رموز موفقیت برندها در شبکه های اجتماعی
بدون شک ترفندهای ساده بهترین گزینه خواهد بود. در این راستا 8 مورد منتخب از رازهای موفقیت برندها را بررسی خواهیم کرد.
مدیریت مالی شخصی چیست
بدون شک مدیریت مالی شخصی، نقش بسزایی در رشد و کیفیت زندگی دارد. با این حال علی رغم اهمیت فوق العاده، نسبت به این موضوع بسیار کم صحبت شده است.
کورا ؛ یکی از بهترین منابع بازاریابی
بسیاری از مردم نسبت به شبکه های اجتماعی مختلف آگاهی دقیقی ندارند. کورا شاید مشهورترین شبکه اجتماعی نباشد، اما منبع مناسبی برای افزایش کارایی...
چگونگی توسعه کسب و کار یک تیم
ایجاد تیم توسعه کسب و کار برای بسیاری از کسب و کارها امری ضروری محسوب می شود. در این میان بسیاری از برندها در حوزه توسعه نرم افزار نیز از چنین تیم هایی بهره می برند.
مدیرعامل شرکت نوین تاک: جلب بازدیدکنندگان بیشتر با ادغام نمایشگاهها
علیرضا هادی مدیرعامل شرکت نوین تاک: بازدیدکننده از کشورهای دیگر نداشتیم و مسئولان در این مورد اقدامی انجام نداده بودند.
هوش مصنوعی و رابطه اش با وضعیت شبکه های اجتماعی
هوش مصنوعی یکی از پدیده های شگفت انگیز در طول چند دهه اخیر محسوب می شود. بسیاری از کارآفرینان در طول یک سال اخیر امیدواری بسیار زیادی نسبت به موفقیت در استفاده از این فناوری داشته اند.
بیان تجربه های بد ریبرندینگ در دنیا
ریبرندینگ یا بازآفرینی برند یکی از استراتژی هایی است که طرفدارهای زیادی در دنیا دارد. به طوری که تا کوچک ترین ناکامی در فعالیت یک برند روی می دهد، همه مدیران بازآفرینی برند را چاره کار می دانند.
وبلاگ نویسی در بازاریابی
وبلاگ نویسی از آن دست کارهایی است که در طول نزدیک به سه دهه همچنان محبوبیتش را حفظ کرده است. این روزها نه تنها شبکه های اجتماعی کلی طرفدار دارند، بلکه وبلاگ های خوب نیز طرفدارهای دوآتیشه خودشان را حفظ کرده اند. به همین خاطر اغلب آژانس های بازاریابی برای کمک به کسب و کارها اول از همه وبلاگ نویسی را توصیه می کنند.
رهبران تجاری و ۳ وظیفه اصلی آن ها در دنیای کسب و کار
امروزه انتظارات از مدیران و به ویژه رهبران تجاری به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است که فشار کاری بالایی در فرآیند کسب و کارشان، ایجاد می کند.
ویدئو ها و اهمیت وجودشان در بازارهای دیجیتال
اگر بخواهیم مهم ترین اقدام در زمینه بازاریابی دیجیتال را نام ببریم، بدون شک ویدئو ها با اختلافی فاحش در صدر قرار خواهند گرفت.
چگونه شرایط کار را بهتر کنیم
اگر احساس خوبی نسبت به کار خود نداشته باشید، هیچ موفقیتی را به دست نخواهید آورد، با این حال احساس خوبی داشتن صرفا به معنای مناسب بودن همه چیز نبوده و در بسیاری از شرایط خود شما باید برای بهبودهایی تلاش نمایید.
تکنیک های سئو برای کسب و کارها
اگر شما به دنبال استفاده از تکنیک های سئو بدون استفاده از خدمات آژانس های بازاریابی یا کارشناس های حرفه ای هستید، شاید اندکی کارتان سخت تر باشد، اما هنوز هم فرصت زیادی پیش رو دارید. این امر شامل یادگیری برخی از مهمترین نکات در زمینه سئو برای پیشبرد کارتان است.
