : مهم‌ترین هدف ما برای حضور در این آوردگاه ارتباط با مشتریان قدیمی و معرفی محصولاتمان به افراد و همکارانی است که برای تبلیغات و معرفی برندشان تمایل به چاپ سررسید و تقویم دارند.
شرکت کیانیکو کیانیکو مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو

مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: سودمندی برپایی هم‌زمان نمایشگاه تبلیغات و چاپ

مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: شرکت‌های برگزارکننده نمایشگاه باید توجه داشته باشند که یک برند قدرتمند می‌تواند چندین هزار بازدیدکننده برای نمایشگاه به همراه بیاورد؛ بنابراین در واگذاری غرفه‌ها باید موارد این‌چنینی در نظر گرفته شود.
سالنامه آوای عرشیا سررسید تبلیغاتی

مدیر عامل مجموعه صبا:جانمایی خوب و سالن‌های مناسب در نمایشگاه تبلیغات

مدیر عامل مجموعه صبا: متأسفانه ساعت برگزاری نمایشگاه از هشت صبح تا سه بعد از ظهر بود که این موجب جا ماندن بسیاری از مشتریان برای بازدید از آن شد. همچنین تبلیغات محیطی بسیار ضعیف بود. جدای از این موارد جانمایی غرفه‌ها و سالن‌هایی که در اختیارمان قرار داده بودند، راضی‌کننده بود.
سررسید پارت

مدیرعامل سررسید پارت:حضور مشتریان متنوع در نمایشگاه تبلیغات

مدیرعامل سررسید پارت: یکی از نقاط قوتی که در نمایشگاه‌ها وجود دارد این است که ما می‌توانیم محصولاتمان را بهتر به مشتریانمان عرضه کنیم....
سالنامه امسال

مدیر سالنامه امسال: تبلیغات نامناسب در نمایشگاه تبلیغات

مدیر سالنامه امسال: استقبال از نمایشگاه به‌طورکلی خوب بود اما ایراداتی هم از جمله عدم تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب داشت. نمایشگاه تجهیزات پزشکی هم‌زمان...
سالنامه سپیدان

مدیرعامل سالنامه سپیدان: توسعه بازار هدف اصلی شرکت در نمایشگاه

 مدیرعامل سالنامه سپیدان : یکی از مشکلات ما عدم برنامه‌ریزی برای گسترش بازار در میان کشورهای همسایه است که بخشی از آن نیز به...
هدایای تبلیغاتی آونگ زمان

مدیر مجموعه تولیدی آونگ زمان : نمایشگاهی با سطح کیفی خوب

مدیر عامل مجموعه تولیدی آونگ زمان: با وجود بین‌المللی بودن نام این رویداد اما غرفه‌گذار یا بازدیدکننده خارجی در آن حضور نداشت.