17.6 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
جذب فوری مشتری

جذب فوری مشتری با اصول تبلیغاتی مدرن

تبلیغات و بازاریابی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کار است پس باید برای پیشرفت در فروش و جذب فوری مشتری بهتر از اصول و نکات تبلیغات پیروی کنید.
محتوای موفق

لزوم توجه به بازاریابی محتوایی

عرصه بازاریابی دیگر از حالت سنتی اش خارج شده است. امروزه کسب و کارهای مختلف برای جلب نظر مشتریان به سراغ الگوهای تازه بازاریابی رفته اند. در این میان بازاریابی محتوایی یکی از مهم ترین عرصه ها برای جلب نظر مشتریان محسوب می شود.
افزایش فروش

۹ راهکار افزایش فروش و تحول در کسب و کار

بعضی‌ها می‌گویند برای افزایش فروش همان کارهایی که برای فروختن محصول انجام می‌دهید کافی است؛ ولی در این مقاله می بینید که بهتر است در کنار کارهایی که برای فروش مفید هستند کارهای زیر را هم انجام دهید تا فروشتان افزایش پیدا کند.
استارت آپ ها

تفاوت های دورکاری و کار از خانه در عرصه کسب و کار

کار از خانه و دورکاری ترندهای برتر در حوزه های مختلف کسب و کار محسوب می شود. شرایط ناشی از شیوع کرونا وضعیت بسیاری از برندها را دشوار کرده است.
رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی روشی تاثیرگذار بر برندسازی

رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های مهم و تأثیرگذار برای تبلیغ هر کسب‌وکاری است که مشتریان نیاز دارند تا به‌صورت گسترده و مطابق با سلیقه خود آن را در بسترهای موردنظرشان انتشار بدهند.
هدایای تبلیغاتی آونگ زمان

مدیر مجموعه تولیدی آونگ زمان : نمایشگاهی با سطح کیفی خوب

مدیر عامل مجموعه تولیدی آونگ زمان: با وجود بین‌المللی بودن نام این رویداد اما غرفه‌گذار یا بازدیدکننده خارجی در آن حضور نداشت.
شادی در کسب و کار

بهره مندی از کلیدهای شادی در کسب و کار

انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران کتاب «شادی در کسب و کار»را چاپ و در بازار منتشر کرد.
سالنامه سپیدان

مدیرعامل سالنامه سپیدان: توسعه بازار هدف اصلی شرکت در نمایشگاه

 مدیرعامل سالنامه سپیدان : یکی از مشکلات ما عدم برنامه‌ریزی برای گسترش بازار در میان کشورهای همسایه است که بخشی از آن نیز به...
روابط عمومی ها

بازار یابی و روابط عمومی در کسب و کارهای جدید

کسب و کارها در طول سال های اخیر به طور قابل ملاحظه ای تمرکزشان بر روی حوزهشبکه های اجتماعی، پیش نیاز روابط عمومی موفق افزایش پیدا کرده است. بسیاری از برندها در حال صرف هزینه های بسیار زیادی برای تشکیل تیم های حرفه ای روابط عمومی هستند.
روابط عمومی بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک

مشتریان سختگیر را کنار بگذارید

سر و کار داشتن با مشتریان سخت گیر مختلف در دنیای کسب و کار همیشه تجربه ای شیرین نیست. بسیاری از اوقات شما در کسب و کارتان با مشتریان سختگیر رو به رو هستید که هیچ جوره امکان جلب رضایت شان وجود ندارد. در این صورت شاید برخی از کارآفرینان اقدام به استفاده از تکنیک های مختلف یا تلاش بیش از اندازه برای جلب رضایت افراد مورد نظر نمایند. با این حال برخی دیگر به راحتی از کنار مشتریان سختگیر مورد نظر عبور می کنند. 
رشد شخصی