آشنایی با تبلیغات داده محور و کاربرد های این نوع تبلیغات
در این دوره و زمانه دیگر کسی برای خریدن کتاب یا لباس سراغ ویترین مغازه ها نمی رود. دیگر کمتر پیش می آید آگهی های تلویزیونی تصمیم نهایی ما را برای خرید بگیرند. عصر دیجیتال نه فقط رفتار خرید، بلکه الگوهای تبلیغاتی را نیز به کلی دگرگون کرده است.
توسعه شبکه بازاریابی؛ بازتعریف هنر ارتباط در عصر جدید
شبکهسازی واقعی جمعآوری کارت ویزیت نیست؛ هنر باغبانی روابط است؛ کاشت، پرورش و مراقبت از ارتباطاتی که در گذر زمان به فرصتهای ماندگار تبدیل میشوند.
مدیرعامل شرکت خلاق اریسا:رونق بازار هدایای تبلیغاتی به کمک تولیدات داخلی ممکن است
مدیرعامل شرکت خلاق اریسا: در فرهنگ ما ایرانیان هدیه دادن و هدیه گرفتن بسیار مرسوم است به همین دلیل این بازار هرگز از فعالیت باز نمیایستد مگر آنکه وضعیت اقتصادی کشور عرصه را برای توسعه آن تنگ کند. بااینهمه بازار این حوزه در حال حاضر فعال است و ما نیز امیدوار هستیم فعالان این بخش به سمت استفاده از کالاهای ایرانی روی بیاورند تا عواید این گردش مالی در کشور عزیزمان بماند.
کاهش استرس کارمندان با رعایت ۵ نکته
شرایط دشوار دنیای کسب و کار بر هیچ کس پوشیده نیست. این شرایط برای هر کسی سخت و نفسگیر خواهد بود. نکته مهم در این میان حفظ روحیه و اعتماد به نفس مان و کاهش استرس کارمندان برای ادامه مسیر است
مدیریت کارمندان در فرآیند دورکاری
با وجود کاهش میزان حساسیت کرونا باز هم بسیاری از مردم از این شیوه استفاده می کنند. با این حساب شما برای تاثیرگذاری بر مخاطب هدف نیازمند استفاده از راهکارهایی برای ایجاد اتحاد در میان کارمندان تان که در فرآیند دورکاری فعال هستند، خواهید بود.
بررسی استراتژی بازاریابی شرکت زارا به عنوان یکی از موفق ترین برندهای جهان
بنابراین، چه چیزی در مورد استراتژی بازاریابی شرکت زارا بسیار خاص است که میتواند آن را به عنوان یک مد جهانی قدرتمند تبدیل کند؟
مجموعه نشر و صحافی پیک فدک؛ نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی؛ پربار و قوی
موضوعی که بهعنوان یک شرکتکننده در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی میتوانم آن را بهعنوان یک پیشنهاد مطرح کنم این است که غرفهها باید بهصورت تفکیکشدهتر در مرحله جانماییها چینش شوند. به این شیوه نهتنها بازدیدکنندگان سردرگم نخواهند شد بلکه غرفهگذاران نیز میتوانند با طیب خاطر بیشتری به مراجعهکنندگانشان پاسخگو باشند.
تعریف بازاریابی همهمهای و نمونه هایی از آن
بازاریابی همهمهای (Buzz Marketing) یا سروصدا نوعی از بازاریابی ویروسی است که برای به حداکثر رساندن پتانسیل تبلیغات دهان به دهان یک کمپین یا محصول است. این استراتژیها میتوانند مکالمهها را در بین اعضای خانواده و دوستان مصرفکننده و ایجاد بحثهای گستردهتر در رسانههای اجتماعی تحریک کنند.




































