13.7 C
Tehran
دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
مدیریت زمان

توصیه های برای مدیریت زمان

امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با معضل کمبود زمان مواجه نباشد. با این حال آیا 24 ساعت شبانه روز کافی نبوده و یا مشکل در نحوه مدیریت زمان ما است؟ در این رابطه با توجه به این امر که افراد موفق بهترین استفاده را از زمانی که برای تمامی افراد مساوی است دارند، به همین خاطر تنها مقصر را باید خودمان بدانیم.
موفقیت برند

رموز موفقیت برندها در شبکه های اجتماعی

بدون شک ترفندهای ساده بهترین گزینه خواهد بود. در این راستا 8 مورد منتخب از رازهای موفقیت برندها را بررسی خواهیم کرد.
اینستاگرام

با هشت مورد از ترفندهای اینستاگرام آشنا شوید

آیا از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ آیا با ترفندهای اینستاگرام آشنا هستید؟ در این مقاله قصد داریم ۸ ترفند مهم اینستاگرام را آموزش بدهیم.
تولید محتوا

بازاریابی در پینترست با ایده های طلایی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی مدنظر تمام برندها قرار دارد. امروزه شبکه های اجتماعی نحوه زندگی مردم را به طرز قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار داده است. پینترست به عنوان یک پلتفرم بصری دارای دامنه قابل ملاحظه ای از کاربران است.
سخنرانی

راه های برگزاری یک سخنرانی موفق

در بسیاری از شرایط شما نیاز به سخنرانی خواهید داشت، با این حال اگر قدرت جذب مخاطب را نداشته باشید، اقدامی که ممکن است حتی یک ساعت از زمان و انرژی شما را صرف نمایید، کاملا هدر می رود.
بازارهای رقابتی

بازاریابی در بازارهای رقابتی

امروزه حضور در بازارهای رقابتی بدل به دغدغه بسیاری از برندها شده است. اغلب کسب و کارها در این زمینه شرایط دشواری دارند. با این حساب باید به دنبال راهکارهایی برای کاهش میزان نگرانی و احتمال شکست کسب و کارها بود.
موفقیت

اصلی ترین راز موفقیت برترین کارآفرین های جهان

بهترین اقدام برای رسیدن به موفقیت این است که به توصیه های افرادی گوش دهید که مدت ها قبل، مسیر موردنظر شما را طی کرده اند. در این راستا اگرچه ممکن است توصیه این افراد به اندازه یک کتاب باشد، با این حال همواره یک راز اصلی برای هر یک از آنها وجود دارد که بدون شک بالاترین تاثیر ممکن را به همراه خواهد داشت.
حوزه کارآفرینی

اصول مهم تبلیغات و بازاریابی برای جذب فوری مشتری

تبلیغات و بازاریابی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کار است پس باید برای پیشرفت در فروش و جذب مشتری بهتر از اصول و نکات تبلیغات پیروی کنید.
آمازون

راه اندازی فروشگاه هوشمند آمازون در لندن

آمازون در طول سال های اخیر به دلیل نوآوری های متعددش مورد توجه جهانی قرار گرفته است. این غول دنیای خرده فروشی آنلاین برای نخستین بار ایده فروشگاه های بدون صندوق پرداخت را اجرا کرده است. این ایده در ایالات متحده طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرد.
سلبریتی ها

سلبریتی ها و کمپین بازاریابی با ویدئوهای آشپزی

والمارت در تازه ترین اقدام بازاریابی اش از ویدئوهای آموزش آشپزی با حضور سلبریتی های مشهور رونمایی کرده است. این کمپین بازاریابی  بخشی از برنامه آموزش آشپزی والمارت برای خانواده ها در طول دوران کروناست.
کارآفرین برتر جهان

رازهای موفقیت ۷ کارآفرین برتر جهان

بهتر است که به جای توجه به یک نفر خاص، راز اصلی چندین کارآفرین برتر جهان را مورد بررسی قرار دهید.
بازاریابی کارآفرینانه

«بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجیتال» منتشر شد

کتاب «بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجتال» به قلم دکتر مهدی الله دادی و دکتر رضا شافعی منتشر شده است.
مدیریت بحران کسب و کار

مدیریت بحران کسب و کار با نکات کلیدی

بحران کرونا در بسیاری از بازارهای مختلف جهان مسئله مدیریت بحران کسب و کار را به طور جدی مطرح ساخته است. بسیاری از برندها در راستای ادامه فعالیت در بازار کسب و کار با مشکلات بسیار جدی مواجه شده اند. کارآفرینان و رهبران تجاری که آمادگی بحران ها و اتفاقات غیرقابل پیش بینی را داشته اند، در زمینه مدیریت بحران کرونا بهتر از دیگران عمل کرده اند.
دنیای دیجیتال

مدیران کسب و کارهای دنیای دیجیتال چگونه عمل می کنند

مدیران و رهبران دنیای دیجیتال در عرصه کسب و کار جایگزین های قطعی برای مدیران سنتی محسوب می شوند. بدون تردید بحران کرونا انتقال حوزه ‏های سنتی کسب و کار به دنیای دیجیتال را سرعت بخشیده است.
تیک تاک

همکاری تیک تاک با UFC

تیک تاک در طول ماه های اخیر مرکز انتقادات بسیار زیادی قرار گرفته است. اکنون این پلتفرم محبوب اقدام به همکاری با UFC کرده است. این همکاری با هدف پخش برنامه های لایو در تیک تاک صورت می گیرد.
استارت آپ ها

چگونگی فعالیت استارت آپ ها در فضای مجازی

عرصه فناوری واقعیت مجازی دارای پتانسیل بسیار زیادی برای میزبانی از کسب و کارهای مختلف است.اکنون ارزش کلی استارت آپ های حوزه واقعیت مجازی نزدیک به 36 میلیارد دلار است.
مدیریت بحران کسب و کار

کسب مهارت های نوین در دوره پسا کرونا

بدون تردید عرصه کسب و کار دیگر مانند گذشته نخواهد بود.این امر به معنای ضرورت استفاده ابزارهای تازه و همچنین کسب مهارت های نوین به منظور تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف است.
روابط عمومی ها

بازار یابی و روابط عمومی در کسب و کارهای جدید

کسب و کارها در طول سال های اخیر به طور قابل ملاحظه ای تمرکزشان بر روی حوزهشبکه های اجتماعی، پیش نیاز روابط عمومی موفق افزایش پیدا کرده است. بسیاری از برندها در حال صرف هزینه های بسیار زیادی برای تشکیل تیم های حرفه ای روابط عمومی هستند.
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

امروزه در شبکه های اجتماعی به علت بالارفتن رقابت و حضور صفحات مختلف، تنها نوآوری و اقدامات جدید است که می تواند مزیت رقابتی باشد. در این راستا یکی از موارد جذاب، استفاده از مخاطب در راستای تامین بخشی از نیاز شما برای تولید محتوا است،
کیفیت کار

بازاریابی سبز چیست

وقتی از مفهوم بازاریابی سبز در عرصه کسب و کار استفاده می کنیم، باید مراقب کاربرد آن باشیم. هر نوع فعالیتی در حوزه کسب و کار امکان اطلاق تحت عنوان این مفهوم را ندارد.