تابلو چلنیوم و دنیای تبلیغات
تابلو چلنیوم نوع مدرنی از تابلوهای تبلیغاتی است که از موادی به نام چلنیوم ساخته میشود و به همین علت تابلو چلنیوم نام گرفته است. چلنیوم هم در واقع آلیاژی از فلز آلومینیوم است و علت شباهت آوایی اسم آن به آلومینیوم نیز همین موضوع است.
ابزارهای فروش اینترنتی را بشناسید
در جهان مدرن حال حاضر كه اینترنت به پركاربردترین ابزار تبدیل شده است. نیاز هر كسب و كاری حضور آنلاین موفق است تا بتواند از این طریق فروش اینترنتی خوبی را نیز به دست آورد.
استفاده از داستان ها در دنیای بازاریابی و برندینگ
ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به استراتژی داستان سرایی مشترک در دنیای بازاریابی و برندینگ بیندازیم. این استراتژی به شما کمک خواهد کرد تا به شیوه ای کاملا تازه سراغ مخاطب تان رفته و از مزایای متعددی استفاده کنید.
بازاریابی داستان محور چیست
بازاریابی داستان محور چیست؟ داستان سرایی در حوزه بازاریابی معمولا به چند تا تکنیک خشک و خالی و صدالبته کلیشه ای محدود می شود. در چنین شرایطی خیلی از بازاریاب ها برای اینکه کارشان را راه بیندازند، از همین تکنیک های کلیشه ای استفاده می کنند. نکته جالب اینکه استفاده از چنین تکنیک های کلیشه ای همیشه با شکست همراه است.
سالنامه سپیدان؛ لزوم توجه به تبلیغات برای ارتقای صادرات
سالنامه سپیدان: بحث تبلیغات و بازاریابی جایگاه اصلیاش را در ایران ندارد. حد و ظرفیت این حوزه بسیار بالاتر است. همکاران و مسئولان باید به این بخش توجه بیشتری داشته باشند؛ پایه و اساس صادرات به این حوزه وابسته است که خیلی ضعیف به آن پرداختهشده است؛ اگر این بخش تقویت شود میتوان به آینده صادرات نیز امیدوار بود.
نادیده گرفتن بازاریابی دیجیتال تهدیدی برای مشاغل
بازایابی دیجیتال یکی از اشکال جدید و مهم دنیای بازاریابی و تبلیغات است که در این روزها و در عصر گسترش بیماری کرونا، با رشد چشمگیری روبرو شد و اهمیت ویژهای پیدا کرد. بازاریابی دیجیتال به اصطلاح چتری بر همه تلاشهای بازاریابی آنلاین است.
۵ راز ساخت برندی ماندگار
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چه عواملی منجر به ایجاد برندی ماندگار می شود؟ درواقع تنها ساخت برند کافی نبوده و این امر دلیل اصلی ناموفق بودن بیش از نیمی از برندهای جهان می باشد.
بازاریابی اینترنتی موفق با اینستاگرام
امروزه شبکه های اجتماعی از جمله مهمترین ابزارهای مورد استفاده در امر بازاریابی اینترنتی محسوب میشوند. چرا که این شبکهها پرکاربردترین مجرای ارتباط عمومی در اینترنت هستند. لذا طبیعی است که مبحث بازاریابی و تبلیغات در رسانههای اجتماعی یا همان سوشیال مارکتینگ هر روز گستردهتر و جدیتر از قبل شود.
معرفی ۵ گام از نردبان وفاداری مشتری
۵ گام در نردبان وفاداری مشتری وجود دارد، که هر گام نشاندهنده یک نوع از مشتری بر اساس وفاداریاش به کسب و کار میباشد. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با هر گام از این نردبان آشنا شوید.
۶ نکته مهم بازاریابی و روابط عمومی در دوران کرونا
اکنون سراسر دنیا با ویروس کرونا مواجه است. این امر تاثیر انکارناپذیری بر روی شرایط کسب و کارهای مختلف دارد.برخی از نکات مهم در زمینه بازاریابی و روابط عمومی در شرایط وجود ویروس کرونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
میانبرها و تکنیک های فروش نتیجه بخش
بدون شک فروش را باید مهم ترین بخش یک شرکت تلقی نمود. در این راستا اگرچه همواره قوانینی وجود دارد، با این حال نباید از تکنیک های فروش نیز غافل شد.
پیش یبنی دنیای کسب و کار در سال ۲۰۳۰
اگرچه برخی از پیش بینی های دنیای کسب و کار جذاب به نظر می رسد، اما فقط باید به نمونه های معتبر اعتماد کرد.
محتوای سایت را چگونه ارتقاء دهیم
در دنیای امروز فضای مجازی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. سایت های زیادی در سراسر جهان ایجاد شده اند. هر کدام از این سایت ها به دنبال این هستند تا محتوا یشان را ارتقاء دهند
۵ ابزار مقرون به صرفه توسعه کسب و کار با هوش مصنوعی
قصد داریم یکبار برای همیشه ابزارهایی کاربردی و صدالبته مقرون به صرفه برای توسعه کسب و کار را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا طعم توسعه کسب و کار با هوش مصنوعی را بچشید.
شیوه وایرال شدن در شبکه های اجتماعی
در این مطلب با بررسی دلایل و شیوه وایرال شدن در شبکه های اجتماعی همراه چاپ و نشر آنلاین باشید.
تولید محتوا را آغاز کنید
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز؛ فرآیند تولید محتوا دارای بخش های متحرک بسیار زیادی است، که آن را به یکی از چالش برانگیزترین و البته سرگرم کننده ترین جنبه های محتوای برندشده تبدیل می کند. شما باید فرمت مناسب داستان خود را انتخاب کنید که خواه ویدئو، متن یا تصویر باشد.
نکات مهم برای دستیابی به کسب و کار موفق
دستیابی به کسب و کار موفق اصول خاصی می طلبد، بسیاری از کسب و کارها پس از مدت کوتاهی که به طور رسمی راه اندازی می شوند، با شکست های سنگین در بازار مواجه می شوند. شاید این امر یک تصادف ساده به نظر برسد، اما وقتی برای شمار بالایی برای کسب و کارهای نوپا تکرار شود دیگر یک اتفاق نیست.
یادگیری از تجارب اینفلوئنسر ها در بازاریابی
اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چند سالی هست حسابی در دل بازاریاب ها جا خوش کرده است. تا قبل از آن بازاریابی با کمک سلبریتی ها طرفداران خاص خودش را داشت، اما حالا این اینفلوئنسرها هستند که تمام تمرکز برندها را جلب کرده اند. انگار حتی بدترین محصولات دنیا هم وقتی پای اینفلوئنسرها وسط باشد تبدیل به جذاب ترین گزینه خرید دنیا خواهد شد.
بازاریابی با کمک شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین روش های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. فرقی ندارد شما در چه موقعیتی در بازار هستید، به هر حال پلتفرم های اجتماعی به شما برای تعامل بهتر با مخاطب و معرفی برندتان به مشتریان بالقوه کمک خواهد کرد.
بازاریابی موبایلی چیست
بازاریابی موبایلی یکی از شیوه های نوین بازاریابی است. جلب نظر مخاطب هدف در دوران کنونی یکی از سخت ترین کارها برای هر بازاریابی محسوب می شود.




































