19.8 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
تعامل میان برندها

تعامل میان برندها و مشتریان در دوران کرونا

شیوع ویروس کرونا تعامل میان برندها و مشتریان را به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار داده است.
توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار با تبلیغات کاربردی

امروزه همه ما با محتواهای گوناگون در تعامل هستیم. این امر در زمینه بازاریابی و تبلیغات با نگاهی اجمالی به اطراف مان قابل تایید...
وایرال شدن در شبکه های اجتماعی

شیوه وایرال شدن در شبکه های اجتماعی

در این مطلب با بررسی دلایل و شیوه وایرال شدن در شبکه های اجتماعی همراه چاپ و نشر آنلاین باشید.
تبلیغات روی بیلبورد

تبلیغات روی بیلبورد؛ بایدها و نبایدها

بیلبوردها یکی از قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین الگوهای تبلیغات هستند. تبلیغات روی بیلبورد می توانند در معرض دید تعداد زیادی...
قرار گرفتن به جای مشتریان

چگونگی قرار گرفتن به جای مشتریان و درک دنیای آن ها

شکی نیست که قرار گرفتن به جای مشتریان برای مدیری که تمام عمرش را صرف طراحی و تولید محصولات گوناگون کرده، اصلا کار راحتی نیست. به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم یک راهنمای گام به گام برای قرار گرفتن به جای مشتریان تحویل تان دهیم.
بازاریابی سرراست

افزایش فروش با بازاریابی سرراست

کتاب بازاریابی سرراست نوشته‌ی دونالد میلر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و جی. جی پترسون؛ یک راهنمای جامع و کامل برای هر بازاریاب حرفه‌ای و یا حتی صاحبان کسب‌وکارهای کوچک که به دنبال توسعه و گسترش تجارت خود هستند.
برایان تریسی

معرفی مجموعه کتاب های برایان تریسی درباره بازاریابی و فروش

«بازاریابی»، «فروش موفق» و «استراتژی‌ های کسب و کار»، از جدیدترین کتاب‌ های برایان تریسی برای مدیران، کارآفرینان و بازاریابان است.
محتوای با کیفیت

تولید محتوای با کیفیت راز ماندگاری

بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها متمرکزشده است. بازاریابی محتوا به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی است که به‌وضوح تعریف و شناخته‌شده هستند. این عمل باهدف هدایت کاربران برای انجام اقداماتی سودآور صورت می‌گیرد.
وبلاگ نویسی مدیریت صحیح وبلاگ

وبلاگ نویسی در بازاریابی

وبلاگ نویسی از آن دست کارهایی است که در طول نزدیک به سه دهه همچنان محبوبیتش را حفظ کرده است. این روزها نه تنها شبکه های اجتماعی کلی طرفدار دارند، بلکه وبلاگ های خوب نیز طرفدارهای دوآتیشه خودشان را حفظ کرده اند. به همین خاطر اغلب آژانس های بازاریابی برای کمک به کسب و کارها اول از همه وبلاگ نویسی را توصیه می کنند.
سالنامه آوای عرشیا سررسید تبلیغاتی

مدیر عامل مجموعه صبا:جانمایی خوب و سالن‌های مناسب در نمایشگاه تبلیغات

مدیر عامل مجموعه صبا: متأسفانه ساعت برگزاری نمایشگاه از هشت صبح تا سه بعد از ظهر بود که این موجب جا ماندن بسیاری از مشتریان برای بازدید از آن شد. همچنین تبلیغات محیطی بسیار ضعیف بود. جدای از این موارد جانمایی غرفه‌ها و سالن‌هایی که در اختیارمان قرار داده بودند، راضی‌کننده بود.
تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل ادز و محلی سازی محتوا

تبلیغات در گوگل همیشه برای بازاریاب ها حس و حال خاصی دارد. اینکه آدم با یکی از بزرگ ترین برندهای دنیا در عرصه دیجیتال همکاری داشته باشد، حس برنده بودن به آدم می دهد.
بازاریابی محلی

تکنیک های کاربردی بازاریابی محلی در حوزه دیجیتال

ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به برخی از تکنیک های کاربردی برای بازاریابی محلی در حوزه دیجیتال بیندازیم.
شرایط دورکاری

مدیریت کاربردی چیست

هر شرکت موفقی نیازمند به یک مدیریت کارآمد است. مدیری که پتانسیل های کارمندانش را بشناسد و در عین حال آنان را تحت فشار قرار ندهد.
هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار

برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار در خرداد ۱۴۰۲

هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی، اداری، بایگانی، هنری، آموزشی و کمک آموزشی و دفاتر در تاریخ 31 خرداد تا 3 تیر ماه سال 1402 در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار خواهدشد.
سرمایه گذاری روی کارمندان

اهمیت سرمایه گذاری روی کارمندان

سرمایه گذاری روی کارمندان مفهومی است که از مدت ها قبل در دنیای کسب و کار رواج پیدا کرده است. خیلی از کارآفرینان برای اینکه اوضاع شان در بازار را بهتر کنند، دنبال استخدام نیروی کار حرفه ای می روند. ما در این مقاله سعی کردیم نشان دهیم تقویت مهارت های کارمندان چطور به سود خودِ شرکت ها هم هست. 
پادکست مارکتینگ

رمز و رازهای پادکست مارکتینگ برای دستیابی به موفقیت

 پادکست مارکتینگ: نقشه گنج بازاریابی دیجیتال وقتی درباره پادکست مارکتینگ حرف می زنیم، در واقع به شیوه های توسعه یک پادکست صفر کیلومتر توجه داریم....
نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته افتتاح شد

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با حضور رییس هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و مدیران و مسئولان این صنعت افتتاح شد.
استارتاپ

استارتاپ ها وکارآفرینی

روش استارتاپ ناب یا Lean Startup طرفداران زیادی دارد. پیروی از نکات این راهکار، نیازمند آشنایی با مزایا و معایب آن است.
تفکیک نمایشگاه

تفکیک نمایشگاه ها و افت بازدیدها

رئیس هیئت‌مدیره رث گرافیک گفت: در چند سال اخیر با تفکیک نمایشگاه چاپ از نمایشگاه تبلیغات بر میزان بازدید تاثیر گذاشته و آن را با افت مواجه کرده است.
شبکه های اجتماعی

موفقیت در شبکه های اجتماعی

هر مسابقه ای در دنیا یک برنده و بازنده دارد. اتفاقا هیجان انگیزترین بخش ماجرا هم دقیقا همان وقتی است که برنده اصلی معرفی می شود؛ چراکه مردم فقط برنده ها را دوست دارند و ورزشکاران شکست خورده در یک چشم به هم زدن از یادها خواهند رفت. این ماجرای دراماتیک درباره شبکه های اجتماعی هم مصداق دارد؛ چراکه در بازار برای همه شبکه های اجتماعی جا نیست.