26.5 C
Tehran
چهارشنبه، ۲۶ شهریور ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
تمرکز

۵ راه برای حفظ تمرکز کارمندان

 اطلاعات متنوع و بسیار زیادی در طول روز در اختیار کسب و کارها قرار دارد. بسیاری از برندها در این میان نیاز به حفظ تمرکز بر روی اهداف اصلی‎ شان دارند. این امر در مورد کارمندان نیز به همین صورت است.
بازاریابی پایدار

بازاریابی پایدار چیست

بازاریابی پایدار (Sustainable Marketing) به یکی از روندهای برجسته و پررنگ دنیای کسب و کار کمتر مورد توجه عمومی قرار گرفته است.در این مقاله بیشتر با بازاریابی پایدار آشنا میشویم.
ارتقای اعتماد به نفس کارآفرینان

بهترین عملکرد مدیران در شرایط بحرانی کرونا

ویروس کرونا بیش از هر چیزی، کسب و کارهای مختلف را وارد بحران کرده است. با این حال اگر بتوانید اوضاع را تحت کنترل...
توییتر

مزیت های بهره مندی از توییتر برای کسب و کارها

 تعامل با مخاطب هدف در فضایی دوستانه و کاهش هزینه ‎های بازاریابی از جمله مهمترین اهداف برندها محسوب می شود. توییتر به عنوان یک پلتفرم اجتماعی قدیمی و متن محور امکانات جالبی در اختیار کاربران و برندها قرار می دهد. در ادامه برخی از مزیت های اصلی توییتر برای کسب و کارها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
طرح صیانت از حقوق کاربران

دوران پسا کرونا فرصتی برای تبلیغات بیشتر

بازگشایی کسب و کارها در دوران پسا کرونا تغییرات مهمی از نظر تبلیغاتی ایجاد کرده است. اکنون برندها تمایل بیشتری برای پرداخت هزینه در ازای تبلیغات در شبکه های اجتماعی دارند.
محتوای با کیفیت

تولید محتوای با کیفیت راز ماندگاری

بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها متمرکزشده است. بازاریابی محتوا به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی است که به‌وضوح تعریف و شناخته‌شده هستند. این عمل باهدف هدایت کاربران برای انجام اقداماتی سودآور صورت می‌گیرد.
سالنامه شفق

مدیر تولید سالنامه شفق: برپایی باشکوه نمایشگاه با تبلیغات مؤثر

مدیر تولید سالنامه شفق: تبلیغات یکی از مهم‌ترین مواردی است که به‌وسیله آن می‌توان افراد فعال یک حوزه را از رویدادهای مهم آگاه کرد؛ ولی متأسفانه مسئولان برپایی نمایشگاه امسال در این مورد قوی عمل‌نکرده بودند. بسیاری از مشتریان ما از برپایی آوردگاه هیچ اطلاعی نداشتند.
بلاگری

بلاگر شدن در دنیای امروز

این روزها همه جا پر از بلاگرهایی است که ادعای شان سر آدم را درد می آورد. اگر زمانی ستاره های سینما هوش از سر تیم های بازاریابی می بردند، حالا این نقش برعهده بلاگرها افتاده است. البته خیلی از بلاگرها کسب و کار شخصی خودشان را دارند و اصلا به همکاری تبلیغاتی با بقیه توجه نمی کنند.
برندهای معروف

چگونه برندهای معروف مشتری جذب میکنند

برندهای معروف علاوه بر ایجاد شیوه‎ هایی برای آگاهی ‎بخشی پیرامون برند باید به دنبال بهینه ‏سازی این فرآیند نیز باشند.
تورم سئو سایت مارکتینگ اتومیشن

