ویژگی های یک منتور خوب
منتورها (Mentor) بخش مهمی از رشد شخصی و شغلی هستند. آنها راهنمایانی هستند که زمان نیاز مردم به شخصی که بتواند آنها را به مسیر درست هدایت کند، در کنارشان حضور مییابند. یک منتور خوب فردی مشتاق است و از نقشی که در کمک به دیگران در رسیدن به اهدافشان ایفا میکنند، لذت میبرد.
مدیریت سرنخ، سیستمی برای سازماندهی فروش
مدیریت سرنخ سیستمی برای سازماندهی سرنخهای شرکت شما است تا متوجه شوید که آنها در کجای قیف فروش قرار دارند و نحوه تعامل با...
ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۲
در این مقاله، روندهای بازاریابی دیجیتال یا به نوعی ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2022 را بررسی خواهیم کرد که به کسبوکارها کمک میکند تا به وعدههای خود به مشتریان خود عمل کنند.
روندهای بازاریابی محتوا
محتوای تولیدشده در کانالهای مختلف بازاریابی توزیع شده و نقش مهمی در جذب مخاطب ایفا میکند. این محتوا در چرخش مخاطب در شبکههای اجتماعی بسیار تاثیرگذار است. در این مقاله به نقل از مجله کوروش، به بررسی ترندهای بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۱ پرداختهایم.
فریلنسر کیست و فریلنسینگ به چه معناست؟
فریلنسینگ (Freelancing) بدین معناست که به جای اینکه توسط کسی استخدام شوید، به عنوان یک شرکت مستقل کار کنید. فریلنسرها (Freelancer) خود اشتغال هستند و اغلب از آنها به عنوان پیمانکاران مستقل یاد میشود.
مشتری مدرن و شبکه های اجتماعی
فعالیت کسب و کارها در دنیای دیجیتال و با توجه به شبکه های اجتماعی امروز دیگر شباهتی به گذشته ندارد. به طوری که اگر کسی را با یک ماشین زمان جادویی از دهه 80 یا 90 میلادی به امروز بیاوریم، هیچ درکی از فرآیندهای تجاری نخواهد داشت. این مسئله در گوشه و کنار دنیای کسب و کار به خوبی قابل مشاهده است.
اصلی ترین راز موفقیت برترین کارآفرین های جهان
بهترین اقدام برای رسیدن به موفقیت این است که به توصیه های افرادی گوش دهید که مدت ها قبل، مسیر موردنظر شما را طی کرده اند. در این راستا اگرچه ممکن است توصیه این افراد به اندازه یک کتاب باشد، با این حال همواره یک راز اصلی برای هر یک از آنها وجود دارد که بدون شک بالاترین تاثیر ممکن را به همراه خواهد داشت.
بازاریابی کلان و ۴ عامل تاثیرگذار بر آن
مفهوم بازاریابی کلان یا ماکرو مارکتینگ Macromarketing را می توان به عنوان سیاست ها، استراتژی ها و اهداف بازاریابی که بر جامعه و اقتصاد کل کشور تأثیر می گذارند تعریف نمود.
نقش پلتفرم تیک تاک در آینده بازاریابی
پلتفرم تیک تاک رقیب غول های تجاری در دنیای کسب و کار
پلتفرم تیک تاک نامی است که اولین بار همزمان با پاندمی کرونا سر...
پرسونای برند (Brand Persona) چیست؟
تعریف پرسونای برند تا حدودی شبیه پرسونای مشتری است. در حالی که پرسونای مشتری روی ویژگی ها و عادت های مشتریان تمرکز دارد، پرسونای برند همه تمرکزش را روی برند قرار می دهد. بر این اساس تعریف اصلی از این استراتژی چهره ای همراه با جزئیات از یک برند است که کلیت آن را بازنمایی می کند.
راز و رمزهای راه اندازی کسب و کار خانوادگی از زبان راب لاکنوئر
مصاحبه با راب لاکنوئر Rob Lachenauer، مدیرعامل شرکت خانوادگی بان یان را می خوانیم که می تواند راهنمای کسانی باشد که مایل به راه اندازی کسب و کار خانوادگی هستند.
رفتارشناسی مشتریان در بازایابی
رفتارشناسی مشتریان در بازار امری نیست که شما به این سادگی ها از کنارش عبور کنید. درک اینکه مشتریان چرا در بازار دست به خرید می زنند، مطلبی است که دهه هاست ذهن کارآفرینان را به خود مشغول کرده است.
بهبود وضعیت روابط عمومی با رعایت چند نکته
بهبود وضعیت روابط عمومی امر ساده ای نیست. امروزه بسیاری از متخصص های حوزه روابط عمومی نیز در زمینه مدیریت بهینه آن دچار مشکل می شوند. به ویژه وقتی پای رسانه ها در میان باشد. بسیاری از برندها برای جلب توجه عمومی به رسانه ها توجه می کنند.
۶ راهکار برای بهبود مهارت فروش در کسب و کارها
مسئله فروش در چند سال اخیر به مراتب پیچیده شده که تحت این شرایط بسیاری از افراد به دنبال بهبود مهارت فروش خود هستند.
معرفی کتاب برند محبوب اثر روبرتز کوین
چه چیزی باعث وفاداری شما به برندی خاص میشود؟ عشق عاملی است که برای نجات برندها نیاز داریم. ایجاد ارتباطات عاطفی با مصرفکنندگان، برند محبوب را بهوجود میآورد.
حفظ کیفیت کاری کارمندان در روند دورکاری
همه گیری کرونا تغییرات بسیار زیادی در دنیای کسب و کار به همراه داشته است. در این میان شاید روند فعالیت برندها بیش از هر نکته دیگری در کانون توجه قرار گرفته است. زمانی تمام برندها به صورت حضوری با کارمندان شان تعامل داشته و تمام فعالیت های یک برند به طور حضوری با مشارکت تمام اعضا پیش می رفت.دورکاری اما در به ورود کرونا به دنیای جدید گام نهاد.
استفاده از ابزار و تجهیزات دیجیتال در مدیریت
امروزه شرکت های مختلف بیش از هر زمان دیگری به سوی استفاده از ابزار و تجهیزات دیجیتال گام برداشته اند. بی شک صرف هزینه های گزاف در این حوزه بدون یک برنامه ریزی درست نتیجه بخش نخواهد بود. اگر شما این نکته مهم را مد نظر قرار ندهید، مشکلات بسیار زیادی از نظر مدیریت کسب و کار پیدا خواهید کرد.
هدیه تبلیغاتی راهکاری موثر در کسب و کار
هدیه تبلیغاتی یکی از راهکارهای مؤثر است که بسیاری از کسب و کارها برای یادآوری برند خود به مشتریان، از آن استفاده میکنند.
بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک با هوش مصنوعی
زمانه دیگر عوض شده و برندهایی که خودشان را با این تغییرات هماهنگ نکنند، خیلی زود کارشان به جاهای باریک خواهد کشید. درست به همین خاطر ما قصد داریم بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک را با فناوری هوش مصنوعی ترکیب کنیم.
بیان تجربه های بد ریبرندینگ در دنیا
ریبرندینگ یا بازآفرینی برند یکی از استراتژی هایی است که طرفدارهای زیادی در دنیا دارد. به طوری که تا کوچک ترین ناکامی در فعالیت یک برند روی می دهد، همه مدیران بازآفرینی برند را چاره کار می دانند.




































