بازاریابی بین نسلی در دنیای امروز
ما در این مقاله قصد داریم به شما برای آشنایی با بازاریابی بین نسلی کمک کنیم. اینطوری دستی به سر و گوش بازاریابی تان کشیده و آن را از حالت کلاسیک خارج خواهید کرد و بازاریابی برای گروه های سنی مختلف را بررسی می کنیم.
تاثیر اپیدمی کرونا بر تحولات کسب و کارهای مختلف
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از کسب و کارها با بیشترین میزان تغییر در طول سال های اخیر در دوران اپیدمی کرونا است.
۱۵ قدم برای رسیدن به فروش موفق
فروش یکی از مهمترین مسائل هر شرکتی محسوب میشود. بدون این بخش عملا بقا غیرممکن بوده و تمامی تلاشها بدون دلیل خواهد شد. اگرچه...
تعامل آنلاین و کارآفرینی
تغییرات دنیای کسب و کار در طول سال های اخیر شدت بسیار زیادی داشته است. به طوری که خیلی از کارآفرینان سنتی عملا با مشکلات زیادی برای تداوم حضور در این عرصه مواجه شده اند. خب از زمانی که همه گیری کرونا به طور جدی مطرح شد، علاقه مردم برای تعامل آنلاین با یکدیگر به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرد.
۱۰ چالش صنعت بازاریابی دیجیتال ازنظر بازاریاب های مطرح
بازاریابی دیجیتال در طول یک دهه اخیر به عنوان یکی از راهکارهای اساسی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان مدنظر برندها قرار داشته است.
تبلیغات در گوگل ادز و محلی سازی محتوا
تبلیغات در گوگل همیشه برای بازاریاب ها حس و حال خاصی دارد. اینکه آدم با یکی از بزرگ ترین برندهای دنیا در عرصه دیجیتال همکاری داشته باشد، حس برنده بودن به آدم می دهد.
بررسی تفاوت بازاریابی حسی و احساسی
بازاریابی حسی (Sensitive marketing) با بازاریابی احساسی (emotional marketing) متفاوت است. در این مقاله این تفاوت را بررسی می کنیم و در نهایت برخی از روش های دیگر بازاریابی را مرور میکنیم.
آمادگی برای دنیای کسب و کار پساکرونایی
بیتردید آسیب های کسب و کارها در دوران کرونا بسیار عمیق است. ما به بررسی گام های ضروری برای آمادگی انواع برندها در راستای فعالیت کسب و کار در پساکرونا می پردازیم.
ارتقای مهارت های مدیریتی با تفکر انتقادی
مدیریت کسب و کار امر سخت و گاهی پیچیده ای است. کارآفرینان برای موفقیت در این حوزه نیاز به مهارت های بالایی دارند. اگر شما دارای مهارت بالایی در حوزه مدیریت کسب و کارتان هستید، این امر پایان ماجرا نیست.
روش های استخدامی بدون ریسک در سازمان ها
سوال مهم این است که چگونه می توان روش های استخدامی بدون ریسک را انجام داد. در این زمینه اگرچه توصیه های مختلفی وجود دارد.
راه های یافتن مشتریان وفادار
در دنیای پررقابت امروز، وفاداری مشتری به مثابه گنجی ارزشمند برای هر کسب و کار محسوب می شود. مشتریان وفادار نه تنها به طور مداوم از شما خرید می کنند، بلکه حکم سفیران برندتان را نیز ایفا کرده و دیگران را به استفاده از محصولات یا خدمات شما تشویق می کنند. کافی است نگاهی به دور و برتان داشته باشید تا کلی برند با چنین وضعیتی را مشاهده کنید.
۳ راز آرامش فوق العاده استیو جابز
اگر بخواهیم یکی از نکات شخصیتی جالب استیو جابز را نام ببریم، آرامش او گزینه کاملا شایسته ای خواهد بود، با این حال راز...
معرفی کتاب قدرت داستانگویی در کسبوکار
کتاب قدرت داستانگویی در کسبوکار نوشته کیندرا هال با ترجمه نرگس قاسمی توسط انتشارات آریاناقلم به چاپ رسیده است.
آپدیت های تازه در گوگل
گوگل از آن دست برندهایی است که هر وقت به آن نگاه می کنیم آپدیتی تازه برای کاربران رو می کند. انگار که مدیران این شرکت دوست دارند همیشه با دست پر در کنار کاربران حضور پیدا کرده و آنها را غافلگیر کنند.
تکنیک های شخصی سازی در فروش آنلاین
تکنیک های شخصی سازی یکی از مهمترین کلیدهای موفقیت خرده فروشی ها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان محسوب می شود. این امر در طول سال های اخیر اهمیت بسیار بالایی برای کسب و کارهای مختلف داشته است.
۵ راه برای حفظ تمرکز کارمندان
اطلاعات متنوع و بسیار زیادی در طول روز در اختیار کسب و کارها قرار دارد. بسیاری از برندها در این میان نیاز به حفظ تمرکز بر روی اهداف اصلی شان دارند. این امر در مورد کارمندان نیز به همین صورت است.
بررسی زمان مناسب توسعه کسب و کار و برند
در این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات برای توسعه کسب و کار و برند است. به معنای دقیق تر، هدف اصلی ما شناسایی موقعیت های مناسب یا زمان های درست برای توسعه کسب و کار و برند خواهد بود.
معرفی ۵ گام از نردبان وفاداری مشتری
۵ گام در نردبان وفاداری مشتری وجود دارد، که هر گام نشاندهنده یک نوع از مشتری بر اساس وفاداریاش به کسب و کار میباشد. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با هر گام از این نردبان آشنا شوید.
تفاوت های دورکاری و کار از خانه در عرصه کسب و کار
کار از خانه و دورکاری ترندهای برتر در حوزه های مختلف کسب و کار محسوب می شود. شرایط ناشی از شیوع کرونا وضعیت بسیاری از برندها را دشوار کرده است.
۷ کتاب ضروری برای افزایش سطح مشتری مداری
افزایش سطح مشتری مداری و خدمت رسانی، از جمله مفاهیم بسیار مهمی است که هر برندی باید به آن توجه ویژه داشته باشد. در این زمینه اگر مطالعه خوبی داشته باشید، طبیعی است که امکان عملکرد بهتر نیز مهیا باشد.




































