19.8 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
بخش پنجم؛ هفت پرسش استراتژیک

بخش پنجم؛ هفت پرسش استراتژیک

با ما همراه باشید تا در این بخش، بخش پنجم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.
تکنولوژی در بازاریابی و تبلیغات

نقش تکنولوژی در بازاریابی و تبلیغات

در این مطلب با بررسی اهمیت و اثرگذاری تکنولوژی در بازاریابی و تبلیغات همراه چاپ و نشر آنلاین باشید.
بازاریاب های محتوایی 

 مطالبی که بازاریاب های محتوایی باید بدانند

ویدئو امروزه یکی از ابزارهای اساسی و پرقدرت در زمینه بازاریابی محسوب می شود. هر بازاریابی در طول زندگی اش دست کم یک بار از ویدئو به عنوان فرمت اصلی بازاریابی استفاده کرده است. همین امر بازاریابی محتوا را به طور ویژه ای با این استراتژی پیوند داده است. اگر شما نسبت به استفاده از این فرمت هنوز شک و تردید دارید، یا اینکه هنوز کاملا با آن آشنا نشده اید، در این مقاله مهمترین درس های بازاریاب های محتوایی درباره فرمت ویدئو را با هم مرور خواهیم کرد.
بازاریابی ویدئویی

مزایای حضور برندها در دنیای آنلاین

هدف ما در ادامه این مقاله مرور برخی از مزایای حضور برندها در دنیای آنلاین است. این امر به شما برای کنار آمدن هرچه بهتر با این شرایط کمک خواهد کرد.
پاندمی کرونا

پاندمی کرونا و ۳ درسی که به مدیران برندها آموخت

در حال حاضر به خاطر واکسیناسیون جهانی بهترین زمان برای صحبت کردن در رابطه با این موضوع فرا رسیده و در ادامه سه نکته مدیریتی پاندمی کرونا را بررسی خواهیم کرد.
وبینار

بررسی ترند وبینار در حوزه کسب و کار

امروزه مردم زمان بسیار بیشتری را در خانه سپری می کنند. دلیل این امر شیوع ویروس کرونا و نگرانی های جدی نسبت به ابتلای آن است. این شرایط برای برگزاری بسیاری از مراسم های کاری نیز دشوار بوده است.
اینستاگرام امکانات اینستاگرام

بهترین ها در  بازاریابی اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به یکی از پنج شبکه اصلی جهان تبدیل شده است که مورد حمایت ابربرند فیس بوک می باشد. مزیت این شبکه، حضور تعداد زیادی از سلبریتی ها می باشد که باعث شده است تا تمایل برای حضور کاربران، افزایش پیدا کند.
بازارهای رقابتی

موفقیت کارآفرینی در بازارهای رقابتی

دهکده جهانی، جهانی شدن، بازارهای رقابتی و عصر تبادل اطلاعات تنها بخشی از مفاهیمی است که دوران زندگی ما را تعریف می کند. اگر تا چند دهه قبل حضور در بازارهای بین المللی مثل عبور از هفت خان رستم بود، این روزها به لطف آمازون و eBay هر کسب و کار کوچکی می تواند در چهار گوشه دنیا فروش داشته باشد و حتی پشت برندهای بزرگ را به خاک بمالد.
مسئولان نمایشگاه

همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران

مدیرعامل نشر شاملو با اشاره به همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران گفت: هیچ هماهنگی بین غرفه گذاران و مسئولان نمایشگاه وجود ندارد و رفتارشان با غرفه‌گذاران کاملاً غیرحرفه‌ای است.
بازاریابی در توئیتر

ارزیابی بازاریابی در توئیتر

اگر معیار اصلی تان برای ارزیابی اوضاع بازاریابی در توئیتر توجه کاربران به دایرکت و امکانات این بخش است، باید بگوییم توئیتر نمره قبولی می گیرد.
گوگل ادز

