نکات کلیدی ارائه پیشنهادات محدود به مشتریان
استراتژی ارائه پیشنهادات محدود از نظر زمانی انواع بسیار مختلفی دارد. ما در این مقاله قصد نداریم گونه های مختلف آن را با شما زیر ذره بین برده و بررسی کنیم. در عوض سعی می کنیم یک چارچوب دقیق و کاربردی برای تقویت این هنر برایتان ترسیم کنیم. اینطوری میزان فروشتان در بازه های زمانی کوتاه به طور حیرت انگیزی افزایش خواهد یافت. خب اجازه دهید بدون مقدمه چینی بیشتر برویم سراغ اصل ماجرا.
رمز و رازهای عکاسی تبلیغاتی
بی شک خیلی از بازاریاب ها نسبت به اهمیت استفاده از عکس های خوب در تبلیغات آگاهی دارند. با این حال چنین امری برای طراحی عکس های حرفه ای و بی نظیر کافی نیست. درست به همین خاطر قصد داریم برخی از تکنیک های کلیدی برای عکاسی تبلیغاتی بهتر در دنیای کسب و کار را با شما در میان بگذاریم.
هوش مصنوعی و رابطه اش با وضعیت شبکه های اجتماعی
هوش مصنوعی یکی از پدیده های شگفت انگیز در طول چند دهه اخیر محسوب می شود. بسیاری از کارآفرینان در طول یک سال اخیر امیدواری بسیار زیادی نسبت به موفقیت در استفاده از این فناوری داشته اند.
تاثیر جایزه دادن به مشتریان و افزایش فروش
جایزه دادن به مشتریان کار ساده ای به نظر می رسد، اما اگر همین کار به درستی انجام نشود، عواقب بسیار وحشتناکی به همراه خواهد داشت. درست به همین خاطر ما معتقدیم شما باید همیشه به دنبال تکنیک های کلیدی برای اجرای این برنامه باشید.
کمک به بازاریابان با تقویم محتوا
جدول یا تقویم محتوا در حقیقت برای ساده سازی فرآیند تولید و انتشار محتوا مورد توجه قرار گرفته است.
ارتقا پروفایل گوگل بیزینس
احتمالا شما هم تا حالا بارها و بارها اسم پروفایل گوگل بیزینس به گوش تان خورده است. خب در این صورت اصلا لازم نیست تعجب کنید؛ چراکه امروزه بسیاری از مردم یا به عبارت بهتر کارآفرینان حسابی روی این سرویس حساب باز می کنند.
توسعه بازاریابی و تبلیغات با فناوری های نوین
صنعت بازاریابی و تبلیغات به عنوان یکی از حوزه های پرطرفدار در دنیای کارآفرینی تغییرات زیادی در طول یک دهه اخیر داشته است.
قانون های طلایی سئو گوگل
در عوض برای ساده سازی این فرآیند سراغ بررسی و طرح برخی از اصول کلی در زمینه سئو گوگل رفته ایم. اگر شما این نکات را به خوبی رعایت کنید، در واقع قانون های طلایی سئو گوگل دم دستتان خواهد بود.
آپدیت های تازه در گوگل
گوگل از آن دست برندهایی است که هر وقت به آن نگاه می کنیم آپدیتی تازه برای کاربران رو می کند. انگار که مدیران این شرکت دوست دارند همیشه با دست پر در کنار کاربران حضور پیدا کرده و آنها را غافلگیر کنند.
شیوه همکاری با برندهای بزرگ
آدم وقتی تازه وارد یک حوزه کاری می شود، همیشه درباره همکاری با بزرگ ترین شرکت های آن حوزه کلی رویاپردازی می کند. مثلا بازیکنان فوتبال را در نظر بگیرید؛ حتی بزرگ ترین ستاره های این ورزش هم وقتی درباره نوجوانی شان حرف می زنند، دائما به رویای شان برای بازی در تیم های بزرگ اشاره دارند. این مسئله ای کاملا رایج در میان کارآفرینان است. خب این امر می تواند برای شما کاربردی دوگانه داشته باشد.
ارتقا کلیدواژه ها در جهان بازاریابی
دنیای بازاریابی به طور مدام در حال دیجیتالی شدن است. اگر زمانی نه چندان دور بسیاری از بازاریاب ها به طور سنتی کارشان را پیش می بردند، حالا همه چیز به عرصه دیجیتال و به طور مشخص اینترنت گره خورده است.
رپورتاژ آگهی روشی تاثیرگذار بر برندسازی
رپورتاژ آگهی یکی از روشهای مهم و تأثیرگذار برای تبلیغ هر کسبوکاری است که مشتریان نیاز دارند تا بهصورت گسترده و مطابق با سلیقه خود آن را در بسترهای موردنظرشان انتشار بدهند.
سئو؛ الزام و کاربردها
اما سئو چیست، اهمیت، مزایا و نحوه عملکرد آن و همچنین تأثیر معماری سایت در این باره مسائلی هستند که در این مقاله به تفضیل به آنها پرداخته شده است.
نکات مهم گوگل مارکتینگ ۲۰۲۴
ما در این مقاله سراغ بررسی برخی از مهمترین نکات مورد بحث در گوگل مارکتینگ لایو امسال رفتیم. اگر شما هم دوست دارید اطلاعات دست اولی درباره بازاریابی آنلاین به دست بیاورید، بد نیست در ادامه با ما همراه شوید.
مروری بر استراتژی ریمارکتینگ (Remarketing)
بازاریابی مجدد یا همانطور که بازاریاب ها از عنوان «ریمارکتینگ» برای آن استفاده می کنند، الگوی بی نهایت جذابی برای اثرگذاری بر روی مخاطب محسوب می شود.
فروش بی دردسر؛ بدون هزینه های تبلیغاتی سنگین
ما در این مقاله قصد داریم به شما ایده هایی برای فروش بی دردسر محصولات ارائه کنیم. محور اصلی بحث بر روی کاهش هزینه های تبلیغاتی خواهد بود.
استراتژی یا توهم استراتژی (بخش چهارم)
شاید بهتر باشد قبل از هر اقدامی ابتدا این سؤال را از خود بپرسیم و صادقانه به آن پاسخ دهیم، سؤالی بسیار ساده اما سخت: «آیا سازمان ما واقعاً استراتژی دارد؟» در این بخش به موضوع استراتژی یا توهم استراتژی می پردازیم.
ROI در کسب و کار
یکی از این مقیاسهای کلیدی، roi است که نشان میدهد سودی که از این سرمایهگذاری به دست آوردهاید چه میزان است؟ درنتیجه با توجه به سودآور بودن میتوانید تصمیمات مهمی را در زمینه کسبوکارتان بگیرید.
موارد مهم در تولید محتوا برتر
تولید محتوا ساده ترین کاری نیست که در عرصه کسب و کار صورت می گیرد. خیلی ها فکر می کنند کمپین های بازاریابی یا حتی ویدئوهایی که اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند، حاصل یک دورهمی ساده و ایده های بی نهایت ابتدایی است. خب اگر ماجرا اینطوری بود، امروزه بسیاری از مردم دنیا اینفلوئنسرهایی با سرمایه چند میلیون دلاری بودند.
بهره برداری از اولین مرکز کارآموزی بین کارگاهی صنعت چاپ و تابلوسازی کشور
اولین مرکز کارآموزی بین کارگاهی صنعت چاپ و تابلوسازی کشور در جوار مجتمع مذکور واقع در شهرک صنعتی اشتهارد به بهره برداری رسید.