موفقیت کاری با رعایت نکات مهم

موفقیت کاری در دنیای کسب و کار هدف مشترک تمام کارآفرینان محسوب می شود. هر فردی در حوزه کارآفرینی به دنبال موفقیت است. با این حال در عمل فقط تعداد اندکی از افراد امکان کسب موفقیت به طور مناسب و دلخواه شان را دارند.
تاب‌ آوری در سازمان‌

تاب‌ آوری در سازمان‌ ها «بخش اول»

تاب‌ آوری در سازمان‌ عبارت است از پویایی‌ های ساختاری و رویه‌ ای که باعث می‌ شود سازمان ظرفیت لازم برای مقابله با دشواری‌ ها و سختی‌ ها را داشته باشد.
مدیریت کارآمد

رموز مدیریت کارآمد

به عنوان یک مدیر شما مسئول تمامی اتفاقات شرکت خواهید بود.اگرچه این پست، مهمترین سمت شرکت محسوب می شود، با این حال آمارها بیانگر آن است که بسیاری از افراد مدیریت کارآمدی ندارند. درواقع آنها اگرچه ممکن است تلاش زیادی را نیز انجام دهند، با این حال نتایج لازم را به دست نمی ورند که این امر به تمامی بخش های شرکت لطمه وارد می کند.
فریلنسرها

ابزار ضروری فریلنسرها برای وابسته نبودن به شرکت ها

یکی از شیوه های کاری این است که افراد عملا به یک شرکت وابسته نباشند و به صورت پروژه همکاری کنند. این امر درست اقدامی است که فریلنسرها انجام می دهند.
شبکه های اجتماعی

استفاده تجاری از شبکه های اجتماعی

در حال حاضر شبکه های اجتماعی در صدر توجهات افراد قرار دارد. درواقع این امر بسیار محتمل است که در طول روز تلویزیون مشاهده نکنید یا از خانه بیرون نروید که با مواردی نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی مواجه شوید، با این حال آمارها حاکی از آن است که افراد حداقل یک ساعت از شبانه روز خود را به شبکه های اجتماعی اختصاص می دهند.
نقش و قدرت رنگ ‌ها

نقش و قدرت رنگ ‌ها در بهبود شناخت برندینگ و بازاریابی

درک نقش و قدرت رنگ ‌ها و ارتباط بین رنگ، احساسات انسانی و رفتار مصرف‌کننده یک بینش بازاریابی قدرتمند برای برندها است.
بنرها و آگهی‌ های تبلیغاتی

بررسی وضعیت چاپ کتاب، چاپ بنرها و آگهی‌ های تبلیغاتی

این بخش به بررسی وضعیت بررسی وضعیت کتابچه، چاپ بنرها و آگهی‌ های تبلیغاتی اختصاص یافته است.
افزایش کارایی کارمندان

افزایش کارایی کارمندان در محل کار در ۳ گام

وقتی شما مدیریت یک کسب و کار را برعهده دارید، وضعیت کارمندان اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. اگر کارمندان شما همیشه خوشحال باشند، شانس شما برای تاثیرگذاری بر روی آنها و پیشبرد کارها به بهترین شکل ممکن افزایش پیدا خواهد کرد. امروزه یکی از بحث‎های مهم در محل کار شیوه های افزایش کارایی کارمندان است.
تکنیک های سئو

تکنیک های سئو برای کسب و کارها

اگر شما به دنبال استفاده از تکنیک های سئو بدون استفاده از خدمات آژانس های بازاریابی یا کارشناس های حرفه ای هستید، شاید اندکی کارتان سخت تر باشد، اما هنوز هم فرصت زیادی پیش رو دارید. این امر شامل یادگیری برخی از مهمترین نکات در زمینه سئو برای پیشبرد کارتان است.
فشار کاری بالا

راه های کنترل استرس کاری

 بدون شک استرس کاری یکی از مواردی است که باعث خواهد شد تا افراد نتوانند عملکرد لازم را داشته باشند و ضمن از دست دادن موقعیت شغلی خود، سلامت خود را نیز به خطر بیندازند.