معرفی ۵ گام از نردبان وفاداری مشتری
۵ گام در نردبان وفاداری مشتری وجود دارد، که هر گام نشاندهنده یک نوع از مشتری بر اساس وفاداریاش به کسب و کار میباشد. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با هر گام از این نردبان آشنا شوید.
۶ نکته مهم بازاریابی و روابط عمومی در دوران کرونا
اکنون سراسر دنیا با ویروس کرونا مواجه است. این امر تاثیر انکارناپذیری بر روی شرایط کسب و کارهای مختلف دارد.برخی از نکات مهم در زمینه بازاریابی و روابط عمومی در شرایط وجود ویروس کرونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
میانبرها و تکنیک های فروش نتیجه بخش
بدون شک فروش را باید مهم ترین بخش یک شرکت تلقی نمود. در این راستا اگرچه همواره قوانینی وجود دارد، با این حال نباید از تکنیک های فروش نیز غافل شد.
پیش یبنی دنیای کسب و کار در سال ۲۰۳۰
اگرچه برخی از پیش بینی های دنیای کسب و کار جذاب به نظر می رسد، اما فقط باید به نمونه های معتبر اعتماد کرد.
نقش تکنولوژی در بازاریابی و تبلیغات
در این مطلب با بررسی اهمیت و اثرگذاری تکنولوژی در بازاریابی و تبلیغات همراه چاپ و نشر آنلاین باشید.
محتوای سایت را چگونه ارتقاء دهیم
در دنیای امروز فضای مجازی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. سایت های زیادی در سراسر جهان ایجاد شده اند. هر کدام از این سایت ها به دنبال این هستند تا محتوا یشان را ارتقاء دهند
بررسی ترند وبینار در حوزه کسب و کار
امروزه مردم زمان بسیار بیشتری را در خانه سپری می کنند. دلیل این امر شیوع ویروس کرونا و نگرانی های جدی نسبت به ابتلای آن است. این شرایط برای برگزاری بسیاری از مراسم های کاری نیز دشوار بوده است.
۵ ابزار مقرون به صرفه توسعه کسب و کار با هوش مصنوعی
قصد داریم یکبار برای همیشه ابزارهایی کاربردی و صدالبته مقرون به صرفه برای توسعه کسب و کار را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا طعم توسعه کسب و کار با هوش مصنوعی را بچشید.
شیوه وایرال شدن در شبکه های اجتماعی
در این مطلب با بررسی دلایل و شیوه وایرال شدن در شبکه های اجتماعی همراه چاپ و نشر آنلاین باشید.
همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران
مدیرعامل نشر شاملو با اشاره به همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران گفت: هیچ هماهنگی بین غرفه گذاران و مسئولان نمایشگاه وجود ندارد و رفتارشان با غرفهگذاران کاملاً غیرحرفهای است.
نکات مهم برای دستیابی به کسب و کار موفق
دستیابی به کسب و کار موفق اصول خاصی می طلبد، بسیاری از کسب و کارها پس از مدت کوتاهی که به طور رسمی راه اندازی می شوند، با شکست های سنگین در بازار مواجه می شوند. شاید این امر یک تصادف ساده به نظر برسد، اما وقتی برای شمار بالایی برای کسب و کارهای نوپا تکرار شود دیگر یک اتفاق نیست.
بازاریابی با کمک شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین روش های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. فرقی ندارد شما در چه موقعیتی در بازار هستید، به هر حال پلتفرم های اجتماعی به شما برای تعامل بهتر با مخاطب و معرفی برندتان به مشتریان بالقوه کمک خواهد کرد.
بلاگری و درآمدزایی
بلاگری حوزه ای است که در طول سال های اخیر آدم های بی نهایت زیادی را به خود جلب کرده است. سالانه شمار زیادی از افراد به امید موفقیت و کسب سودهای کلان وارد دنیای تولید محتوا و بلاگری می شوند. اگرچه همین حالا هم کلی آدم شناخته شده به عنوان بلاگر در دنیا وجود دارد، اما باز هم این سوال مطرح است که آیا واقعا امکان درآمدزایی از این حوزه وجود دارد یا نه؟
بازاریابی موبایلی چیست
بازاریابی موبایلی یکی از شیوه های نوین بازاریابی است. جلب نظر مخاطب هدف در دوران کنونی یکی از سخت ترین کارها برای هر بازاریابی محسوب می شود.
۷ راه برقراری تعادل میان کار و زندگی
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از رجاء نیوز: دنیای امروز دنیای کسب و کار است، در این دنیا کارآفرینانی را می...
ایده های جدید برای کسب و کار
شروع یک کسب و کار تازه همیشه هیجان زیادی دارد. همانطور که قهرمانان المپیک قبل از شروع مسابقه هیجان زیادی را تجربه می کنند، کارآفرینان هم وقتی پای یک استارت آپ جدید وسط باشد سر از پا نخواهند شناخت.
تولید محتوای تعاملی بدون یادگیری کد نویسی
این روزها همه دوست دارند برای برندشان دست به تولید محتوای تعاملی بزنند. البته از میان تمام بازاریاب ها فقط تعداد کمی واقعا دست به کار شده و چنین محتوایی را تولید می کنند.
ابزار مناسب برای کارمندان
یکی از سوالاتی که ذهن هر مدیری را به خود درگیر خواهد کرد، انتخاب ابزار مناسب از بین گزینه های موجود در بازار است.
نادیده گرفتن بازاریابی دیجیتال تهدیدی برای مشاغل
بازایابی دیجیتال یکی از اشکال جدید و مهم دنیای بازاریابی و تبلیغات است که در این روزها و در عصر گسترش بیماری کرونا، با رشد چشمگیری روبرو شد و اهمیت ویژهای پیدا کرد. بازاریابی دیجیتال به اصطلاح چتری بر همه تلاشهای بازاریابی آنلاین است.
آشنایی با بازاریابی قبل از رونمایی محصولات
بازاریابی قبل از رونمایی محصولات به شما کمک می کند تا هیجان کافی در مشتریان ایجاد کرده و به محض رونمایی از محصول تان کلی ثبت سفارش دریافت کنید.