19.8 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
تبلیغات در نقطه خرید

تبلیغات در نقطه خرید بازاری برای صنعت چاپ

عبارت تبلیغات در نقطه خرید (Point Of Purchase) به اختصار پاپ (POP) نامیده می ‌شود. منظور تبلیغاتی است که در مراکز خرید و فروشگاه‌ ها استفاده می‌ شود. این نوع از تبلیغات برای فروشگاه ‌های بزرگ از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا حضور و رفت و آمد مردم در این مکان‌ ها بیشتر است و باعث می ‌شود تا تبلیغات بیشتر دیده شوند و در نتیجه گردش مالی فروشگاه ‌ها و مراکز خرید افزایش پیدا کند.
ارتقای اعتماد به نفس کارآفرینان

بهترین عملکرد مدیران در شرایط بحرانی کرونا

ویروس کرونا بیش از هر چیزی، کسب و کارهای مختلف را وارد بحران کرده است. با این حال اگر بتوانید اوضاع را تحت کنترل...
وبلاگ نویسی مدیریت صحیح وبلاگ

وبلاگ نویسی در بازاریابی

وبلاگ نویسی از آن دست کارهایی است که در طول نزدیک به سه دهه همچنان محبوبیتش را حفظ کرده است. این روزها نه تنها شبکه های اجتماعی کلی طرفدار دارند، بلکه وبلاگ های خوب نیز طرفدارهای دوآتیشه خودشان را حفظ کرده اند. به همین خاطر اغلب آژانس های بازاریابی برای کمک به کسب و کارها اول از همه وبلاگ نویسی را توصیه می کنند.
سئو

نکاتی طلایی برای موفقیت سئو

بدون شک سئو یکی از ارکان موفقیت هر کسب و کاری محسوب می‎ شود. درواقع امروزه اینترنت به بستر اصلی فعالیت ‎های افراد تبدیل شده است. در این رابطه حتی ممکن است افراد بیش از آنکه در اجتماع حضور داشته باشند، زمان خود را در اینترنت سپری نمایند. این امر به معنای فرصتی طلایی برای کسب و کارها خواهد بود.
ژئومارکتینگ

ژئومارکتینگ سرفصلی نوین در بازاریابی

به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ محمد مهدی رضوانی مشاور ارشد و مدرس حوزه ژئومارکتینگ، رئیس کمیته ژئومارکتینگ انجمن مدیریت کسب و کار ایران در یادداشتی به بازار به کاربرد ژئومارکتینگ در بازاریابی پرداخته است.
تأمین مالی کسب و کار

تکنیک هایی برای تأمین مالی کسب و کارها

امروزه اغلب کسب و کارها با شیوه های مختلف تامین سرمایه متولد می شوند بنابراین هر کارآفرینی در چنین بازاری باید نکات مهم برای تأمین مالی کسب و کارش را به خوبی بداند. در غیر این صورت امکان بقا در حوزه کسب و کار به شدت دشوار خواهد شد. در ادامه برخی از مهمترین تکنیک ها برای تأمین مالی کسب و کار را مرور خواهیم کرد.
بازاریابی

بازاریابی؛ مفاهیم و تعاریف

می‌توان به شکلی ساده گفت بازاریابی ‌یعنی ‌همگراسازی ‌همه ‌فعالیت‌های ‌شرکت ‌در ‌مسیر ‌فروش ‌بیشتر اما در ‌واقع ‌مهم ‌نیست ‌که ‌بازاریابی ‌را ‌چه ‌تعریف ‌کنیم! ‌
همسویی دارایی‌ های نامشهود

همسویی دارایی‌ های نامشهود با استراتژی (بخش دوم)

در  بخش دوم مقاله همسویی دارایی‌ های نامشهود با استراتژی با من همراه باشید تا نحوه آمادگی و تبدیل سرمایه انسانی و سرمایه اطلاعاتی به نتایج مالی را با هم بررسی کنیم.
گوگل شاپینگ

نقش گوگل شاپینگ در کمک به کسب و کارها

یکی از جدیدترین نوآوری های گوگل برای کمک به کاربران و صدالبته کارآفرینان سرویس گوگل شاپینگ (Google Shopping) است.
بازاریابی آموزش اعتماد

