12 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
افراد موفق

عادات موثر افراد موفق و مشهور را بشناسید

در زندگی افرادی هستند که جزو افراد موفق شناخته می شوند. افراد موفق زندگی متفاوتی با افراد معمولی دارند. اکثرشان برنامه ای منظم و دقیق دارند و برای هر آنچه که قرار است تغییر دهند برنامه ریزی می کنند.
موفقیت های کوچک

اهمیت موفقیت های کوچک در توسعه کسب و کار

بردها و موفقیت های کوچک نه فقط در دنیای فوتبال، بلکه در عرصه کسب و کار هم روی می دهد. ما در این مقاله قصد داریم کمی درباره اهمیت موفقیت های کوچک حرف بزنیم.
برندهای کوچک

۹ اقدام ضروری بازاریابی برای برندهای کوچک

با توجه به این امر که برندهای کوچک از بودجه و نیروی کاری کمی برخوردار هستند، پیدا کردن سودمندترین اقدامات، بدون شک برای مدیران چنین شرکت ‎هایی، کاملا ضروری خواهد بود. درواقع کوچک ‎بودن شرکت شما نباید به دلیلی برای این امر تبدیل شود که شما شانسی را برای رقابت با برندهای بزرگ جهان، برای خود متصور نشوید. در این راستا به بررسی اقداماتی خواهیم پرداخت که باعث خواهد شد تا در زمینه بازاریابی که مهم‎ترین اقدام برای برندهای کوچک محسوب می‎ شود، کاملا موفق باشید.
فروش مستقیم

راهکارهای بازاریابی و فروش مستقیم در اینستاگرام

بدون تردید اغلب ما نسبت به تاثیر اینستاگرام بر روی وضعیت کسب و کارمان آگاهی داریم. شمار بالایی از برندها در شبکه های اجتماعی...
گوگل بیزینس

معجزه گوگل بیزینس برای کسب و کارها

مزایای سرویس گوگل بیزینس برای کسب و کارها در دنیای جدید و آنلاین برای کارآفرینان غیر قابل انکار است.
ریمارکتینگ

مروری بر استراتژی ریمارکتینگ (Remarketing)

بازاریابی مجدد یا همانطور که بازاریاب ها از عنوان «ریمارکتینگ» برای آن استفاده می کنند، الگوی بی نهایت جذابی برای اثرگذاری بر روی مخاطب محسوب می شود.
اصول مارکتینگ

نقش افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی مشارکتی در کسب درآمد

در این مقاله، ضمن معرفی و آموزش سیستم‌های همکاری در فروش، نکاتی آموزشی از مدل بازاریابی افیلیت مارکتینگ برای کسب و کارها و نیز...
برندهای موفق

برندهای موفق و فروشندگان تاثیر گذار

هر برندی برای موفقیت در عرصه کسب و کار نیاز به فروشندگان حرفه ای دارد. تمام فعالیت های شرکت ها با هدف فروش بیشتر و کسب سود انجام می شود، بنابراین باید توجه ویژه ای به بخش فروش به عنوان گام نهایی کسب سود داشت. 
روش های استخدامی بدون ریسک

مدیران تازه کار موفق

یکی از دغدغه های همیشگی برای مدیران تازه کار این است که بتوانند عملکرد درخشانی را داشته باشند. این امر در حالی است که در اکثر مواقع، این اتفاق رخ نمی دهد، با این حال این امر یک قانون طبیعی نبوده و می توان با اقداماتی مناسب، احتمال کسب نتایج بهتر را افزایش داد.
برند سازی شخصی

برند شخصی خود را داشته باشید

برای بسیاری از افراد برند شخصی محدود به کارت ویزیت است. در این رابطه توجه داشته باشید که برندینگ نسبت به گذشته بسیار پیشرفته و پیچیده تر شده است.
رویداد تبلیغات

افت رویداد تبلیغات و بازاریابی

عضو هیئت‌مدیره مجموعه کاوا گفت: با تفکیک دو رویداد تبلیغات و بازاریابی از هم مخاطبان نیز دچار سردرگمی شدند که در نمایشگاه چاپ باید شرکت کنند یا تبلیغات.
موفقیت در اینستاگرام

موفقیت در اینستاگرام با در نظر گرفتن ۶ اشتباه رایج

تا حد امکان، باید اشتباهات را به حداقل رساند. این امر باعث خواهد شد تا شانس موفقیت در اینستاگرام بالاتر برود.
دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال مهارتی ضروری برای رشد و بقا در جهان امروز

