مزایای ایمیل مارکتینگ و معرفی ۱۰ مرحله برای شروع آن
در این مقاله به مزایای بازاریابی ایمیلی، روشهای انجام صحیح آن و معرفی ۱۰ مرحله برای شروع کمپین ایمیل مارکتینگ میپردازیم.
دیجیتال مارکتینگ و انواع بازاریابی اینترنتی
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی بهاصطلاح استفاده از مدیاهای جدید در دنیای تجارت محسوب میشود که این نوع از بازاریابی تا حد زیادی متکی به شبکهاینترنت است و به همین خاطر عنوان دیجیتال مارکتینگ را از آن خود کرده است.
دسته بندی مشتریان در بازاریابی
دسته بندی مشتریان بسیار مهم است. مشتریان در بازار نقش خون جاری در رگ های هر برند را دارند. اگر برای چند دقیقه گردش خون در بدن متوقف شود، دیگر امیدی به ادامه زندگی نخواهد بود. ماجرا درباره کسب و کارها نیز دقیقا به همین شکل است.
تعریف بازاریابی همهمهای و نمونه هایی از آن
بازاریابی همهمهای (Buzz Marketing) یا سروصدا نوعی از بازاریابی ویروسی است که برای به حداکثر رساندن پتانسیل تبلیغات دهان به دهان یک کمپین یا محصول است. این استراتژیها میتوانند مکالمهها را در بین اعضای خانواده و دوستان مصرفکننده و ایجاد بحثهای گستردهتر در رسانههای اجتماعی تحریک کنند.
راه هایی برای بازاریابی بلک فرایدی
بلک فرایدی یا جمعه سیاه فرصتی است تا عیار کار بازاریاب ها مشخص شود. هر برندی که در این بازه زمانی موفق عمل کند، با خیال راحت سال میلادی را به پایان برده و انبارش از هر محصولی مرتبط با سال قبل خالی خواهد ماند. البته این موفقیت به سادگی به دست نمی آید.
کسب و کارهای کوچک و دیجیتال مارکتینگ
اگر شما هم صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، احتمالا بارها و بارها درباره بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ فکر کرده اید. در ادامه بعضی از بهترین کانال ها و پلتفرم ها برای تبلیغات دیجیتال را مرور خواهیم کرد.
تکنیک های داستان سرایی در بازاریابی و تبلیغات
تکنیک های داستان سرایی در بازاریابی و تبلیغات، روشی محبوب و تاثیرگذار
شما برای رشد کسبوکار یا برند سازی شخصی خودتان خیلی زحمت کشیده و...
یافتن بهترین اینفلوئنسر برای بازاریابی
اغلب مردم دنیا اینفلوئنسرها را دوست دارند؛ چراکه آنها نه تنها محتوایی به درد بخور برای من و شما تولید می کنند، بلکه ارتباطی دوستانه نیز با مردم ایجاد می کنند. همین ارتباط دوستانه پایه شهرت بی حد و حصر آنها محسوب می شود.
استفاده از ابزار جذاب پادکست در بازاریابی اینترنتی
در حال حاضر گوش دادن به پادکست به عنوان بهترین راهکار برای افزایش دانش به شمار می رود. پادکست با رادیو هیچ فرقی ندارد...
بهره برداری از اولین مرکز کارآموزی بین کارگاهی صنعت چاپ و تابلوسازی کشور
اولین مرکز کارآموزی بین کارگاهی صنعت چاپ و تابلوسازی کشور در جوار مجتمع مذکور واقع در شهرک صنعتی اشتهارد به بهره برداری رسید.
یادگیری از تجارب اینفلوئنسر ها در بازاریابی
اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چند سالی هست حسابی در دل بازاریاب ها جا خوش کرده است. تا قبل از آن بازاریابی با کمک سلبریتی ها طرفداران خاص خودش را داشت، اما حالا این اینفلوئنسرها هستند که تمام تمرکز برندها را جلب کرده اند. انگار حتی بدترین محصولات دنیا هم وقتی پای اینفلوئنسرها وسط باشد تبدیل به جذاب ترین گزینه خرید دنیا خواهد شد.
عادات موثر افراد موفق و مشهور را بشناسید
در زندگی افرادی هستند که جزو افراد موفق شناخته می شوند. افراد موفق زندگی متفاوتی با افراد معمولی دارند. اکثرشان برنامه ای منظم و دقیق دارند و برای هر آنچه که قرار است تغییر دهند برنامه ریزی می کنند.
کسبوکار در دنیای نوین؛ بخش ۲: ماهیت استراتژی
«ماهیت استراتژی یعنی مجموعهای از انتخابهای یکپارچه برای پیروزی در فضای کسبوکار». از این رو بسیار لازم است تا درک صحیحی از استراتژی و اجرای آن در سازمانها ایجاد شود.
اهمیت موفقیت های کوچک در توسعه کسب و کار
بردها و موفقیت های کوچک نه فقط در دنیای فوتبال، بلکه در عرصه کسب و کار هم روی می دهد. ما در این مقاله قصد داریم کمی درباره اهمیت موفقیت های کوچک حرف بزنیم.
راهکارهای بازاریابی و فروش مستقیم در اینستاگرام
بدون تردید اغلب ما نسبت به تاثیر اینستاگرام بر روی وضعیت کسب و کارمان آگاهی داریم. شمار بالایی از برندها در شبکه های اجتماعی...
صادرات زعفران در گرو برندسازی مناسب
نایبرئیس شورای ملی زعفران ایران گفت: متأسفانه در خصوص صادرات زعفران ، برندسازی زعفران به صورت مناسب انجامنشده و صادرات زعفران به همین دلیل توان رقابت با برندهای خارجی را ندارد.
معجزه گوگل بیزینس برای کسب و کارها
مزایای سرویس گوگل بیزینس برای کسب و کارها در دنیای جدید و آنلاین برای کارآفرینان غیر قابل انکار است.
آزمون A/B چیست و کاربردهای آن در بازاریابی بهتر
اولین سوالی که باید به آن جواب روشنی دهیم، چیستی آزمون A/B است. خب این آزمون اصلا چرا طراحی شده و به چه دردی می خورد؟ ما در ادامه سعی می کنیم به این دست از سوالات جواب قانع کننده ای بدهیمبا ما همراه باشید.
همه چیز درباره پرفورمنس مارکتینگ
بیشتر ما از اصطلاح بازاریابی اینترنتی برای بسیاری از مشاغل استفاده می کنیم؛ در حالیکه انواع مختلفی از بازاریابی دیجیتال وجود دارد که قابلیت ها و کانال های هر نوع از آنها روز به روز متنوع تر شده و تغیبیر می کند. از انواع جدید در این شاخه علمی و شغلی، پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکرد است.
مروری بر استراتژی ریمارکتینگ (Remarketing)
بازاریابی مجدد یا همانطور که بازاریاب ها از عنوان «ریمارکتینگ» برای آن استفاده می کنند، الگوی بی نهایت جذابی برای اثرگذاری بر روی مخاطب محسوب می شود.