بازاریابی آموزش؛ تعامل با مخاطب همراه با آموزش

تا چند سال پیش موسسات آموزشی و دانشگاه ها کمتر جایی در بحث های بازاریابی و تبلیغات داشتند. آنها بیشتر به کیفیت آموزشی و پژوهشی خود تکیه می کردند و گمان می بردند که همین کافی است تا دانشجویان و دانش آموزان در صف های طولانی برای ثبت نام بایستند، اما واقعیت این است که حتی بهترین موسسات آموزشی هم نمی توانند بدون معرفی مناسب، برتری خود را به جامعه نشان دهند.
بازاریابی آهن ربایی

تکنیک های بازاریابی آهن ربایی برای تاثیرگذاری بر مخاطب هدف 

بازاریابی آهن ربایی به شیوه های جذب مشتریان برای طولانی مدت در عرصه کسب و کار اشاره دارد.
تولید محتوا دنیای بازاریابی

بازاریابی با کیفیت با تولید محتوا با کیفیت

بازاریابی و تولید محتوا عرصه ای است که پیوند نزدیکی با بودجه در دسترس کسب و کارها دارد. احتمالا شما هم پس ذهن تان ایده «بازاریابی بهتر با بودجه بیشتر» را قبول دارید. خب در این صورت یک پیشفرض مشترک در میان تمام کارآفرینان و بازاریاب های دنیا وجود دارد و آن ضرورت تولید محتوای بهتر از سوی برندهای بزرگ است.
تعامل پیامکی با مشتریان

ضرورت تعامل پیامکی با مشتریان

تعامل پیامکی با مشتریان با تحولات دنیای امروز به امری ضروری تبدیل شده است. از زمان ارسال اولین پیامک در دنیا نزدیک به 30 سال می گذرد، اما هنوز هم این شیوه ارتباطی میان مردم محبوبیت بسیار زیادی دارد.
مجموعه دموت

سالنامه دموت؛ جانمایی ضعیف و نارضایتی برندهای مطرح

مدیرعامل سالنامه دموت: مسئولان برپایی نمایشگاه در جانمایی‌ها امسال ضعیف عمل کرده بودند و دیدشان نسبت به این مسئله بسیار بیزینسی بود. این ایرادی است که به نظر بنده باید حل شود، در غیر این صورت برندهای مطرح ازجمله مجموعه ما از شرکت در آوردگاه‌های سال بعد استقبال نخواهد کرد.
بازاریابی چند فرهنگی

بازاریابی چند فرهنگی چیست و چه اهمیتی دارد

بازاریابی چند فرهنگی نیازمند رویکردی متفکرانه به زمینه، تاریخ و حساسیت‌های هر فرهنگ یا خرده فرهنگ خاص است.
تبلیغات هوش مصنوعی تبلیغات گوگل

راز موفقیت در تبلیغات گوگل؛ هوشمندانه فکر کنید، دقیق هدف بگیرید

تبلیغات گوگل ابزاری قدرتمند است، اما بدون استراتژی درست، فقط پول شما را هدر می‌دهد. با رایج‌ترین اشتباهات مدیران آشنا شوید و بودجه‌تان را هوشمندانه خرج کنید.
مزایای ایمیل مارکتینگ

اهمیت استفاده از ایمیل مارکتینگ در بازاریابی

در مقاله کنونی به بررسی برخی از مهمترین ویژگی ها و مزایای ایمیل مارکتینگ خواهیم پرداخت. این امر به شما برای استفاده از این روش بازاریابی با خیال راحت کمک خواهد کرد.
رضایت مشتری

اهمیت رضایت مشتری برای برندها

جلب رضایت مشتریان یکی از مهمترین اهداف برای هر کسب و کاری محسوب می شود. اگر شما توانایی جلب رضایت مشتریان‏ تان را نداشته باشید، خیلی زود آنها را از دست می دهید. این امر در میان بسیاری از برندها بدل به نوعی پدیده غیرمنتظره شده است.
پلتفرم اینستاگرام

توصیه هایی برای استفاده از پلتفرم اینستاگرام

بازاریابی در پلتفرم اینستاگرام  برای هر کسب و کاری دارای اهمیت است. بسیاری از برندها برای موفقیت بازاریابی در فضای اینستاگرام به دنبال راهکارهای سریع و مطمئن هستند.
توصیه تجاری

۱۱ توصیه ‌تجاری نادرست از نگاه کارآفرین ها

برای موفقیت، مشورت با سایرین ضروری است، بسیاری از توصیه‌ها، به‌عنوان توصیه‌ تجاری سودمند تلقی می‌شوند. در اینجا به بدترین توصیه‌ها دست یافتیم.