استراتژی های فروش نادرست را حذف کنید
کارآفرینان برای فروش بیشتر در بازار درگیر یک ماراتن تمام نشدنی با رقبا هستند. هر لحظه که آدم فکر می کند دیگر خبری از رقبا در بازار نیست و به تنهایی یکه تازی می کند، ناگهان سر و کله یک برند دیگر پیدا می شود. همین امر باعث شده خیلی از کارآفرینان دنبال روش های نامتعارف برای بیرون انداختن دیگران از رینگ مسابقه باشند
تکنیک های مدیریت ریسک در حوزه کسب و کار
این روزها میزان رقابت در بازار به طور خیره کننده ای افزایش یافته است. به همین خاطر شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب تان...
چگونه تجربه مشتری را مدیریت کنیم؟
مدیریت تجربه مشتری، مجموعه فرآیندهایی است که یک شرکت برای ردیابی، نظارت و سازماندهی هرگونه تعامل بین مشتری و سازمان در طول چرخه عمر مشتری به کار میبرد. اگر کسبوکارها نتوانند تجربه مشتری را بهطور مؤثر مدیریت کنند، محکوم به از دست دادن مشتریان خود خواهند شد.
۷ اصل بازاریابی مورد استفاده در شبکه های اجتماعی
در این مقاله قصد بررسی هفت اصل بازاریابی را داریم که در استفاده تجاری از هر شبکه ای، باید مورد توجه قرار گیرد.
۷ کتاب برای مدیریت بهتر
بدون تردید بهترین منبع جهت افزایش سطح دانش برای مدیریت بهتر ، کتاب است. درواقع در بازار به شدت رقابتی حال حاضر، اگر سطح اطلاعات خود را در حوزه ای که در آن فعالیت دارید به صورت مداوم بهبود نبخشید، بازنده بازار خواهید بود.
استفاده از روانشناسی رنگ در کسب و کار
خیلی خوب می دانید ما قبلا درباره معنای رنگ های پرطرفدار در دنیای برندینگ و بازاریابی با هم گپ زده ایم؛ اما سوال اصلی این مقاله این است که چطور باید از روانشناسی رنگ ها در دنیای کسب و کار استفاده کرد؟
متاورس و بازاریابی
در عصر امروز شیوه های زیادی برای بازاریابی سنتی و اینترنتی وجود دارد، اما بازاریابی در دنیای متاورس دارای ویژگی های منحصر به فرد است. بازاریابی متاورس فرصتی نوین برای شرکت ها و سازمان هاست تا وارد بازار جهانی شوند.
شیوه های بازاریابی مجدد با استفاده از گوگل
امروزه مفهوم بازاریابی مجدد برای رفع شکست اولیه در حوزه بازاریابی و تبلیغات امر رایجی محسوب می شود. هدف اصلی در این الگو تلاش برای بازیابی توجه مخاطب هدف است.
وبلاگ نویسی در بازاریابی
وبلاگ نویسی از آن دست کارهایی است که در طول نزدیک به سه دهه همچنان محبوبیتش را حفظ کرده است. این روزها نه تنها شبکه های اجتماعی کلی طرفدار دارند، بلکه وبلاگ های خوب نیز طرفدارهای دوآتیشه خودشان را حفظ کرده اند. به همین خاطر اغلب آژانس های بازاریابی برای کمک به کسب و کارها اول از همه وبلاگ نویسی را توصیه می کنند.
بهبود مهارت های مدیریت کسب و کار
هدف اصلی در این مقاله کمک به مدیران کسب و کارهای مختلف برای بهبود مهارت های مدیریت کسب و کارشان است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف و از همه مهمتر کارمندان تان کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه هفت مهارت اساسی در این راستا را مورد ارزیابی قرار می دهیم.
مزایای همکاری آژانس های بازاریابی با برندهای مختلف در رونق کسب و کار
آژانس های بازاریابی در طول سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در میان برندها پیدا کرده اند.
۷ سایت کاربردی برای تولید محتوای موفق
اهمیت تولید محتوا به حدی است که حتی برندهای تازه کار نیز می توانند با استفاده از آن، سال نخست فعالیت خود را کاملا درخشان نمایند. در این راستا هفت سایتی را بررسی خواهیم کرد که باعث می شود تا تولید محتوای موفق تری را داشته باشید.
طراحی برنامه فروش
برنامه فروش یک محصول چقدر می تواند سخت باشد؟ این سوالی است که خیلی از کارآفرینان و حتی آدم های عادی دائما مطرح می کنند. معمولا هم طوری قیافه حق به جانب می گیرند که انگار فروش یک کار کاملا فرعی است.
آشنایی با بازاریابی B2B و تاثیرگذاری آن
بازاریابی B2B معمولا با دیگر روش های این حوزه اشتباه گرفته می شود. به طوری که بازاریاب ها از همان شیوه های رایج در حوزه B2C استفاده کرده و انتظار دریافت نتایج حیرت انگیز را هم دارند. این نکته ای است که برای بسیاری از کارشناس ها و حتی کارآفرینان عجیب به نظر می رسد.
تاثیر شگرف بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام
بسیاری از برندها برای بهینه سازی وضعیت تاثیرگذاری بر مخاطب هدف به طور مداوم به دنبال بهره گیری از شیوه های بازاریابی تازه هستند. در این میان بازاریابی ویدئویی نیز یکی از شیوه های تاثیرگذار و مناسب برای تعامل با مخاطب هدف محسوب می شود.
چت جی پی تی چیست؟
چت جی پی تی (Chat GPT) اسمی است که این روزها از زبان هر کسی شنیده می شود. به طوری که هنوز هیچی نشده خیلی از کارآفرینان موفقیت کسب و کارشان را در گرو استفاده از این فناوری می دانند.
آشنایی با تکنیک های فروش در دنیای دیجیتال
ما در این مقاله قصد داریم شما را با تکنیک های فروش ساده در دنیای دیجیتال آشنا کنیم.
بازاریابی با روش های خلاقانه در آینده
داده های معتبر و خلاقیت همیشه دو روی یک سکه بوده اند. داوینچی به عنوان یک هنرمند و مخترع شگفت انگیز مطالعه هنر را...
دوری از پیامدهای بحران تغییرات اقلیمی برای کسب و کارها
تاثیرات بحران تغییرات اقلیمی بر کسب و کارها
دوری از پیامدهای بحران تغییرات اقلیمی برای کسب و کارها از ضروریاتی است که هر مدیر مدبری...
ترکیب بازاریابی و روابط عمومی در دنیای نوین
کافی است به وضعیتی فکر کنید که تیم های بازاریابی، فروش و روابط عمومی هر کدام مسیر خودشان را می روند. بی شک بدون ارتباط مناسب میان این بخش ها دیر یا زود اوضاع هر کسب و کاری حسابی به هم خواهد ریخت. آن وقت شما می مانید و کلی مشتری ناراضی که کاسه صبرشان لبریز شده است!




































