18.7 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
گوگل آنالیتیکس برتری در گوگل

گوگل آنالیتیکس چگونه کار می کند؟

اگر شما بدانید مشتریان دقیقا در بازار دنبال چه هستند و چطور در قبال پیشنهادات مختلف واکنش نشان می دهند، دیگر مسیر زیادی تا موفقیت نخواهید داشت. البته این کار اصلا راحت نیست. خب بازاریاب ها که پیشگو نیستند تا سر از کار تک تک مشتریان دربیاورند. البته راه حل دیگری هم در این میان وجود دارد؛ راه حلی از جنس گوگل آنالیتیکس.
شخصیت برند

برندسازی و اشتباهات رایج در آن

برخی از اشتباهات در حوزه برندسازی به طور مداوم تکرار می شود. اگر شما به عنوان مدیر کسب و کار یا مسئول بخش برندسازی...
کسب و کارهای کوچک

۷ کلید طلایی رشد شخصی و کسب موفقیت

در زمینه رشد شخصی هفت نکته ای را بررسی خواهیم کرد که برای رسیدن به موفقیت شخصی، کاملا الزامی بوده و بالاترین حد تاثیر را به همراه دارد.
شبکه های اجتماعی

موفقیت در شبکه های اجتماعی

هر مسابقه ای در دنیا یک برنده و بازنده دارد. اتفاقا هیجان انگیزترین بخش ماجرا هم دقیقا همان وقتی است که برنده اصلی معرفی می شود؛ چراکه مردم فقط برنده ها را دوست دارند و ورزشکاران شکست خورده در یک چشم به هم زدن از یادها خواهند رفت. این ماجرای دراماتیک درباره شبکه های اجتماعی هم مصداق دارد؛ چراکه در بازار برای همه شبکه های اجتماعی جا نیست.
سرمایه گذاری روی بازاریابی محتوا

۴ دلیل برای سرمایه گذاری روی بازاریابی محتوا

سرمایه گذاری روی بازاریابی محتوا در دنیای کسب و کار امروز بسیار اهمیت دارد. در ادامه به 4 دلیل مهم در این زمینه که...
فروشندگان

تاثیرگذاری فروشندگان در شرایط بی ثباتی بازار

فرقی ندارد کارشناس های کسب و کار درباره ضرورت انطباق با شرایط تازه چه ایده هایی دارند، در نهایت بسیاری از  فروشندگان  برای فعالیت کاری با مشکلات زیادی رو به رو می شوند که البته از توانایی شان خارج است.
مزایای ایمیل مارکتینگ

اهمیت استفاده از ایمیل مارکتینگ در بازاریابی

در مقاله کنونی به بررسی برخی از مهمترین ویژگی ها و مزایای ایمیل مارکتینگ خواهیم پرداخت. این امر به شما برای استفاده از این روش بازاریابی با خیال راحت کمک خواهد کرد.
بازاریابی هوشمندانه

بازاریابی هوشمندانه دریچه‌ای به‌سوی پیروزی

به گزارش چاپ و نشر آنلاین، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در دنیای پرتلاطم و شتابزده صنعتی امروز هیچ گاه تاکنون کاربرد علوم بازاریابی و...
نما پرچم

مجموعه نما پرچم؛ استفاده از پتانسیل‌های شرکت‌کنندگان برای ارتقای نمایشگاه ها

 مدیر مجموعه نما پرچم: ما آماده هستیم تا برای رشد و ارتقا نمایشگاه خدماتمان را به‌صورت رایگان در اختیار این آوردگاه قرار بدهیم.
برندهای شاخص

داستان‌ سرایی کلید ساخت برندهای شاخص

بسیاری از شرکت‌ ها آرزو دارند برندهای شاخصی بسازند که در نهایت در فرهنگ جامعه جای بگیرند و تبدیل به نماد فرهنگی شوند

کارمندان و مدیران/ ۷ راه مهم برای موفقیت یک شرکت

مدیریت یک کسب و کار به هیچ وجه کار ساده ای نیست. مدیران همیشه باید تعامل نزدیکی با کارمندشان داشته باشند. این امر به پیشبرد هرچه بهتر امور کمک خواهد کرد.
بازاریابی درونگرا

