رونمایی از محصولات جدید گروه مای بنر در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
برندسازی مهم ترین هدف حضور گروه مای بنر در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
مدیر گروه مای بنر که با محصولات جدیدی در هجدهمین نمایشگاه تبلیغات...
مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا: ایران در زمینه هدایای تبلیغاتی پتانسیل صادرات دارد
انتقاد مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا از عدم اطلاع رسانی برای نمایشگاه بازاریابی
مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا ضمن صحبت درباره چگونگی برپایی هجدهیمن نمایشگاه...
مدیرعامل شرکت نوین تاک: جلب بازدیدکنندگان بیشتر با ادغام نمایشگاهها
علیرضا هادی مدیرعامل شرکت نوین تاک: بازدیدکننده از کشورهای دیگر نداشتیم و مسئولان در این مورد اقدامی انجام نداده بودند.
مدیرعامل جعبه سازی دارات: تجدید نظر در زمان برگزاری نمایشگاه تبلیغات لازم است
روایت مدیرعامل جعبه سازی دارات از نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
مدیرعامل جعبه سازی دارات ضمن بیان اینکه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی نسبت به سالهای گذشته...
مدیرعامل مجموعه طراحان ۳۳: بازخورد مثبت حضور در نمایشگاه تبلیغات
مدیرعامل مجموعه طراحان 33: سال گذشته ما در نمایشگاه اصفهان شرکت داشتیم؛ یکی از کارهای خوبی که مسئولان برپایی آن نمایشگاه انجام داده بودند ساخت بیلبورد در همه شهرکهای صنعتی بود؛ بهاینترتیب یک اطلاعرسانی قوی انجام دادند؛ همین موضوع باعث شد تا تعداد بازدیدکنندگان و شرکتکنندگان به میزان قابلتوجهی افزایش یافت.
مدیر گروه تبلیغاتی نماپرچم: کمک اتاق های فکر به برگزاری باشکوه نمایشگاه تبلیغات
مدیر گروه تبلیغاتی نماپرچم گفت: مسئولان می توانند با برپایی جلسات و اتاق های فکر کمک به برگزاری هرچه باشکوه تر این نمایشگاه کنند.
مدیر محصول چاپیروس: شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی حضور یابند
مدیر محصول چاپیروس: نمایشگاه برنامه ریزی خوبی داشت
مدیر محصول چاپیروس با بیان اینکه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی دارای برنامه ریزی خوبی بود، پیشنهادهایی را...
مدیر تولید سالنامه شفق: برپایی باشکوه نمایشگاه با تبلیغات مؤثر
مدیر تولید سالنامه شفق: تبلیغات یکی از مهمترین مواردی است که بهوسیله آن میتوان افراد فعال یک حوزه را از رویدادهای مهم آگاه کرد؛ ولی متأسفانه مسئولان برپایی نمایشگاه امسال در این مورد قوی عملنکرده بودند. بسیاری از مشتریان ما از برپایی آوردگاه هیچ اطلاعی نداشتند.
مدیر بازرگانی شرکت ایرانیان نوشتافزار آرین: ادغام بهمنظور ارتقاء
مدیر بازرگانی شرکت ایرانیان نوشتافزار آرین: یکی از مسائلی که باید باقدرت بیشتری در سال آینده ظاهر شود به امر تبلیغات مربوط میشود. برندهای قدرتمندی در حوزه ما وجود دارند که جایشان در آوردگاه امسال خالی بود. مسئولان برپایی آوردگاه میتوانند با تبلیغات مؤثر از این عزیزان دعوت کنند تا در نمایشگاه حضورداشته باشند.
مدیر سالنامه عرشیا: تبلیغات نیازمند نگرش علمی
مدیر مجموعه سالنامه عرشیا: اطلاع رسانی مطلوب نبود به همین دلیل بسیاری از برندهای قدرتمند این حوزه در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران حضور نداشتند. بخش بین الملل ضعیف عمل کرده بود و هیچ شرکت کننده خارجی در این آوردگاه حضور نداشت.
