مهارت های ضروری کاری جهت استخدام در شرکت ها
پنج سال پیش موسسه World Economic Forum گزارشی درباره آینده انواع شغل ها تا سال 2020 منتشر کرد. در این گزارش بر روی موج آهسته نیاز به مهارت های تازه و هماهنگی بیشتر با فناوری های نوین جهت استخدام در شرکت ها تاکید شده بود.
آشنایی با شیوه های نوین در بازاریابی دیجیتالی پیشرفته
کتاب «بازاریابی دیجیتالی پیشرفته» تلاشی برای آشنایی خوانندگان با شیوههای نوین بازاریابی در فضای دیجیتال و بررسی تاثیر تحولات فناوری بر کسب و کار و بازاریابی است.
استفاده از نقشه برداری ذهنی برای ارتقای کسب و کار
ارتقای کسب و کار در دنیای کنونی امر ساده ای نیست. در این مقاله بررسی برخی از مزایا و نحوه های استفاده از نقشه برداری ذهنی برای بهبود وضعیت کسب و کار است. این امر به شما برای مدیریت و توسعه هرچه بهتر کسب و کارتان کمک خواهد کرد.
کارآفرینان نو آور همگام با تغییرات کرونایی
این آمار سیگنال بسیار مهمی برایکارآفرینان نو آور در بازارهای مختلف به همراه دارد. همه گیری کرونا اهدافی که برندها باید دنبال کنند را به طور قابل ملاحظه ای تغییر داده است. با این حساب شما باید حواس تان حسابی به اهداف کسب و کارتان باشد.
تحول در آینده تبلیغات با اپ های موبایلی
در این مطلب اندکی درباره آینده تبلیغات و اپ های موبایلی صحبت می کنیم.
محتوای ویدئویی؛ بازاریابی همیشه جذاب
محتوای ویدئویی یکی از مهمترین فرمت ها برای بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب می شود.
۴ نکته در افزایش اثربخشی بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال یکی از محبوب ترین الگوهای بازاریابی در سراسر دنیا محسوب می شود. در ادامه برخی از مهمترین نکات در این راستا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
تاثیر محیط کار مثبت بر کارایی کارمندان
ایجاد و حفظ محیط کار مثبت و سرزنده یکی از اهداف اساسی هر کسب و کاری است. اگر شما به عنوان مدیرعامل یا مسئول یکی از بخش های شرکت فعالیت داشته باشید، به خوبی از مشکلات حفظ محیط کار مثبت اطلاع دارید.
۸ راهکار طلایی تولید محتوا
یکی از چالش های همیشگی افرادی که در زمینه تولید محتوا فعال هستند، تکراری شدن اقدامات آنها است در ادامه هشت راهکار طلایی تولید محتوا را بررسی خواهیم کرد.
افزایش کارایی کارمندان در محل کار در ۳ گام
وقتی شما مدیریت یک کسب و کار را برعهده دارید، وضعیت کارمندان اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. اگر کارمندان شما همیشه خوشحال باشند، شانس شما برای تاثیرگذاری بر روی آنها و پیشبرد کارها به بهترین شکل ممکن افزایش پیدا خواهد کرد. امروزه یکی از بحثهای مهم در محل کار شیوه های افزایش کارایی کارمندان است.
جلب نظر مخاطب توسط کتاب با دمپایی وارد فروش نشوید
مولفان کتاب با دمپایی وارد فروش نشوید در همان قدم اول یعنی عنوان روی جلد کتاب آشکارا نشان داده اند که می توانند توجه مخاطب را شکار کنند. این کتاب چند ویژگی و امتیاز بارز دارد.
آشنایی با ذهنیت برتر در رهبری کسب و کار
رهبری کسب و کار برای مدیران همیشه به سادگی چیزی که همه فکر می کنند، نیست. شما به عنوان مدیر یک کسب و کار نه فقط در قبال توسعه برندتان، بلکه در برابر کارمندان تان نیز مسئولیت دارید.
بهبود وضعیت روابط عمومی با رعایت چند نکته
بهبود وضعیت روابط عمومی امر ساده ای نیست. امروزه بسیاری از متخصص های حوزه روابط عمومی نیز در زمینه مدیریت بهینه آن دچار مشکل می شوند. به ویژه وقتی پای رسانه ها در میان باشد. بسیاری از برندها برای جلب توجه عمومی به رسانه ها توجه می کنند.
مدیریت و رهبری کسب و کار با الگوهای متفاوت
انتخاب یک الگوی مدیریت و رهبری کسب و کار برای کارآفرینان همیشه سخت ترین کار دنیاست. انتظارات دیگران از یک مدیر به طور مداوم تغییر می کند.
برتری در گوگل با رعایت ۵ اصل مهم
چگونگی برتری در گوگل، با توجه به این امر که سرویس اخبار گوگل، یکی از پرطرفدارترین ها محسوب می شود و روزانه میلیون ها نفر از سراسر جهان از آن استفاده می کنند، این امر برای هر سایتی بسیار مهم است که بتواند در این بخش حضور داشته باشد. با این حال توصیه ها در این رابطه با اشتباهات بسیاری همراه است.
کارآفرینی با اجرای ۳ تکنیک برتر
ورود به دنیای کارآفرینی و کسب درآمدهای چند میلیون دلاری برای هر فردی شبیه به رویایی بزرگ است. برخی از کارآفرینان بزرگ در گوشه و کنار دنیا به خوبی این هدف را به دست آوردهاند. مهمترین نکته در عملکرد چنین کارآفرینان بزرگ و موفقی توجه به برخی از نکات مشترک است.
سوشال مدیا مارکتینگ و تاثیر آن بر کسب و کار
سوشال مدیا مارکتینگ یکی از جدیدترین تکنیک های بازاریابی است. شاید هنوز افراد زیادی باشند که هنوز به اهمیت بسیار بالای این روش بازاریابی آگاه نباشند.
اهمیت و تاثیر سئو سایت در افزایش درآمد کسب و کار
در این مقاله قصد داریم با مفهوم و تاثیر سئو سایت و نقش آن در افزایش درآمد کسب و کارهای اینترنتی آشنا شویم.
چگونگی تبلیغات در فضای آنلاین
امروزه بیش از 4 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند. این میزان از سال 2005 تاکنون حدود 300% افزایش پیدا کرده است. نکته مهم این است که استفاده از اینترنت بسیار زیاد است و متوقف نمی شود.تبلیغات در فضای آنلاین امروزه از رایج ترین نوع تبلیغات است.
تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده
چگونه تبلیغات می تواند بر رفتار مصرفکننده تأثیر بگذارد ؟ و یا تبلیغات چه تأثیری بر سهم بازار شرکت ها دارد؟ در این مطلب برآن شدیم تا نحوه اثرگذاری تبلیغات و اهمیت آن را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین به نقش تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده نسبت به محصولات اشاره کنیم.