مزیت ها و ابزارهای بازاریابی درونگرا

 مطلب پیش رو به بررسی پنج مزیت بازاریابی درونگرا و در مرحله بعد شش مورد اساسی ابزارهای جذب در بازاریابی درونگرا را بررسی خواهد کرد. 
کتاب «عصیان بازاریابی؛ انسانی‌ترین شرکت می‌برد»

معرفی کتاب «عصیان بازاریابی؛ انسانی‌ترین شرکت می‌برد»

کتاب «عصیان بازاریابی؛ انسانی‌ترین شرکت می‌برد» تازه‌ترین اثر مارک دبلیو شفر از سوی نشر نقد فرهنگ منتشر شد.
مهارت ضروری برای فروش

تکنیک های بازاریابی دیجیتال و بازاریابی موفق

نحوه رفتار مشتریان در بازار در طول یک دهه اخیر بیش از هر نکته دیگری در تعامل با شبکه های اجتماعی و به طور کلی فضای آنلاین بوده است. این امر اهمیت شبکه های اجتماعی را به خوبی نشان داده و شرایط برندها را نیز تغییر می دهد.تکنیک های بازاریابی دیجیتال این روزها از مواردی است که مورد توجه بازاریابان قرار گرفته است.
شبکه های اجتماعی

۵ توصیه مهم برای افزایش کارایی یک آژانس بازاریابی

شروع کسب و کار در زمینه مشاوره بازاریابی یا فعالیت به عنوان یک آژانس بازاریابی حرفه ای برای بسیاری از کارآفرینان جذابیت های بالایی دارد. تنها چالش مهم در این میان دشواری های احتمالی حضور در این عرصه است. بسیاری از افراد فعالیت آژانس های بازاریابی را همراه با مشکلات و سختی های بسیار زیادی می دانند.
ربات های چت صنعت بازاریابی

ربات های چت یکی از برترین ابزارهای بازاریابان

امروزه در دنیای به سرعت در حال تغییر دیجیتال، بازاریابی نیز مثل هر حوزه دیگری به طور فزاینده ای به سمت استفاده از ابزارهای نوین و خلاقانه گرایش پیدا کرده است. در این میان، ربات های چت (Chatbots) به عنوان یکی از جدیدترین و کارآمدترین ابزارهای بازاریابی، توجه بسیاری از کسب وکارها را به خود جلب کرده اند.
بازاریابی B2B

جدیدترین تغییرات بازاریابی B2B

بازاریابی B2B در طول سال های پیش روی تغییرات زیادی را خواهد دید. ما در این مقاله سعی کردیم برخی از ترندها و تغییرات احتمالی را به اتفاق شما زیر ذره بین ببریم. اگر شما هم خیال نقش آفرینی در دنیای بازاریابی B2B را دارید، بد نیست این نکات را به طور جدی مدنظر قرار دهید.
کسب و کارهای اینترنتی

بازاریابی اینترنتی و اصول مربوط به آن

 با از بین رفتن فواصل توسط شبکه مجازی اینترنت ، بسیاری از مدیران از این بستر مناسب جهت تبلیغات و بازاریابی اینترنتی برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند. اما بازار یابی اینترنتی اصولی دارد.
آمازون

فروش محصولات در آمازون

کار بر روی یک حوزه مشخص در دنیای کسب و کار همیشه ساده نیست. شما باید توانایی فروش محصولات تان به طور حرفه ای و بدون نیاز به مشکلات فراوان را داشته باشید، در غیر این صورت خیلی زود مشکلات تان در حوزه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و ناتوانی برای کسب سود مناسب سر به فلک خواهد کشید.
قیف فروش

روش های مدرنیزه کردن قیف فروش یک شرکت

ما در این مقاله قصد داریم برخی از مهمترین نکات در رابطه با مدرنیزه کردن قیف فروش را بررسی کنیم. اگر شما هم چند سالی است از این استراتژی استفاده کرده اید و حالا قصد دارید تغییری اساسی در آن اعمال کنید، این مقاله کاملا مخصوص شماست.