آشنایی با مهم ترین ترندهای تبلیغات
هدف اصلی در این مقاله آشنا ساختن شما با برخی از مهم ترین ترندهای تبلیغات است بنابراین آماده شوید تا در قالب توصیه هایی خلاصه و کم حجم به بررسی برخی از ترندهای تبلیغات بپردازیم.
تفاوت رهبری تجاری و مدیریت کسب و کار
هدف اصلی در این مقاله بررسی دقیق تفاوت های میان رهبری تجاری و مدیریت کسب و کار است.
کدام جملات جادوئی را در تماس های ویدئویی خود به کار ببریم
امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا، برقراری ارتباط با دیگران از طریق تماس ویدئویی از سوی کسب و کارهای مختلف گزینه ای بسیار محبوب است.
ده راز اصلی ثروتمند شدن
بسیاری از انسان ها تصور می کنند که کسب ثروت، تنها یک علم بوده درحالی که ایجاد عادت های کسب ثروت بسیار ضروری است. در ادامه به ده راز اصلی ثروتمند شدن اشاره خواهیم کرد.
لزوم توجه به بازاریابی محتوایی
عرصه بازاریابی دیگر از حالت سنتی اش خارج شده است. امروزه کسب و کارهای مختلف برای جلب نظر مشتریان به سراغ الگوهای تازه بازاریابی رفته اند. در این میان بازاریابی محتوایی یکی از مهم ترین عرصه ها برای جلب نظر مشتریان محسوب می شود.
فروش بالا در شبکه های اجتماعی با روش های نوین
تجربه کرونا نیز این نکته را به اثبات رسانده است که فروش بالا در شبکه های اجتماعی با هیچ بحرانی نابود نمی شود. در این زمینه اگرچه برندهای مختلف فعالیت دارند، با این حال آمارها حاکی از آن است که بیش از 70 درصد کسب و کارها، به نتیجه لازم دست پیدا نمی کنند.
راهکارهای غلبه بر استرس و کسب موفقیت در کسب و کار
شما برای اینکه تاثیر احساسات بر روی موفقیت در عرصه های مختلف را درک کنید، نیازی به داشتن مدرک تحصیلی در حوزه روانشناسی ندارید. کارآفرینان برای اینکه در کسب و کارشان موفق باشند، باید به خوبی توانایی مدیریت احساسات و از همه مهمتر غلبه بر استرس شان را داشته باشند. انسان ها در زندگی روزمره با نگرانی ها و استرس های بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کنند. درست به همین خاطر مدیریت و غلبه بر استرس امر بسیار مهمی محسوب می شود.
چگونه کارآفرین مستقل شوید
فعالیت به عنوان کارآفرین مستقل هرگز کار ساده ای نیست. بسیاری از مردم در سراسر دنیا مایل به فعالیت در این قالب هستند، اما به محض آگاهی از سختی های آن بیخیالش می شوند.
استراتژی پست مهمان چیست؟
امروزه اگر بخواهید صرفا به سایت خود برای انتشار محتواها بسنده کنید، سرعت رشد بسیار پایینی را تجربه خواهید کرد. در این راستا یکی از راهکارهای بسیار مناسب، استفاده از استراتژی پست مهمان است که باعث خواهد شد تا محتوای مدنظر شما با بازدید چند برابری مواجه شود.
ضرورت تعامل پیامکی با مشتریان
تعامل پیامکی با مشتریان با تحولات دنیای امروز به امری ضروری تبدیل شده است. از زمان ارسال اولین پیامک در دنیا نزدیک به 30 سال می گذرد، اما هنوز هم این شیوه ارتباطی میان مردم محبوبیت بسیار زیادی دارد.
اصل مشتری سازی در بستر اینترنت
اگرچه اینترنت بستری رایگان محسوب می شود، با این حال اگر خواهان فروش از طریق آن هستید، لازم است تا به نکات مشتری سازی در بستر اینترنت توجه داشته باشید و بودجه مناسبی را به آن اختصاص دهید. در این رابطه ابدا نمی توان با افکاری که تاکنون در رابطه با فروش مستقیم داشته اید، رفتار نمایید.
حرفه ای گری در مذاکره با کتاب ابزارهای مذاکره
ویژگی برجستهی کتاب ابزارهای مذاکره در آن است که شما بدون نیاز به آموزش خاص، می توانید با این کتاب قدم به قدم پیش بروید و به مذاکرهکنندهی حرفهای تبدیل شوید.
راهکارهای مدیریت مشتریان بدحساب
مدیریت مشتریان بدحساب یکی از مسائلی است که به راهکارهای موثری نیاز دارد. راههایی که علاوه بر کارا بودن مشتری را نیز همچنان برای مجموعه حفظ کند.
نمونه هایی از الگوهای مدیریت کسب و کار
ما در این مقاله الگوهای مدیریت کسب و کار را به خوب و بد تقسیم کرده ایم. این امر به شما برای تاثیرگذاری هرچه بهتر بر روی کسب و کارتان کمک خواهد کرد. همچنین به شما اجازه می دهد تا تبدیل به مدیری بهتر در عرصه کسب و کار شوید.
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
بسیاری از برندها علاقه مند به همکاری با اینفلوئنسرها هستند. امروزه اینفلوئنسرها به دلیل شهرتی که در میان کاربران در فضای آنلاین دارند، بسیاری از برندها را به سوی خودشان جلب می کنند. همین امر گردش مالی قابل ملاحظه ای در این حوزه پدید آورده است. اگرچه هنوز هم همکاری با موسسه های رسانه ای و شبکه های تلویزیونی محبوبیت زیادی در میان برندها دارد، اما اینفلوئنسر مارکتینگ روز به روز تعداد بیشتری از برندها را به سوی خودش جلب می کند.
راهکارهایی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی
در جهان امروز بازاریابی اینترنتی به مهمترین بستر فروش تبدیل شده که مهمترین چالش آن جلب اعتماد مخاطبان است تا به مشتری و مهمتر از آن مشتری دائمی برند شما تبدیل شوند.موفقیت در بازاریابی اینترنتی شگردهای خواص خود را دارد.
مهارت های ضروری کاری جهت استخدام در شرکت ها
پنج سال پیش موسسه World Economic Forum گزارشی درباره آینده انواع شغل ها تا سال 2020 منتشر کرد. در این گزارش بر روی موج آهسته نیاز به مهارت های تازه و هماهنگی بیشتر با فناوری های نوین جهت استخدام در شرکت ها تاکید شده بود.
آشنایی با شیوه های نوین در بازاریابی دیجیتالی پیشرفته
کتاب «بازاریابی دیجیتالی پیشرفته» تلاشی برای آشنایی خوانندگان با شیوههای نوین بازاریابی در فضای دیجیتال و بررسی تاثیر تحولات فناوری بر کسب و کار و بازاریابی است.
استفاده از نقشه برداری ذهنی برای ارتقای کسب و کار
ارتقای کسب و کار در دنیای کنونی امر ساده ای نیست. در این مقاله بررسی برخی از مزایا و نحوه های استفاده از نقشه برداری ذهنی برای بهبود وضعیت کسب و کار است. این امر به شما برای مدیریت و توسعه هرچه بهتر کسب و کارتان کمک خواهد کرد.
کارآفرینان نو آور همگام با تغییرات کرونایی
این آمار سیگنال بسیار مهمی برایکارآفرینان نو آور در بازارهای مختلف به همراه دارد. همه گیری کرونا اهدافی که برندها باید دنبال کنند را به طور قابل ملاحظه ای تغییر داده است. با این حساب شما باید حواس تان حسابی به اهداف کسب و کارتان باشد.




































