موفقیت کارآفرینی در بازارهای رقابتی
دهکده جهانی، جهانی شدن، بازارهای رقابتی و عصر تبادل اطلاعات تنها بخشی از مفاهیمی است که دوران زندگی ما را تعریف می کند. اگر تا چند دهه قبل حضور در بازارهای بین المللی مثل عبور از هفت خان رستم بود، این روزها به لطف آمازون و eBay هر کسب و کار کوچکی می تواند در چهار گوشه دنیا فروش داشته باشد و حتی پشت برندهای بزرگ را به خاک بمالد.
ارزیابی بازاریابی در توئیتر
اگر معیار اصلی تان برای ارزیابی اوضاع بازاریابی در توئیتر توجه کاربران به دایرکت و امکانات این بخش است، باید بگوییم توئیتر نمره قبولی می گیرد.
چت جی پی تی چیست؟
چت جی پی تی (Chat GPT) اسمی است که این روزها از زبان هر کسی شنیده می شود. به طوری که هنوز هیچی نشده خیلی از کارآفرینان موفقیت کسب و کارشان را در گرو استفاده از این فناوری می دانند.
جذابیت تبلیغات در گوگل ادز
بی شک هیچ بازاریابی دوست ندارد بعد از کلی رویاپردازی درباره موفقیت های طلایی یکهو با واقعیتی تاریک رو به رو شود؛ به ویژه اگر پای گوگل ادز نیز وسط باشد؛ چراکه علاوه بر هزینه های مختلف، پای اعتبار برند هم وسط خواهد بود. با این حساب بد نیست از خودمان بپرسیم چرا گاهی اوقات تبلیغات مان در گوگل ادز اصلا برای مشتریان جذاب نیست.
مدیریت سئو و کسب موفقیت در کوتاه مدت
امروزه مقالات بسیار زیادی با موضوع مدیریت سئو در مدت زمانی اندک در دسترس کاربران قرار دارد. این امر برای بسیاری از بازاریاب ها و کارآفرینان امیدهای بسیار زیادی در راستای مدیریت سئو در مدت زمانی کوتاه و کسب موفقیت های بلندمدت بدون نیاز به اختصاص زمان زیاد ایجاد کرده است
بازاریابی ایران در عصر دیجیتال
نوشتار حاضر که مبتنی بر سخنرانیهای ایرادشده در همایش ملی «بازاریابی در عصر دیجیتال» به نگارش درآمده، به ارائه راهکارهایی برای همگام شدن با موج تحولات انقلاب صنعتی چهارم و پنجم میپردازد.
۶ اشتباه بازاریابی پر هزینه
در این مقاله قصد بررسی هرچه دقیق تر اشتباهات بازاریابی پر هزینه را داریم. یکی از بهترین راهکارها برای پرهیز از اشتباهات بازاریابی آگاهی از آنهاست بنابراین بررسی آنها در این مقاله فقط جنبه سرگرمی ندارد.
بازاریابی اجتماعی و مزایای استفاده آن در کسب و کار
بازاریابی اجتماعی کاربرد فنون بازاریابی در مسائل اجتماعی است تا در افراد انگیزه انجام عمل یا رفتاری را که در نهایت برایشان سودمند است ایجاد نماید.
۴ دلیلی که باید برای ایجاد برند شخصی تلاش کرد
در این راستا برای اطمینان از اهمیت فوق العاده این اقدام، در ادامه چهار دلیلی که باید برای ایجاد برند شخصی تلاش کرد را بیان خواهیم کرد.
توسعه کسب و کار با تبلیغات کاربردی
امروزه همه ما با محتواهای گوناگون در تعامل هستیم. این امر در زمینه بازاریابی و تبلیغات با نگاهی اجمالی به اطراف مان قابل تایید...
تفاوت بازاریابی کششی و بازاریابی فشار
در این مقاله، ما مفاهیم بازاریابی فشار و بازاریابی کششی را بررسی میکنیم تا شما بتوانید بر این اساس، بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.
ضرورت درک چهار P در آمیخته بازاریابی برای بازاریابان
در دهه ۱۹۵۰ نیل بوردن اصطلاح آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) را رایج کرد که شامل بیش از ده عنصر بازاریابی بود.
برند، ارزش ویژه برند و استراتژی های برندینگ
در قواعد بازاریابی، یک برند به عنوان یک «نام، عبارت، علامت نمادین (یا ترکیبی از آنها) که سازنده یا فروشنده محصول را تعیین میکند» تعریف میشود. در ادامه درباره ارزش ویژه برند و استراتژی های برندینگ خواهیم گفت.
تابلو چلنیوم و دنیای تبلیغات
تابلو چلنیوم نوع مدرنی از تابلوهای تبلیغاتی است که از موادی به نام چلنیوم ساخته میشود و به همین علت تابلو چلنیوم نام گرفته است. چلنیوم هم در واقع آلیاژی از فلز آلومینیوم است و علت شباهت آوایی اسم آن به آلومینیوم نیز همین موضوع است.
ابزارهای فروش اینترنتی را بشناسید
در جهان مدرن حال حاضر كه اینترنت به پركاربردترین ابزار تبدیل شده است. نیاز هر كسب و كاری حضور آنلاین موفق است تا بتواند از این طریق فروش اینترنتی خوبی را نیز به دست آورد.
استفاده از داستان ها در دنیای بازاریابی و برندینگ
ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به استراتژی داستان سرایی مشترک در دنیای بازاریابی و برندینگ بیندازیم. این استراتژی به شما کمک خواهد کرد تا به شیوه ای کاملا تازه سراغ مخاطب تان رفته و از مزایای متعددی استفاده کنید.
تاب آوری در سازمان ها «بخش دوم»
تاب آوری در سازمان ها مفهومی جدید در مدیریت کسب و کار است که اهمیت آن امروزه بسیار دیده می شود.
بازاریابی داستان محور چیست
بازاریابی داستان محور چیست؟ داستان سرایی در حوزه بازاریابی معمولا به چند تا تکنیک خشک و خالی و صدالبته کلیشه ای محدود می شود. در چنین شرایطی خیلی از بازاریاب ها برای اینکه کارشان را راه بیندازند، از همین تکنیک های کلیشه ای استفاده می کنند. نکته جالب اینکه استفاده از چنین تکنیک های کلیشه ای همیشه با شکست همراه است.
۵ راز ساخت برندی ماندگار
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چه عواملی منجر به ایجاد برندی ماندگار می شود؟ درواقع تنها ساخت برند کافی نبوده و این امر دلیل اصلی ناموفق بودن بیش از نیمی از برندهای جهان می باشد.
بازاریابی اینترنتی موفق با اینستاگرام
امروزه شبکه های اجتماعی از جمله مهمترین ابزارهای مورد استفاده در امر بازاریابی اینترنتی محسوب میشوند. چرا که این شبکهها پرکاربردترین مجرای ارتباط عمومی در اینترنت هستند. لذا طبیعی است که مبحث بازاریابی و تبلیغات در رسانههای اجتماعی یا همان سوشیال مارکتینگ هر روز گستردهتر و جدیتر از قبل شود.