ابزار ضروری فریلنسرها برای وابسته نبودن به شرکت ها
یکی از شیوه های کاری این است که افراد عملا به یک شرکت وابسته نباشند و به صورت پروژه همکاری کنند. این امر درست اقدامی است که فریلنسرها انجام می دهند.
مدیریت سئو و کسب موفقیت در کوتاه مدت
امروزه مقالات بسیار زیادی با موضوع مدیریت سئو در مدت زمانی اندک در دسترس کاربران قرار دارد. این امر برای بسیاری از بازاریاب ها و کارآفرینان امیدهای بسیار زیادی در راستای مدیریت سئو در مدت زمانی کوتاه و کسب موفقیت های بلندمدت بدون نیاز به اختصاص زمان زیاد ایجاد کرده است
مشتریان سختگیر را کنار بگذارید
سر و کار داشتن با مشتریان سخت گیر مختلف در دنیای کسب و کار همیشه تجربه ای شیرین نیست. بسیاری از اوقات شما در کسب و کارتان با مشتریان سختگیر رو به رو هستید که هیچ جوره امکان جلب رضایت شان وجود ندارد. در این صورت شاید برخی از کارآفرینان اقدام به استفاده از تکنیک های مختلف یا تلاش بیش از اندازه برای جلب رضایت افراد مورد نظر نمایند. با این حال برخی دیگر به راحتی از کنار مشتریان سختگیر مورد نظر عبور می کنند.
تبلیغات در نقطه خرید بازاری برای صنعت چاپ
عبارت تبلیغات در نقطه خرید (Point Of Purchase) به اختصار پاپ (POP) نامیده می شود. منظور تبلیغاتی است که در مراکز خرید و فروشگاه ها استفاده می شود. این نوع از تبلیغات برای فروشگاه های بزرگ از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا حضور و رفت و آمد مردم در این مکان ها بیشتر است و باعث می شود تا تبلیغات بیشتر دیده شوند و در نتیجه گردش مالی فروشگاه ها و مراکز خرید افزایش پیدا کند.
تولید محتوا و درآمدزایی در اینستاگرام
تولید محتوای جذاب در شبکه های اجتماعی همیشه کار تازه ای نیست. برندها به طور معمول همیشه انتظار داشتن محتوای درجه یک و تازه در اکانت شان را دارند. با این حال در این مسیر مشکلات بسیار زیادی پیش روی بازاریاب ها قرار دارد. درآمدزایی در اینستاگرام با وجود رقابت های فراوان چالش های فراوانی برای دنیای بازاریابی ایجاد کرده است.
بازاریابی دیجیتالی و ۴ اشتباه رایجی که منجر به شکست می شود
بازاریابی دیجیتالی به بخش جدانشدنی از تبلیغات و فروش هر کسب و کاری تبدیل شده است. جهان امروز، عرصه دیجیتال محسوب می شود.
اثر نظرات مشتریان در ارتقا کسب و کارها
نظرات مشتریان درباره یک کسب و کار همیشه مثبت یا شامل تعریف های مداوم نیست. گاهی اوقات مشتریان یا سرمایه گذارها نسبت به یک برند نظرات بسیار منفی ارائه می کنند.
مزایای همکاری آژانس های بازاریابی با برندهای مختلف در رونق کسب و کار
آژانس های بازاریابی در طول سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در میان برندها پیدا کرده اند.
روش های بازاریابی اینترنتی در سال ۲۰۲۲ با ۱۰ ترند اصلی
در این زمینه روش های بازاریابی اینترنتی در سال 2022 با 10 ترند اصلی در سال 2022 را بررسی خواهیم کرد.
مهارت های بازاریابی در اینستاگرام
مهارت های بازاریابی در اینستاگرام از خیلی جهات شبیه یک مسابقه فوتبال بی نهایت حساس مثل فینال لیگ قهرمانان اروپاست.
۳ راهکار رهبر تجاری قوی برای کسب موفقیت برند
فعالیت به عنوان یک رهبر تجاری قوی همیشه کار ساده ای نیست. بسیاری از افراد در دنیای کسب و کار دست و پای خودشان را گم می کنند.
اقدام برای تولید محتوای موفق
بدون شک سطح توقع مخاطب امروز، به مراتب افزایش پیدا کرده و دیگر هیچ فردی حاضر به تماشای محتواهایی نیست که از جذابیت بصری لازم برخوردار نمی باشد. به همین خاطر نیز شما باید تیم تولید محتوای موفق و حرفه ای برای خود داشته باشید و این اقدام، کاملا حیاتی است.
درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام
درآمدزایی از اینستاگرام یکی از اهداف مهم برای هر کسب و کار یا حتیتولیدکنندگان محتوا است. امروزه شبکه های اجتماعی پتانسیل های بسیار زیادی برای کسب سود پیش روی کارآفرینان قرار می دهند. در این میان هم اینستاگرام همیشه جایگاه ویژه ای برای خودش دارد.
روش های پیشی گرفتن از رقبا در عرصه بازاریابی
اگر شما دنیای بازاریابی حتی یک لحظه نیز تمرکزتان را از دست بدهید روند پیشی گرفتن از رقبا در عرصه بازاریابی را متوقف خواهد کرد.
جانشین پروری و کوچینگ سازمانی
شناسایی استعدادهای انسانی سازمان و تربیت و نگه داشت افراد برای پست های کلیدی سازمان را می توان به عنوان تعریف سرراست جانشین پروری و کوچینگ سازمانی عنوان کرد.
محتوای متنی در دنیای بازاریابی جدید
محتوای متنی نقش بسیار عمده در توسعه دنیای بازاریابی داشته است. از زمانی که اینترنت اولین گام های خود را به سوی زندگی مردم برداشت، محتوای متنی به عنوان یگانه راهکار تعامل با مردم با هم معرفی شد.
زاپیر و مدیریت سریع ترین شرکت کار از راه دور در جهان
در این مقاله که وید فاستر، مدیرعامل شرکت زاپیر با ما به اشتراک میگذارد نشان می دهد چگونه یکی از شرکت های کار از راه دور در جهان کارکنان خود را مدیریت می کند.
مدل SOSTAC و مزایای کاربرد آن در بازاریابی
چارچوب SOSTAC یک استراتژی بازاریابی جامع است که به ارزیابی موقعیت فعلی، تاکتیکهای پیاده سازی و اقدامات نظارتی را با درنظرگرفتن عوامل ذکر شده می پردازد.
بررسی وضعیت چاپ کتاب، چاپ بنرها و آگهی های تبلیغاتی
این بخش به بررسی وضعیت بررسی وضعیت کتابچه، چاپ بنرها و آگهی های تبلیغاتی اختصاص یافته است.
فاکتورهای مهم تصمیم گیری درباره موقعیت های کاری
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از فاکتورهای مهم تصمیم گیری درباره موقعیت های کاری پیش روی کارآفرینان است.