جذابیت تبلیغات در گوگل ادز

بی شک هیچ بازاریابی دوست ندارد بعد از کلی رویاپردازی درباره موفقیت های طلایی یکهو با واقعیتی تاریک رو به رو شود؛ به ویژه اگر پای گوگل ادز نیز وسط باشد؛ چراکه علاوه بر هزینه های مختلف، پای اعتبار برند هم وسط خواهد بود. با این حساب بد نیست از خودمان بپرسیم چرا گاهی اوقات تبلیغات مان در گوگل ادز اصلا برای مشتریان جذاب نیست.
مدیریت سئو

مدیریت سئو و کسب موفقیت در کوتاه مدت

امروزه مقالات بسیار زیادی با موضوع مدیریت سئو در مدت زمانی اندک در دسترس کاربران قرار دارد. این امر برای بسیاری از بازاریاب ها و کارآفرینان امیدهای بسیار زیادی در راستای مدیریت سئو در مدت زمانی کوتاه و کسب موفقیت های بلندمدت بدون نیاز به اختصاص زمان زیاد ایجاد کرده است
ویدئو

بازاریابی ایران در عصر دیجیتال

نوشتار حاضر که مبتنی بر سخنرانی‌های ایرادشده در همایش ملی «بازاریابی در عصر دیجیتال» به نگارش درآمده، به ارائه راهکارهایی برای همگام شدن با موج تحولات انقلاب صنعتی چهارم و پنجم می‌پردازد.
بلاگری

بلاگری و درآمدزایی

بلاگری حوزه ای است که در طول سال های اخیر آدم های بی نهایت زیادی را به خود جلب کرده است. سالانه شمار زیادی از افراد به امید موفقیت و کسب سودهای کلان وارد دنیای تولید محتوا و بلاگری می شوند. اگرچه همین حالا هم کلی آدم شناخته شده به عنوان بلاگر در دنیا وجود دارد، اما باز هم این سوال مطرح است که آیا واقعا امکان درآمدزایی از این حوزه وجود دارد یا نه؟
بازارهای رقابتی

۶ اشتباه بازاریابی پر هزینه

در این مقاله قصد بررسی هرچه دقیق‎ تر اشتباهات بازاریابی پر هزینه را داریم. یکی از بهترین راهکارها برای پرهیز از اشتباهات بازاریابی آگاهی از آنهاست بنابراین بررسی آنها در این مقاله فقط جنبه سرگرمی ندارد.
ایجاد برند شخصی

۴ دلیلی که باید برای ایجاد برند شخصی تلاش کرد

در این راستا برای اطمینان از اهمیت فوق العاده این اقدام، در ادامه  چهار دلیلی که باید برای ایجاد برند شخصی تلاش کرد را بیان خواهیم کرد.
توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار با تبلیغات کاربردی

امروزه همه ما با محتواهای گوناگون در تعامل هستیم. این امر در زمینه بازاریابی و تبلیغات با نگاهی اجمالی به اطراف مان قابل تایید...
آمیخته بازاریابی

ضرورت درک چهار P در آمیخته بازاریابی برای بازاریابان

در دهه ۱۹۵۰ نیل بوردن اصطلاح آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) را رایج کرد که شامل بیش از ده عنصر بازاریابی بود.
تولید محتوا بازاریابی در شبکه های اجتماعی

تولید محتوای تعاملی بدون یادگیری کد نویسی

این روزها همه دوست دارند برای برندشان دست به تولید محتوای تعاملی بزنند. البته از میان تمام بازاریاب ها فقط تعداد کمی واقعا دست به کار شده و چنین محتوایی را تولید می کنند.
ارزش ویژه برند

برند، ارزش ویژه برند و استراتژی‌ های برندینگ

در قواعد بازاریابی، یک برند به عنوان یک «نام، عبارت، علامت نمادین (یا ترکیبی از آن‌ها) که سازنده یا فروشنده محصول را تعیین می‌کند» تعریف می‌شود. در ادامه درباره ارزش ویژه برند و استراتژی‌ های برندینگ  خواهیم گفت.