افزایش وفاداری مشتری از طریق شبکه های اجتماعی و راهکارهای آن
اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، با این حال این خواسته مهم، به سادگی توسط چند اقدام کوچک در شبکه های اجتماعی، امکانپذیر خواهد بود که در ادامه چند مورد از آنها را بررسی خواهیم کرد.
راه اندازی کسب و کار با اصول برندینگ و هویت بصری
هر کسب و کاری باید به روز باشد تا از صحنه رقابت حذف نشود. یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل در برندسازی کسب و کارها، هویت بصری برند است.
۵ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ و نابودی کسب و کارها
در این مقاله به 5 اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ میپردازیم که میتواند کسبوکار شما را به خطر بیاندازد.
قوانین وارن بافت برای ثروتمند شدن
بسیاری از افراد تصور می کنند که ثروتمند شدن به معنای داشتن خانواده ای متمول است. درواقع به عقیده این افراد، قرار داشتن خارج از این محدوده به معنای عدم رشد بالا خواهد بود. اگرچه در این زمینه بدون شک حمایت خانواده مسیر را برای شما هموار خواهد کرد.
افزایش فروش با بازاریابی سرراست
کتاب بازاریابی سرراست نوشتهی دونالد میلر، نویسندهی پرفروش نیویورک تایمز و جی. جی پترسون؛ یک راهنمای جامع و کامل برای هر بازاریاب حرفهای و یا حتی صاحبان کسبوکارهای کوچک که به دنبال توسعه و گسترش تجارت خود هستند.
انتشار محتوا در یوتیوب در بهترین زمان ممکن
یوتیوب یکی از پلتفرم های پرطرفدار در دنیای امروز محسوب می شود. فرقی ندارد شما چه مشکلی داشته باشید، در هر صورت یک جست وجوی ساده در یوتیوب کلی از مشکلات تان را حل خواهد کرد. به علاوه، یوتیوب فضایی دلپذیر برای یافتن ویدئوهایی مطابق با سلیقه شخصی افراد هم هست. درست به همین خاطر ترافیک این شبکه اجتماعی روز به روز رکوردهای تازه ای ثبت می کند.
۵ راه برای حفظ تمرکز کارمندان
اطلاعات متنوع و بسیار زیادی در طول روز در اختیار کسب و کارها قرار دارد. بسیاری از برندها در این میان نیاز به حفظ تمرکز بر روی اهداف اصلی شان دارند. این امر در مورد کارمندان نیز به همین صورت است.
چاپ کاتالوگ؛ روشی مؤثر برای تبلیغات و برندینگ
شما با چاپ کاتالوگ در برندینگ و تبلیغات میتوانید ظرف مدت زمان کوتاهی، خودتان را به بازار مشتریان معرفی کرده و آنها را بهسمت...
مزیت های بهره مندی از توییتر برای کسب و کارها
تعامل با مخاطب هدف در فضایی دوستانه و کاهش هزینه های بازاریابی از جمله مهمترین اهداف برندها محسوب می شود. توییتر به عنوان یک پلتفرم اجتماعی قدیمی و متن محور امکانات جالبی در اختیار کاربران و برندها قرار می دهد. در ادامه برخی از مزیت های اصلی توییتر برای کسب و کارها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
دوران پسا کرونا فرصتی برای تبلیغات بیشتر
بازگشایی کسب و کارها در دوران پسا کرونا تغییرات مهمی از نظر تبلیغاتی ایجاد کرده است. اکنون برندها تمایل بیشتری برای پرداخت هزینه در ازای تبلیغات در شبکه های اجتماعی دارند.
تولید محتوای با کیفیت راز ماندگاری
بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها متمرکزشده است. بازاریابی محتوا به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی است که بهوضوح تعریف و شناختهشده هستند. این عمل باهدف هدایت کاربران برای انجام اقداماتی سودآور صورت میگیرد.
مدیر تولید سالنامه شفق: برپایی باشکوه نمایشگاه با تبلیغات مؤثر
مدیر تولید سالنامه شفق: تبلیغات یکی از مهمترین مواردی است که بهوسیله آن میتوان افراد فعال یک حوزه را از رویدادهای مهم آگاه کرد؛ ولی متأسفانه مسئولان برپایی نمایشگاه امسال در این مورد قوی عملنکرده بودند. بسیاری از مشتریان ما از برپایی آوردگاه هیچ اطلاعی نداشتند.
چگونه برندهای معروف مشتری جذب میکنند
برندهای معروف علاوه بر ایجاد شیوه هایی برای آگاهی بخشی پیرامون برند باید به دنبال بهینه سازی این فرآیند نیز باشند.
خرده فروشی های آنلاین و مسئله تورم
اقتصاد جهانی یکی از دوره های رکود و تورم وحشتناکش را تجربه می کند. مردم چهار گوشه دنیا ماه به ماه با نرخ های جدید تورم رو به رو شده و بالطبع قدرت خریدشان نیز سقوط آزادی کم نظیر را شاهد است. در این میان خرده فروشی های آنلاین بیشتر از سایر کسب و کارها تحت فشار هستند.
بررسی روش های اقناع مشتری برای خرید محصولات و خدمات یک شرکت
طبیعتاً اگر روشهای اقناع مشتری بهدرستی صورتپذیرند، با افزایش تعداد مشتریان و به طبع افزایش فروش نیز مواجه خواهید شد.
یوتیوب و کسب درآمد با ویدیوهای کوتاه
در سال 2023 میلادی، یوتیوب امکان کسب درآمد از طریق ویدیوهای کوتاه یا Shorts را برای تولیدکنندگان محتوا فعال کرد.
بازاریابی ویدئویی و جذب مخاطب
بازاریابی ویدئویی یکی از آیتم هایی است که در کسب و کارهای کوچک مورد توجه قرار گرفته است.
معرفی بازاریابی در لحظه
بازاریابی در دهه گذشته تحولات بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است. بسیاری از برندهای بزرگ در این فرآیند نقش اساسی را بازی کرده اند. رونمایی از گوشی های هوشمند و معرفی نسل تازه ای از شبکه های اجتماعی در به روزرسانی مداوم شیوه های بازاریابی موثر بوده است. یکی از الگوهای بازاریابی مشهور در سطح جهان بازاریابی در لحظه است.
برند های جهانی در رقابت با گوگل
گوگل برندی قدرتمند در عرصه کسب و کار جهانی است. برندهای دیگر در رقابت با این موتور جستجو گر همواره در پی راه هایی هستند تا موقعیت جهانی این برند را به خود اختصاص دهند
بخش چهارم؛ هفت پرسش استراتژیک
به زبان سادهتر بعد از شناسایی مشتریان اصلی و ارزشهای اساسی آنها، ما باید چگونه عملکردی داشته باشیم که بتوانیم این ارزشها را برای مشتریان خود خلق کنیم. با من همراه باشید تا در این بخش، بخش چهارم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.




