خرده فروشی های آنلاین و مسئله تورم

اقتصاد جهانی یکی از دوره های رکود و تورم وحشتناکش را تجربه می کند. مردم چهار گوشه دنیا ماه به ماه با نرخ های جدید تورم رو به رو شده و بالطبع قدرت خریدشان نیز سقوط آزادی کم نظیر را شاهد است. در این میان خرده فروشی های آنلاین بیشتر از سایر کسب و کارها تحت فشار هستند.
هوش عاطفی

نقش هوش عاطفی در ارتقا کاری

یکی از مهارت ‎های ویژه هر کارمند و کارآفرینی در دنیای کسب و کار مربوط به هوش عاطفی است. بدون تردید همه ما در موقعیت ‎های مختلف کاری با گزینه و انتخاب های متفاوتی رو به رو هستیم.
اقناع مشتری

بررسی روش‌ های اقناع مشتری برای خرید محصولات و خدمات یک شرکت

طبیعتاً اگر روش‌های اقناع مشتری به‌درستی صورت‌پذیرند، با افزایش تعداد مشتریان و به طبع افزایش فروش نیز مواجه خواهید شد.
یوتیوب

یوتیوب و کسب درآمد با ویدیوهای کوتاه

در سال 2023 میلادی، یوتیوب امکان کسب درآمد از طریق ویدیوهای کوتاه یا Shorts را برای تولیدکنندگان محتوا فعال کرد.
اتوماسیون

بازاریابی ویدئویی و جذب مخاطب

بازاریابی ویدئویی یکی از آیتم هایی است که در کسب و کارهای کوچک مورد توجه قرار گرفته است.
کسب و کار بدون کارمند

معرفی بازاریابی در لحظه

بازاریابی در دهه گذشته تحولات بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است. بسیاری از برندهای بزرگ در این فرآیند نقش اساسی را بازی کرده اند. رونمایی از گوشی ‎های هوشمند و معرفی نسل تازه ‎ای از شبکه ‎های اجتماعی در به روزرسانی مداوم شیوه‎ های بازاریابی موثر بوده است. یکی از الگوهای بازاریابی مشهور در سطح جهان بازاریابی در لحظه است.
گوگل مارکتینگ

برند های جهانی در رقابت با گوگل

گوگل برندی قدرتمند در عرصه کسب و کار جهانی است. برندهای دیگر در رقابت با این موتور جستجو گر همواره در پی راه هایی هستند تا موقعیت جهانی این برند را به خود اختصاص دهند
بخش چهارم؛ هفت پرسش استراتژیک

بخش چهارم؛ هفت پرسش استراتژیک

به زبان ساده‌تر بعد از شناسایی مشتریان اصلی و ارزش‌های اساسی آن‌ها، ما باید چگونه عملکردی داشته باشیم که بتوانیم این ارزش‌ها را برای مشتریان خود خلق کنیم. با من همراه باشید تا در این بخش، بخش چهارم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.
بازاریابی چندکاناله

بازاریابی چندکاناله و بازاریابی بین‌کانالی

روش‌های جدید به بازاریابان کمک می‌کنند تا مشتریان را در کانال‌های بی‌شماری هدف قرار دهند؛ در این میان دو مورد از محبوب‌ترین روش‌ها عبارتند از بازاریابی چندکاناله و بازاریابی بین‌کانالی.
موفقیت

باوری غلط درباره موفقیت در گرو کار شبانه روزی

طبق تازه ترین حرف های جک دورسی این گفته که کارآفرینان برای موفقیت باید شب ها هم کار کنند و حتی یک روز هم استراحت نکنند دیگر قدیمی شده است. در واقع به باور مدیرعامل توییتر این نگرش غالبا منجر به شکست می شود.
کارآفرینان موفق

۷ دستورالعملی که کارآفرینان موفق برای برندهایشان به کار می گیرند

ما در این مقاله قصد داریم خیلی رُک و پوست کنده سراغ بعضی از نکات کلیدی برای کارآفرینان موفق برویم. قصد ما معرفی بعضی از نکات و فعالیت های جانبی است .