28.7 C
Tehran
چهارشنبه، ۲۶ شهریور ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
کارآفرینی

شیوه های بازاریابی مجدد با استفاده از گوگل

امروزه مفهوم بازاریابی مجدد برای رفع شکست اولیه در حوزه بازاریابی و تبلیغات امر رایجی محسوب می شود. هدف اصلی در این الگو تلاش برای بازیابی توجه مخاطب هدف است.
ریبرندینگ

بیان تجربه های بد ریبرندینگ در دنیا

ریبرندینگ یا بازآفرینی برند یکی از استراتژی هایی است که طرفدارهای زیادی در دنیا دارد. به طوری که تا کوچک ترین ناکامی در فعالیت یک برند روی می دهد، همه مدیران بازآفرینی برند را چاره کار می دانند.
اصول مدیریت تجربه مشتری

کتاب «اصول مدیریت تجربه مشتری (CEM)» منتشر شد

کتاب «اصول مدیریت تجربه مشتری (CEM)» نوشته مت واتکینسون با ترجمه فرشید عبدی و پویان اسحاقی توسط انتشارات پویش مدام منتشر و راهی بازار نشر شد.
وبلاگ نویسی مدیریت صحیح وبلاگ

وبلاگ نویسی در بازاریابی

وبلاگ نویسی از آن دست کارهایی است که در طول نزدیک به سه دهه همچنان محبوبیتش را حفظ کرده است. این روزها نه تنها شبکه های اجتماعی کلی طرفدار دارند، بلکه وبلاگ های خوب نیز طرفدارهای دوآتیشه خودشان را حفظ کرده اند. به همین خاطر اغلب آژانس های بازاریابی برای کمک به کسب و کارها اول از همه وبلاگ نویسی را توصیه می کنند.
بازخورد مشتری

بهبود مهارت های مدیریت کسب و کار

هدف اصلی در این مقاله کمک به مدیران کسب و کارهای مختلف برای بهبود مهارت های مدیریت کسب و کارشان است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف و از همه مهمتر کارمندان تان کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه هفت مهارت اساسی در این راستا را مورد ارزیابی قرار می دهیم.
روابط عمومی بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک

مزایای همکاری آژانس های بازاریابی با برندهای مختلف در رونق کسب و کار

آژانس های بازاریابی در طول سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در میان برندها پیدا کرده اند.
تولید محتوای موفق

۷ سایت کاربردی برای تولید محتوای موفق

اهمیت تولید محتوا به حدی است که حتی برندهای تازه کار نیز می توانند با استفاده از آن، سال نخست فعالیت خود را کاملا درخشان نمایند. در این راستا هفت سایتی را بررسی خواهیم کرد که باعث می شود تا تولید محتوای موفق تری را داشته باشید.
بازاریابی طرفداری

معرفی بازاریابی طرفداری و انواع آن

مفهوم بازاریابی طرفداری کاملاً ساده است؛ مشتریان خود را وادار کنید تا طرفداران برند شما شوند.
برنامه فروش

طراحی برنامه فروش

 برنامه فروش یک محصول چقدر می تواند سخت باشد؟ این سوالی است که خیلی از کارآفرینان و حتی آدم های عادی دائما مطرح می کنند. معمولا هم طوری قیافه حق به جانب می گیرند که انگار فروش یک کار کاملا فرعی است.
بازاریابی B2B

آشنایی با بازاریابی B2B و تاثیرگذاری آن

بازاریابی B2B معمولا با دیگر روش های این حوزه اشتباه گرفته می شود. به طوری که بازاریاب ها از همان شیوه های رایج در حوزه B2C استفاده کرده و انتظار دریافت نتایج حیرت انگیز را هم دارند. این نکته ای است که برای بسیاری از کارشناس ها و حتی کارآفرینان عجیب به نظر می رسد.
بازاریابی ویدئویی

