طراحی استراتژی بازاریابی
استراتژی بازاریابی برای بسیاری از برندها فرآیندی یکبار برای همیشه محسوب می شود. بر این اساس تیم بازاریابی برند یکبار برای مدت زمانی طولانی استراتژی بازریابی برند را طراحی کرده و سپس دیگر حتی یک نفر هم به فکر بهینه سازی روند مورد نظر نمی افتد.
تبلیغات گوگل و ۷ ابزار بررسی عملکرد و بهبود بازاریابی
تبلیغات گوگل، پادشاهی در دنیای تبلیغات؛ دلیل اهمیت تبلیغات گوگل، برتری موتور جستجو گوگل نسبت به سایر موتورهای جستجو خواهد بود. تبلیغات گوگل، دنیایی از امکانات و فرصت ها را برای رشد کسب و کار شما با کمترین هزینه ممکن و بیشترین تأثیر را در اختیار شما قرار میدهد.
تولید محتوای تعاملی بدون یادگیری کد نویسی
این روزها همه دوست دارند برای برندشان دست به تولید محتوای تعاملی بزنند. البته از میان تمام بازاریاب ها فقط تعداد کمی واقعا دست به کار شده و چنین محتوایی را تولید می کنند.
حضور در نمایشگاه تبلیغات بهتر از غیبت در آن است
مدیر عامل مجموعه تندیس نگاران معین گفت: با وجود شرایط اقتصادی فعلی، اقدام به برپایی شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی خود نقطه قوت نمایشگاه...
اقدامات مدیران موفق در مقابل کرونا
یکی از سوالاتی که در چند روز اخیر بسیار مطرح شده است این است که آیا ویروس کرونا باعث آسیب جدی به تمامی برندها شده و در رابطه با آن مدیران چاره ای جز تسلیم شدن در برابر شرایط را نداشته اند؟ بدون شک پاسخ منفی بوده و در حال حاضر نیز برخی از مدیران موفق به خوبی عمل کرده اند تا کنترل اوضاع را در دست گرفته و برند خود را در حاشیه ای امن قرار دهند. همین امر نیز باعث شده است تا در این مقاله به بررسی چهار اقدام مشترک مدیران موفق بپردازیم.
مزایای بازاریابی مستقیم برای مشتریان و روش های دستیابی به آن
بازاریابی مستقیم برای مشتریان محصول همین روند ساده سازی خرید است. این روزها دیگر کمتر کسی به طور با واسطه از برندها خرید می کند.
تداوم روند آموزش کارمندان با ۵ تکنیک از سوی مدیران برندها
حت این شرایط سوال اصلی این است که تداوم روند آموزش کارمندان چگونه باید باشد که در ادامه پنج راز رسیدن به این هدف، بررسی شده است.
۶ راهکار برای بهبود مهارت فروش در کسب و کارها
مسئله فروش در چند سال اخیر به مراتب پیچیده شده که تحت این شرایط بسیاری از افراد به دنبال بهبود مهارت فروش خود هستند.
برگزاری جلسات آنلاین برای مدیران و کارکنان
برگزاری جلسات آنلاین برای اکثر شرکت ها با باید ها و نباید هایی همراه بوده است. هیچ فناوری ای در عرصه کسب و کار...
تکنیک های شخصی سازی در فروش آنلاین
تکنیک های شخصی سازی یکی از مهمترین کلیدهای موفقیت خرده فروشی ها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان محسوب می شود. این امر در طول سال های اخیر اهمیت بسیار بالایی برای کسب و کارهای مختلف داشته است.
۱۵ قدم برای رسیدن به فروش موفق
فروش یکی از مهمترین مسائل هر شرکتی محسوب میشود. بدون این بخش عملا بقا غیرممکن بوده و تمامی تلاشها بدون دلیل خواهد شد. اگرچه...
۹ هدیه سازمانی عید نوروز به منظور جلب رضایت مشتریان وفادار
پیشنهادهای ویژه برای هدیه سازمانی عید نوروز
با اهدای هدیه سازمانی عید نوروز به مشتریان خود میتوانید رضایت و وفاداری آنها را بهدست بیاورید. اما...
استراتژی بازاریابی و ۷ عنصر اصلی آن
عناصر زیادی در استراتژی وجود دارند که هر یک دارای ماهیتی پویا هستند. بطور طبیعی، هنگامی که یک عنصر تغییر میکند، سایرین نیز تغییر خواهند کرد. هریک از ۷ عنصر کلیدی استراتژی بازاریابی، متغیرهای وابسته خود را دارند که آن عنصر را تعریف میکنند.
۵ راز ساخت برندی ماندگار
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چه عواملی منجر به ایجاد برندی ماندگار می شود؟ درواقع تنها ساخت برند کافی نبوده و این امر دلیل اصلی ناموفق بودن بیش از نیمی از برندهای جهان می باشد.
چگونه دنبال کنندگان اینستاگرام را افزایش دهیم
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که سریع ترین راه افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام چیست ؟ علت اهمیت این موارد به این خاطر است که در کوتاه ترین زمان می توان خود را وارد رقابت با سایر برندهای مشابه کرد
موفقیت یک برند با الگوبرداری از برندهای بزرگ
در این مطلب قصد داریم با بررسی برخی از اصول و استراتژی های کلیدی و عوامل موفقیت یک برند بزرگ، این معنای چند مجهولی را حل کنیم.
معرفی برترین فیلم های بازاریابی
در اینجا لیستی از بهترین و دیدنی ترین فیلم های بازاریابی برای دانشجویان MBA یا فارغ التحصیلان مدیریت و بازاریابی آمده است.
امکان کار از خانه برای کارمندان در شرایط بیماری کرونا
وضعیت کسب و کارها نسبت به شروع ویروس کرونا بهبود قابل ملاحظه ای پیدا کرده است. الان دیگر خبری از تعطیلی گسترده کسب و کارها نیست و بسیاری از آنها با شرایط کنونی کنار آمده اند. یکی از استراتژی های مهم برای انطباق کسب و کارها با شرایط کنونی کار از خانه برای کارمندان بود. این امر بسیاری از کارمندان را در شرایط بحرانی کرونا در کنار کسب و کارهای شان قرار داد.
جدیدترین آمارهای اینستاگرام
امسال به خاطر شیوع جهانی ویروس کرونا، توجه به شبکه های اجتماعی با رشدی فوق العاده مواجه شده است. به همین خاطر شاهد تغییرات جدی در آمارهای اینستاگرام امسال هستیم.
محتوا کافی نیست، استراتژی مهم است
محتوا هنوز پادشاه است، اما در دنیای پررقابت دیجیتال تاجش بدون کیفیت، توزیع هوشمندانه و استراتژی دقیق، لق خواهد شد.




