نشست فیلترینگ و اثرات آن در تبلیغات و بازاریابی برگزار شد
در سومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران نشست تخصصی با موضوع فیلترینگ و اثرات آن در تبلیغات، بازایابی و کسب و کارهای مجازی برگزار شد.
وضعیت اقتصادی بخش تبلیغات برگرفته از شرایط اقتصادی کشور
نایب رئیس اتحادیه سازندگان کلیشه، لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین گفت: امروزه تمامی صنوف و تشکلها و کارخانههای بزرگ به تبلیغات نیاز دارند و تبلیغات در تمامی بخشها فعال است. بنابر این میتوان با بررسی وضعیت اقتصادی بخش تبلیغات، به شرایط اقتصادی کشور پی برد.
آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته شنبه ۱۹ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد
کسب و کارهای کوچک و رقابت با شرکت های بزرگ
کسب و کارهای کوچک معمولا ترس کمتری از شکست در بازار دارند. از آنجایی که حجم گردش مالی و سرمایه گذاری چنین استارت آپ هایی خیلی زیاد نیست، آزادی عمل بیشتری داشته و معمولا درگیر هزارتوی بی پایان سوال و جواب با سرمایه گذارها نیز نخواهند بود. البته این به معنای توانایی رقابت با برندهای بزرگ بازار نیست.
ضرورت آموزش تبلیغات برای رشد کسب و کارها
یک فعال حوزه چاپ و تبلیغات ضمن تاکید بر ضرورت آموزش تبلیغات برای رشد کسب و کارها بیان کرد که این آموزش در قدم نخست باید از طریق رسانه هایی چون تلویزیون به صورت رایگان و سپس به صورت دوره های تخصصی انجام شود.
مدیر بازرگانی شرکت خودکار سلنا: فرصتی برای ارتقای تولید و فروش محصولات ایرانی
شرکت خودکار سلنا از خرداد ماه 1400 شروع به کار کرد. کارخانه این مجموعه در زمینی با مساحت 6 هزار متر مربع در حال حاضر توان تولید 4 میلیون عدد خودکار را دارد.
پرسونای برند (Brand Persona) چیست؟
تعریف پرسونای برند تا حدودی شبیه پرسونای مشتری است. در حالی که پرسونای مشتری روی ویژگی ها و عادت های مشتریان تمرکز دارد، پرسونای برند همه تمرکزش را روی برند قرار می دهد. بر این اساس تعریف اصلی از این استراتژی چهره ای همراه با جزئیات از یک برند است که کلیت آن را بازنمایی می کند.
خرده فروشی های آنلاین و مسئله تورم
اقتصاد جهانی یکی از دوره های رکود و تورم وحشتناکش را تجربه می کند. مردم چهار گوشه دنیا ماه به ماه با نرخ های جدید تورم رو به رو شده و بالطبع قدرت خریدشان نیز سقوط آزادی کم نظیر را شاهد است. در این میان خرده فروشی های آنلاین بیشتر از سایر کسب و کارها تحت فشار هستند.
یادگیری از تجارب اینفلوئنسر ها در بازاریابی
اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چند سالی هست حسابی در دل بازاریاب ها جا خوش کرده است. تا قبل از آن بازاریابی با کمک سلبریتی ها طرفداران خاص خودش را داشت، اما حالا این اینفلوئنسرها هستند که تمام تمرکز برندها را جلب کرده اند. انگار حتی بدترین محصولات دنیا هم وقتی پای اینفلوئنسرها وسط باشد تبدیل به جذاب ترین گزینه خرید دنیا خواهد شد.
۶ گام شناخت ریسک های کاری و مدیریت آن
خیلی از کارآفرینان فکر می کنند ریسک های کاری مختلف در بازار فقط بقیه را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها قرار نیست هیچ وقت درگیر بحران های بزرگ شوند.




