در این مطلب دلایلی ذکر می‌کنیم درباره اینکه چرا هر صاحب کسب و کاری باید بازاریابی دیجیتال بداند.
کتاب نقشه راه بازاریابی

معرفی کتاب نقشه راه بازاریابی (روش ها، معیارها و ابزارها)

در کتاب نقشه راه بازاریابی (روش ها، معیارها و ابزارها) شما فرآیند شناسایی معیارهایی که شاخص های معتبری از عملکرد بازاریابی در زمینه های پیگیری اهداف، پیگیری معیارها در گذر زمان و استفاده از نتایج برای بهبود نحوه  انجام بازاریابی است را می خوانید.
مطالعه رفتار مشتریان

بررسی و مطالعه رفتار مشتریان در زمان بحرانی

فعالیت کسب و کارها در شرایط بحرانی حالت ویژه ‎ای دارد. بسیاری از کسب و کارها آمادگی مواجهه با بحران را ندارند. این امر به طور مشخص در مورد بحران کرونا قابل مشاهده است. اگر شما توانایی مدیریت بحران به صورت تاثیرگذاری را نداشته باشید، به سرعت با شکست و ورشکستگی مواجه خواهید شد. این امر شرایط دشواری برای تمام کسب و کارها ایجاد کرده است بنابراین در عمل باید نسبت به بهبود شرایط جاری کسب و کار حتی در طول دوران بحرانی توجه کرد. مطالعه رفتار مشتریان و وضعیت بازار در وضعیت بحرانی همیشه ساده نیست.هدف اصلی مقاله کنونی آشناسازی مخاطب هدف با شیوه ‎های مطالعه رفتار مشتریان و به طور کلی ارزیابی بازار در شرایط ناگوار کرونایی است.
پیشنهادات محدود

نکات کلیدی ارائه پیشنهادات محدود به مشتریان

استراتژی ارائه پیشنهادات محدود از نظر زمانی انواع بسیار مختلفی دارد. ما در این مقاله قصد نداریم گونه های مختلف آن را با شما زیر ذره بین برده و بررسی کنیم. در عوض سعی می کنیم یک چارچوب دقیق و کاربردی برای تقویت این هنر برایتان ترسیم کنیم. اینطوری میزان فروشتان در بازه های زمانی کوتاه به طور حیرت انگیزی افزایش خواهد یافت. خب اجازه دهید بدون مقدمه چینی بیشتر برویم سراغ اصل ماجرا.
موفق

افراد موفق چگونه زندگی می کنند؟

افرادی که در زندگی خود موفق هستند یکسری اصول را رعایت می کنند. آن ها یکسری کارها را انجام می دهند و از انجام یکسری کارها سر باز می زنند.
توصیه هایی برای محل کار

ه راهکار ساده برای تقویت تیم های بازاریابی و روابط عمومی

مشاهده فعالیت تیم های بازاریابی و روابط عمومی در شرکت ‎های مختلف همیشه جذاب است. اگر شما نسبت به این نکته توجه نشان دهید، فعالیت یکسان و مشابه بسیاری از تیم های بازاریابی و روابط عمومی نظرتان را جلب خواهد کرد. متاسفانه امروزه عنصر خلاقیت در عرصه کسب و کار به ندرت یافت می ‎شود. همین امر تفاوت میان برندهای موفق و شکست‎ خورده را تعیین می‎ کند.
هوش مصنوعی کسب‌ و کارهای کوچک

هوش مصنوعی و استخدام کارمندان

همانطور که استفاده از هوش مصنوعی در تجارت رایج تر می شود، بخش های منابع انسانی در خط مقدم سرمایه گذاری از پتانسیل آن هستند. براساس نظرسنجی 2022 از Eightfold AI، اکثر رهبران منابع انسانی در حال حاضر از هوش مصنوعی برای عملکردهای مختلف استفاده می کنند. 92 درصد از پاسخ دهندگان دیگر نظرسنجی انتظار داشتند که در 12 تا 18 ماه آینده حداقل برای یک کارکرد منابع انسانی به قابلیت های هوش مصنوعی اعتماد کنند.
دوران کرونا

محتوای بازاریابی را چگونه باید جذاب کرد

آیا شما تا به حال تجربه شنیدن داستانی جذاب و فراموش نشدنی از سوی دوست تان را داشته اید؟ حوزه بازاریابی شباهت بسیار زیادی به بیان داستان های دوستانه دارد. محتوای بازاریابی باید جذاب باشد.