تغییرات دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۳
دیجیتال مارکتینگ در دوران جدید تغییرات اساسی پیدا کرده است و همواره نیز دستخوش تحول است.مردم عادت دارند وقتی سال نو از راه می رسد، تغییرات گوناگونی در زندگی شان ایجاد کنند.
بازاریابی با روش های خلاقانه در آینده
داده های معتبر و خلاقیت همیشه دو روی یک سکه بوده اند. داوینچی به عنوان یک هنرمند و مخترع شگفت انگیز مطالعه هنر را...
ترندهای یوتیوب در سال ۲۰۲۲
در هر زمینه ای برخی از شبکه ها وجود دارد که عملا بدون رقیب محسوب شده و محبوبیت فوق العاده ای را دارند. برای مثال در زمینه موتورهای جست و جو، گوگل چنین وضعیتی را حداقل از 10 سال قبل، به دست آورده است.ترندهای یوتیوب در زمینه ویدئو به عنوان محبوب ترین نوع محتوا، یوتیوب چنین وضعیتی را دارد.
رازهای فروش آنلاین برای کارآفرینان حرفه ای
در مقاله کنونی قصد بررسی برخی از راهکارهای حرفه ای برای فروش آنلاین برای کارآفرینان حرفه ای را داریم.
۶ روش بازاریابی بهتر در اینستاگرام
برای بهبود بازاریابی در اینستاگرام، بهتر است حداقل برخی از نکات ذکر شده در این مطلب را مورد استفاده قرار داد و امتحان کرد....
تحول در آینده تبلیغات با اپ های موبایلی
در این مطلب اندکی درباره آینده تبلیغات و اپ های موبایلی صحبت می کنیم.
استفاده از تکنیک های باشگاه لیورپول برای اثر گذاری روی مشتریان
شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف می توانید از تجربه موفق باشگاه لیورپول به مثابه یک تیم فوتبال استفاده کنید.
شش سیگما چیست؟
شش سیگما یک استراتژی تحول سازمانی است که موجب توسعه و گسترش متدهای مدیریتی، آماری و نهایتا حل مشکلات شده و به کمپانی امکان جهش و تحول را میدهد.
شناخت انواع برندینگ برای تصمیم گیری درباره کسب و کارها
قبل از برندینگ کسب و کارتان این را از خود بپرسید: آیا از انواع برندینگ آگاهی دارید؟ چگونه مطمئن هستید که روشی که برای برندینگ کسب و کارتان انتخاب کردهاید، راه درستی است؟
مدیر محصول چاپیروس: شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی حضور یابند
مدیر محصول چاپیروس: نمایشگاه برنامه ریزی خوبی داشت
مدیر محصول چاپیروس با بیان اینکه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی دارای برنامه ریزی خوبی بود، پیشنهادهایی را...
بازاریابی غیر مستقیم چیست
بازاریابی غیرمستقیم (Indirect Marketing) چند وقتی هست حسابی روی بورس است و همه دنبال آشنایی بیشتر با آن هستند. از آنجایی که کارآفرینان علاقه بی پایانی به شاخ و برگ دادن به موضوعات مختلف دارند، بازاریابی غیرمستقیم هم این وسط با تعریف های عجیب و غریبی مواجه شده است. به طوری که حتی بازاریاب هایی با تجربه چند ساله در این حوزه هم دیگر فرق بین تعریف های درست و اشتباه را متوجه نمی شوند.
بررسی انواع مختلف آرم تجاری
لوگو را باید معرف یک برند دانست. در واقع اگر بخواهیم نخستین و مهم ترین اقدام در زمینه بازاریابی را نام ببریم، بدون شک ایجاد آرم تجاری، انتخابی شایسته خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که هیچ چیز به اندازه این موضوع، در ذهن مخاطب باقی نخواهد ماند. این امر در حالی است که هنوز هم بسیاری از افراد با انواع مختلف آرم های تجاری آشنایی نداشته و این امر باعث می شود تا انتخاب برای آنها بسیار سخت باشد. در این راستا به بررسی پنج نوع اصلی آن خواهیم پرداخت.
کسب و کار آنلاین و چالش های بازاریابی آن
یکی از مزیت های اصلی مدیریت کسب و کار آنلاین هزینه های پایین تر برای بازاریابی و تبلیغات است. این امر در کنار هزینه...
مدیر شرکت کیهان پوشش سپاهان؛مؤثر در سودآوری
اسماعیل معینی مدیر شرکت کیهان پوشش سپاهان؛ یکی از مهمترین فایدههای نمایشگاه دیدار با مشتریانی است که تا به حال آنها را از نزدیک ندیده بودیم.
بازاریابی معکوس و کاربردهای آن
در استراتژی بازاریابی معکوس یا reverse marketing قرار است مشتری با پای خود بیاید! ما در این مقاله قصد داریم تمرکز اصلی مان را بر روی بازاریابی معکوس بگذاریم.
چرخه عمر سازمانی کارمندان در بستر فرهنگ کوچینگ (مرحله ۳ و ۴)
فرهنگ کوچینگ یکی ابزار شناخته شده توسعه است که بر تمام بخشهای چرخه عمر سازمانی کارمندان اثر میگذارد.
بررسی بازاریابی محصول با بازاریابی برند
میان بازاریابی برند و بازاریابی محصول باید هماهنگی لازم وجود داشته باشد. در ادامه این موضوع به صورت کامل بررسی خواهد شد تا با نحوه کار، آشنایی بهتری را پیدا کنید.
محتوای تبلیغاتی و خانواده ها در عصر جدید
دنیای تبلیغات به لطف توسعه فناوری های مدرن از جمله اینترنت و شبکه های اجتماعی دامنه وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد. امروزه بازاریاب ها امکان پرداختن به مسائل بسیار گسترده ای را دارند.
بهترین اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی کدامند؟
امروزه بسیاری از بازاریاب ها در صورتی که به محض شروع فعالیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی با بازخوردهای مثبت مشتریان رو به رو نشوند، انگیزه شان برای ادامه مسیر را به طور کامل از دست خواهند داد.
کتاب مدیریت استراتژیک مشتری منتشر شد
کتاب «مدیریت استراتژیک مشتری» با عنوان فرعی «یکپارچهسازی بازاریابی رابطهای و CRM» نوشته آدریان پین و پنی فرو با ترجمه دکتر فرشید عبدی و امیرحسین میرزابیگی منتشر شد.




































