موفقیت در بازاریابی تلفنی و روش های تاثیر گذار
بازاریابی تلفنی یکی از روش های کاربردی در کسب مشتری و فروش محصولات است که با رعایت نکات تامل برانگیز در این زمینه، موفقیت چشمگیری کسب خواهید کرد.
بازاریابی کلان و ۴ عامل تاثیرگذار بر آن
مفهوم بازاریابی کلان یا ماکرو مارکتینگ Macromarketing را می توان به عنوان سیاست ها، استراتژی ها و اهداف بازاریابی که بر جامعه و اقتصاد کل کشور تأثیر می گذارند تعریف نمود.
مدیران کسب و کارهای دنیای دیجیتال چگونه عمل می کنند
مدیران و رهبران دنیای دیجیتال در عرصه کسب و کار جایگزین های قطعی برای مدیران سنتی محسوب می شوند. بدون تردید بحران کرونا انتقال حوزه های سنتی کسب و کار به دنیای دیجیتال را سرعت بخشیده است.
همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران
مدیرعامل نشر شاملو با اشاره به همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران گفت: هیچ هماهنگی بین غرفه گذاران و مسئولان نمایشگاه وجود ندارد و رفتارشان با غرفهگذاران کاملاً غیرحرفهای است.
۶ نکته مهم بازاریابی و روابط عمومی در دوران کرونا
اکنون سراسر دنیا با ویروس کرونا مواجه است. این امر تاثیر انکارناپذیری بر روی شرایط کسب و کارهای مختلف دارد.برخی از نکات مهم در زمینه بازاریابی و روابط عمومی در شرایط وجود ویروس کرونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مدیر مجموعه رث گرافیک: دسترسی به بازارهای جهانی برای ادامه حیات الزامی است
سید امیرحسین صادقی یکی از مدیران مجموعه رث گرافیک: دسترسی به بازارهای جهانی برای کسبوکار ما حیاتی است. این روزها برقراری ارتباط با مشکل مواجه شده است. ایجاد رابطه چه در بخش صادرات و چه در حوزه واردات با موانع زیادی همراه است. برای فروش ما محدود به بازارهای داخلی هستیم. اگر راههای ارتباط با دنیا گشوده شود کمک بسیار بزرگی خواهد بود.
بازاریابی غیر مستقیم چیست
بازاریابی غیرمستقیم (Indirect Marketing) چند وقتی هست حسابی روی بورس است و همه دنبال آشنایی بیشتر با آن هستند. از آنجایی که کارآفرینان علاقه بی پایانی به شاخ و برگ دادن به موضوعات مختلف دارند، بازاریابی غیرمستقیم هم این وسط با تعریف های عجیب و غریبی مواجه شده است. به طوری که حتی بازاریاب هایی با تجربه چند ساله در این حوزه هم دیگر فرق بین تعریف های درست و اشتباه را متوجه نمی شوند.
مدیر شرکت ملزومات چاپ مای بنر؛ فرصتی نو برای درخشش
مدیر فروش شرکت ملزومات چاپ مای بنر معتقد است؛ هر برند برتری در هر زمینهای که فعالیت میکند ناگزیر از ثبت برند خود در اذهان مشتریانش است
کارمندان خود را چگونه مدیریت کنید
کارمندان مهمترین عناصر وجود یک شرکت به حساب می آیند. به خاطر داشته باشید باید به نیروی انسانی خود توجه ویژه ای داشته باشید و درست آن ها را مدیریت کنید.
معرفی محبوب ترین موتورهای جست وجو
ما امروز معتقدیم استفاده از تکنیک های سئو حرف اول و آخر را در موتورهای جست وجو می زند. شاید فکر کنید چنین دست فرمانی یعنی فقط تخته گاز دنبال تکنیک های سئو بودن، اما راستش را بخواهید هنوز یک مرحله قبل از این ماراتن طولانی باقی مانده است. هدف ما در این مقاله گشت و گذاری در دنیای موتورهای جست وجو است.
ابزارهایی برای یافتن کلیدواژه
وقتی صحبت از تولید محتوا می شود، همه به فکر یافتن کلیدواژه های داغ می افتند. خب هرچه باشد پیدا کردن کلیدواژه های مناسب نیمی از مسیر تولید محتوا و صدالبته سئوی حرفه ای است.
افزایش ارزش طول عمر مشتری (CLV) و ضرورت توجه به آن
برای برندها حیاتی است که بتوانند وفادارترین مشتریان خود را شناسایی کنند و بر روی افزایش ارزش طول عمر مشتری در سازمان (CLV) سرمایهگذاری کنند.
دلایل شکست خبرنامه برند در ایجاد مشتریان وفادار
دلایل اصلی ناتوانی برندها برای موفقیت در زمینه جلب نظر خریداران و تبدیل شان به مشتریان وفادار از طریق سرمایه گذاری بر روی خبرنامه برند چیست .
۵ ایده خلاقانه برای بازاریابی آفلاین
در دنیای امروز که بازاریابی دیجیتال حرف اول را می زند، شاید بازاریابی آفلاین به حاشیه رانده شده باشد.
رهبری BS و چشمانداز واقعبینانهتر از رهبری
کتاب «رهبری BS» به قلم جفری ففر و ترجمه امیرحسین مروی توسط انتشارات نگاه معاصر، به چاپ دوم رسید.
تفاوت بازاریابی کششی و بازاریابی فشار
در این مقاله، ما مفاهیم بازاریابی فشار و بازاریابی کششی را بررسی میکنیم تا شما بتوانید بر این اساس، بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.
الگوهای تبلیغات و انتخاب درست برای توسعه برند
در دنیای پررقابت کنونی که هر روز برندهای جدیدی به بازار وارد می شوند، تبلیغات دیگر یک گزینه انتخابی برای کسب و کارها نیست، بلکه یک ضرورت برای بقا و پیشرفت محسوب می شود.
بازاریابی احساسی؛ مثال هایی از برندهای بزرگ
اهمیت بازاریابی احساسی بر روی تصمیمات ناخودآگاهانه مشتریان است. مثلا برند اپل نه تنها پرستیژ خوبی به مشتریانش می دهد، بلکه معمولا در کمپین های تبلیغاتی روی نکاتی دست می گذارد که حسابی مشتریان را احساساتی می سازد.
محتوای سایت را چگونه ارتقاء دهیم
در دنیای امروز فضای مجازی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. سایت های زیادی در سراسر جهان ایجاد شده اند. هر کدام از این سایت ها به دنبال این هستند تا محتوا یشان را ارتقاء دهند
رسیدن به اهداف با یک اصل مهم
رسیدن به اهداف نیازمند سه اصل مهم است. سه اصل مهمی که اگر رعایتشان کنید به اهدافتان خواهید رسید.




