تاثیر شگرف بازاریابی ویدئویی در اینستاگرام

بسیاری از برندها برای بهینه سازی وضعیت تاثیرگذاری بر مخاطب هدف به طور مداوم به دنبال بهره گیری از شیوه های بازاریابی تازه هستند. در این میان بازاریابی ویدئویی نیز یکی از شیوه های تاثیرگذار و مناسب برای تعامل با مخاطب هدف محسوب می شود.
تکنیک های فروش

آشنایی با تکنیک های فروش در دنیای دیجیتال

ما در این مقاله قصد داریم شما را با تکنیک های فروش ساده در دنیای دیجیتال آشنا کنیم.
مزایای چاپ در تبلیغات و بازاریابی

بازاریابی با روش های خلاقانه در آینده

داده های معتبر و خلاقیت همیشه دو روی یک سکه بوده اند. داوینچی به عنوان یک هنرمند و مخترع شگفت انگیز مطالعه هنر را...
بحران تغییرات اقلیمی

دوری از پیامدهای بحران تغییرات اقلیمی برای کسب و کارها

تاثیرات بحران تغییرات اقلیمی بر کسب و کارها دوری از پیامدهای بحران تغییرات اقلیمی برای کسب و کارها از ضروریاتی است که هر مدیر مدبری...
روابط عمومی

ترکیب بازاریابی و روابط عمومی در دنیای نوین

کافی است به وضعیتی فکر کنید که تیم های بازاریابی، فروش و روابط عمومی هر کدام مسیر خودشان را می روند. بی شک بدون ارتباط مناسب میان این بخش ها دیر یا زود اوضاع هر کسب و کاری حسابی به هم خواهد ریخت. آن وقت شما می مانید و کلی مشتری ناراضی که کاسه صبرشان لبریز شده است!
بازاریابی مناسبتی

بازاریابی مناسبتی با کمک هوش مصنوعی

سعی می کنیم برخی از مهمترین نکات در زمینه استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی مناسبتی را مرور کنیم.
صنعت تبلیغات

دلیل سرعت رشد صنعت تبلیغات در دنیا

صنعت تبلیغات - یا حداقل آن حجم تبلیغاتی که بیبی بومرها (متولدین ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴) با آن بزرگ شدند - دیگر وجود ندارد. در عصر دستگاه‌ های ضبط ویدئو دیجیتال و سرویس‌‌‌های استریم، کارشناسان، پایان دوران تبلیغات ۳۰ ثانیه‌‌‌ای را اعلام کرده‌‌‌اند.
مدیران تازه کارسئو سایت مارکتینگ اتومیشن

استفاده از مارکتینگ اتومیشن در کسب و کار

اگر بخواهیم مارکتینگ اتومیشن را در یک خط و به زبان ساده تعریف کنیم، می‌توانیم بگوییم این نوع از مارکتینگ، فرآیندی نرم افزاری، برای خودکارسازی کار بازاریابی به صورت یکنواخت است.
تردز

امکانات تردز برای راه اندازی کسب و کارها

اگر شما هم دوست دارید از همین ابتدا استفاده تجاری از تردز داشته باشید، این مقاله کاملا مخصوص شماست. ما در این مقاله نگاهی به امکانات تردز برای کسب و کارها خواهیم انداخت. پس با ما همراه باشید تا قبل از بقیه رقبا از این پلتفرم تازه به سود برندتان استفاده کنید.
کلید واژه متن تبلیغاتی

محتوای تبلیغاتی تاثیرگذار بر آگهی جذاب

بازاریابی و تبلیغات در دنیای کنونی کار دشواری محسوب می شود. تغییر مداوم و سریع سلیقه مخاطب هدف مشکلات بسیار زیادی پیش روی برندها و طراح های تبلیغات قرار داده است. بدون تردید هر بازاریاب و طراح تبلیغاتی از برخی اصول اولیه مانند ضرورت وضوح پیام تبلیغاتی، سادگی و تاثیرگذاری محتوای تبلیغاتی دارد.