تعریف شرکتهای دانش بنیان و چگونگی قرارگیری در دسته این شرکت ها
امروزه با پیشرفت علم و فناوری شرکتهایی تاسیس شدهاند که با استفاده از علم و دانش به کسب درآمد میپردازند. به این شرکتها دانش...
معرفی و توجه به بازاریابی محصولات جدید برندها
رونمایی از یک محصول تازه همیشه همراه با نگرانی های فراوان است. بدون طراحی استراتژی تاثیرگذاری امکان مواجهه با شکست در کمپین های بازاریابی افزایش پیدا می کند. این امر در مورد رونمایی از محصول تازه و بازاریابی برای آن نیز به همین ترتیب است. بازاریابی برای محصولات جدید پیش از ورود رسمی به بازار امر ضروری محسوب می شود.
مدیرعامل شرکت خلاق اریسا:رونق بازار هدایای تبلیغاتی به کمک تولیدات داخلی ممکن است
مدیرعامل شرکت خلاق اریسا: در فرهنگ ما ایرانیان هدیه دادن و هدیه گرفتن بسیار مرسوم است به همین دلیل این بازار هرگز از فعالیت باز نمیایستد مگر آنکه وضعیت اقتصادی کشور عرصه را برای توسعه آن تنگ کند. بااینهمه بازار این حوزه در حال حاضر فعال است و ما نیز امیدوار هستیم فعالان این بخش به سمت استفاده از کالاهای ایرانی روی بیاورند تا عواید این گردش مالی در کشور عزیزمان بماند.
نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی از دید غرفهگذاران
نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته تهران، بعد از ۱۶ سال سابقه یکی از معتبرترین نمایشگاههای این حوزه در کشور است....
بخش چهارم: کسب و کار در دنیای نوین
همواره یکی از مهمترین ابزارهای به دست آوردن اطلاعات کسب و کار در دنیای نوین؛ پرسشگری است. در ادامه به وجوه مختلف این مبحث بااهمیت پرداخته خواهد شد.
جذب مخاطب با ۴ راهکار غیرسنتی بازاریابی
بازاریابی محتوایی یکی از استراتژی های تاثیرگذار برای توسعه کسب و کار محسوب می شود. اکنون برندها در تلاش برای تولید محتوای منحصر به...
تکنیک های شخصی سازی در فروش آنلاین
تکنیک های شخصی سازی یکی از مهمترین کلیدهای موفقیت خرده فروشی ها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان محسوب می شود. این امر در طول سال های اخیر اهمیت بسیار بالایی برای کسب و کارهای مختلف داشته است.
نقش بازاریابی تجربی در ایجاد محیط های برند پویا
اگر بودجه قابل توجهی دارید و به دنبال فرصتهای بازاریابی هستید که تعامل و آگاهی از برند را افزایش می دهد، اجرای کمپین بازاریابی تجربی استراتژی مناسبی است.
محتوای سایت را چگونه ارتقاء دهیم
در دنیای امروز فضای مجازی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. سایت های زیادی در سراسر جهان ایجاد شده اند. هر کدام از این سایت ها به دنبال این هستند تا محتوا یشان را ارتقاء دهند
مدیرعامل مجموعه دیدار: حمایت دولت از کالای داخلی لازم است
مدیرعامل مجموعه دیدار : حمایت از تولید داخلی بسیار مهم است. مسئولان میتوانند با قانونگذاری درست به تولیدکنندگان یاری رسانند. مسائلی مانند بیمه، دارایی و مواردی ازایندست تولیدکنندگان را فرسوده میکنند، بهگونهای که انگیزهشان را برای کار از دست میدهند.
۳ نکته مهم در بازاریابی دنیای امروز
بازاریابی در دنیای امروزی تفاوت های زیادی با بازار یابی در گذشته دارد. در گذشته در دنیای بازاریابی وسایل ارتباطی که امروز وجود دارد وجود نداشت.
معرفی ۳ ترند بازاریابی شبکه های اجتماعی
دنیای بازاریابی هر ساله دستخوش تغییر و تحول بسیار زیادی می شود. افزایش تعداد برندهای درگیر در زمینه بازاریابی یکی از ویژگی های اصلی...
ارائه آسانسوری، توصیفی از محصولات فروشی
چگونه می توان یک ارائه آسانسوری موثر به وجود آورد
ارائه آسانسوری توصیفی از اقدامات یا محصولات فروشی کسب کار شما است. ما در اینجا،...
وضعیت اقتصادی بخش تبلیغات برگرفته از شرایط اقتصادی کشور
نایب رئیس اتحادیه سازندگان کلیشه، لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین گفت: امروزه تمامی صنوف و تشکلها و کارخانههای بزرگ به تبلیغات نیاز دارند و تبلیغات در تمامی بخشها فعال است. بنابر این میتوان با بررسی وضعیت اقتصادی بخش تبلیغات، به شرایط اقتصادی کشور پی برد.
اهمیت ایمیل های یادآوری در بازاریابی
شما در این پست با مفهوم ایمیل های یادآوری آشنا خواهید شد. سپس کمی درباره مزایا و انواع الگوهای این شیوه با شما حرف خواهیم زد. در نهایت نیز با مرور برخی از تکنیک های کلیدی برای اجرای بهتر این روش کارمان را تمام خواهیم کرد. اگر شما هم فکر می کنید ایمیل های یادآوری به درد کسب و کارتان می خورد، هیچ جوره این مقاله را از دست ندهید.
۵ توصیه برای بازریابی و فروش در بازارهای رقابتی
امروزه بسیاری از برندها برای بازاریابی و فروش در عرصه های رقابتی هیچ برنامه یا حتی اطلاع دقیقی در دست ندارند. هدف اصلی مقاله کنونی بررسی هرچه بهتر شیوه بازاریابی و فروش در بازارهای رقابتی خواهد بود. بر این اساس در ادامه 5 توصیه مهم را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم.
مزایای چاپ در تبلیغات و بازاریابی
در این مقاله، به بررسی یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات و بازاریابی یعنی چاپ و مزایای چاپ در تبلیغات می پردازیم. سعی کردیم که مطالب کاربردی را مطرح کنیم تا دید گسترده تری در رابطه با اهمیت و ضرورت چاپ در صنعت بازاریابی پیدا کنید. فراموش نکنید که با استفاده از چاپ حرف های می توانید کسب و کار خودتان را متحول کنید.
برند های بزرگ چه می کنند
برندسازی در دنیای مدرن پیوند بسیار نزدیکی با مسئله فرهنگ دارد. بسیاری از برند های بزرگ با تاکید بر برخی جنبه های فرهنگی مشخص توانایی تاثیرگذاری بر روی دامنه وسیعی از مشتریان را پیدا کرده اند.
استراتژی شرکت اوبر و دلایل موفقیت آن
ترکیب بازاریابی اوبر (Uber) در بازار امارات متحده عربی بر اساس ترکیبی از استراتژیهای بازاریابی است که بر محصول، تبلیغات، مکان و قیمت تمرکز...
اهمیت موفقیت های کوچک در توسعه کسب و کار
بردها و موفقیت های کوچک نه فقط در دنیای فوتبال، بلکه در عرصه کسب و کار هم روی می دهد. ما در این مقاله قصد داریم کمی درباره اهمیت موفقیت های کوچک حرف بزنیم.




































