برند های موفق و صرفه جویی در هزینه ها
به گزارش چاپ و نشر آنلاین، یکی از چالش های همیشگی برندهای کوچک، نحوه مدیریت سرمایه است. دلیل اصلی این امر به این خاطر...
عملکرد مثبت شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات ، تغییر تاریخ آن بود
مدیر مجموعه گاموت عملکرد مجری برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات را تغییر تاریخ برگزاری آن دانست و گفت: از نظر من این دوره از نمایشگاه...
برندسازی با تولید محتوای برتر
اگر بخواهیم مهمترین اقدام بازاریابی حال حاضر برندها را نام ببریم، بدون شک تولید محتوای برتر با اختلاف بالاتر از همه موارد خواهد بود.
معمای مدت زمان ویدئو در اینستاگرام
تولید محتوا در اینستاگرام مثل یک مسابقه بزرگ با جایزه های متنوع است که هر بازاریابی را به خودش جذب می کند. این وسط مدیران معمولا انتظارات بی نهایت زیادی از اینستاگرام مارکتینگ دارند. به طوری که حتی یک وقفه کوچک در بازگشت سرمایه نیز آنها را دلسرد خواهد کرد.
فرنچایز مارکتینگ؛ مزایا و استراتژی ها
ما در این مقاله قصد داریم نکات اساسی مربوط به فرنچایز مارکتینگ را با شما در میان بگذاریم. خب اول از همه باید یک تعریف درست و حسابی از این حوزه به دست آورد.
موارد مهم در تولید محتوا برتر
تولید محتوا ساده ترین کاری نیست که در عرصه کسب و کار صورت می گیرد. خیلی ها فکر می کنند کمپین های بازاریابی یا حتی ویدئوهایی که اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند، حاصل یک دورهمی ساده و ایده های بی نهایت ابتدایی است. خب اگر ماجرا اینطوری بود، امروزه بسیاری از مردم دنیا اینفلوئنسرهایی با سرمایه چند میلیون دلاری بودند.
تبلیغات در گوگل ادز و محلی سازی محتوا
تبلیغات در گوگل همیشه برای بازاریاب ها حس و حال خاصی دارد. اینکه آدم با یکی از بزرگ ترین برندهای دنیا در عرصه دیجیتال همکاری داشته باشد، حس برنده بودن به آدم می دهد.
آپدیت های تازه در گوگل
گوگل از آن دست برندهایی است که هر وقت به آن نگاه می کنیم آپدیتی تازه برای کاربران رو می کند. انگار که مدیران این شرکت دوست دارند همیشه با دست پر در کنار کاربران حضور پیدا کرده و آنها را غافلگیر کنند.
علل عدم موفقیت تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی و بازاریابی در دنیای امروز دستخوش تغییرات عمده ای شده به گونه ای که حتی قابل مقایسه با شیوه ها و متدهای گذشته نیست. امروز در کنار شما هستیم تا از علت ها و دلیل های عدم موفقیت در تبلیغات و بازاریابی پیامکی یاد کنیم.
قانون های طلایی سئو گوگل
در عوض برای ساده سازی این فرآیند سراغ بررسی و طرح برخی از اصول کلی در زمینه سئو گوگل رفته ایم. اگر شما این نکات را به خوبی رعایت کنید، در واقع قانون های طلایی سئو گوگل دم دستتان خواهد بود.
فنون سخنرانی برای کارآفرینان
ارائه سخنرانی در مراسم های تجاری امر ساده ای به نظر می رسد. اما یادگیری فنون سخنرانی برای هر کارآفرینی مهم قلمداد می شود.بسیاری...
همسویی دارایی های نامشهود با استراتژی (بخش دوم)
در بخش دوم مقاله همسویی دارایی های نامشهود با استراتژی با من همراه باشید تا نحوه آمادگی و تبدیل سرمایه انسانی و سرمایه اطلاعاتی به نتایج مالی را با هم بررسی کنیم.
بازاریابی موفق با بسته بندی خلاق
رقابت در عرصه فروش محصولات روند بسیار پر فشاری را دنبال میکند. امروزه شمار بسیار زیادی از برندها در تلاش برای معرفی محصولاتشان به...
تکنیک های کاربردی برای تولید لید
تولید لید فرآیندی است که در طول سال های اخیر همزمان با توسعه دنیای آنلاین اهمیت بی نهایت زیادی پیدا کرده است. با این حال هنوز هم کسی معنای دقیق لید و تولید لید را نمی داند. انگار که این حوزه مثل رازی مرموز فقط در میان برخی از بازاریاب ها باقی مانده است.
تغییرات در دنیای بازاریابی آینده
زمانی نه چندان دور تصور اینکه آدم هایی در این دنیا با گوشی های کوچک و هوشمند کلی از کارهای روزمره شان را انجام دهند، بی نهایت عجیب به نظر می رسید. انگار که قرار بود تا ابد وضعیت مردم در دهه 80 و 90 میلادی باقی بماند. دنیای فناوری اما این حساب و کتاب های ایستا را لحاظ نمی کند.
افزایش وفاداری مشتری از طریق شبکه های اجتماعی و راهکارهای آن
اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، با این حال این خواسته مهم، به سادگی توسط چند اقدام کوچک در شبکه های اجتماعی، امکانپذیر خواهد بود که در ادامه چند مورد از آنها را بررسی خواهیم کرد.
راه اندازی کسب و کار با اصول برندینگ و هویت بصری
هر کسب و کاری باید به روز باشد تا از صحنه رقابت حذف نشود. یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل در برندسازی کسب و کارها، هویت بصری برند است.
۵ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ و نابودی کسب و کارها
در این مقاله به 5 اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ میپردازیم که میتواند کسبوکار شما را به خطر بیاندازد.
قوانین وارن بافت برای ثروتمند شدن
بسیاری از افراد تصور می کنند که ثروتمند شدن به معنای داشتن خانواده ای متمول است. درواقع به عقیده این افراد، قرار داشتن خارج از این محدوده به معنای عدم رشد بالا خواهد بود. اگرچه در این زمینه بدون شک حمایت خانواده مسیر را برای شما هموار خواهد کرد.
افزایش فروش با بازاریابی سرراست
کتاب بازاریابی سرراست نوشتهی دونالد میلر، نویسندهی پرفروش نیویورک تایمز و جی. جی پترسون؛ یک راهنمای جامع و کامل برای هر بازاریاب حرفهای و یا حتی صاحبان کسبوکارهای کوچک که به دنبال توسعه و گسترش تجارت خود هستند.