12.6 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
سالنامه دموت تولید سررسید

مدیر سالنامه دموت: سرسید بازاری پر تقاضا دارد

 مدیر سالنامه دموت: معضلات ما به اقتصاد کلان و عملکردهای دولتی بازمی‌گردد. البته دوستان و همکاران پیشنهاد‌هایی به وزارت صمت و ارشاد داده‌اند و منتظریم پیگیری‌های لازم انجام شود؛ برای مثال بزرگ‌ترین مسئله ما به تهیه کاغذ بازمی‌گردد. این کالا وارداتی است و به همین دلیل نمی‌توانیم در چگونگی وارداتش و یا قیمت آن اقدامی انجام دهیم.
پرفورمنس مارکتینگ

پرفورمنس مارکتینگ؛ ماهیت و روش‌ها

ظهور اینترنت شیوه تبلیغات و خرید را برای همیشه متحول کرده است. امروزه شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی قادرند مشتری را در فضای مجازی لحظه‌به‌لحظه دنبال و رفتارش را بررسی کنند. این بررسی به آن‌ها امکان می‌دهد روش‌های بهینه‌تری را برای نمایش تبلیغات محصول یا خدمات طراحی کنند. یکی از روش‌های نوین تبلیغات که در سال‌های اخیر کاربرد فراوانی پیدا کرده، پرفورمنس مارکتینگ است. در این مقاله درباره این روش، شیوه‌ها و مزایای آن صحبت می‌‌شود. در پایان نیز نکاتی برای استفاده از این روش بازاریابی بیان می‌شود.
شرکت IKEA

بهره مندی شرکت IKEA از مناقشه رونالدو با کوکاکولا

شرکت IKEA که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند، در اقدامی جالب بطری آب نوشیدنی تحت نام "کریستیانو" را تولید کرده است.
جذب سرمایه گذار

جذب سرمایه گذار برای برندها

جذب سرمایه گذار در دنیای کسب و کار به هیچ وجه کار ساده ای نیست. بسیاری از کارآفرینان برای جذب سرمایه  گذار اقدام به استفاده از شیوه های مختلف و حتی عجیب و غریب می کنند.
شبکه های اجتماعی

موفقیت در شبکه های اجتماعی

هر مسابقه ای در دنیا یک برنده و بازنده دارد. اتفاقا هیجان انگیزترین بخش ماجرا هم دقیقا همان وقتی است که برنده اصلی معرفی می شود؛ چراکه مردم فقط برنده ها را دوست دارند و ورزشکاران شکست خورده در یک چشم به هم زدن از یادها خواهند رفت. این ماجرای دراماتیک درباره شبکه های اجتماعی هم مصداق دارد؛ چراکه در بازار برای همه شبکه های اجتماعی جا نیست.
توییتر

انتخاب بهترین هشتگ ها

حتما شما هم با این توصیه مواجه شده اید که باید از بهترین هشتگ ها استفاده کرد و این مسئله در زمینه سئو نیز...
مشتری ایده آل

درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام

درآمدزایی از اینستاگرام یکی از اهداف مهم برای هر کسب و کار یا حتیتولیدکنندگان محتوا  است. امروزه شبکه های اجتماعی پتانسیل های بسیار زیادی برای کسب سود پیش روی کارآفرینان قرار می دهند. در این میان هم اینستاگرام همیشه جایگاه ویژه ای برای خودش دارد.
کارآفرینی دیجیتال

۷ ایده برای شروع کارآفرینی دیجیتال در عصر تکنولوژی

دنیای کارآفرینی دیجیتال با کمک گوشی های هوشمند برخی ها فکر می کنند کارآفرینی دیجیتال فقط در راه اندازی خرده فروشی خلاصه می شود. خب...
روش های استخدامی بدون ریسک

عبور کسب‌ و ‌کارهای کوچک از بحران کرونا

سیاست‌های فاصله‌گیری اجتماعی و تعطیلی کسب و کارهای غیر الزامی، به‌مرور در اکثر نقاط جهان اجرا و تشدید می‌شوند. شیوع ویروس کرونا در ماه‌های انتهایی سال ۲۰۱۹ و اوج‌گیری آن در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۰ باعث شد تا بسیاری از کارمندان و مدیران مجبور به حضور در خانه و دورکاری شوند.
فشار کاری بالا

راه های کنترل استرس کاری

 بدون شک استرس کاری یکی از مواردی است که باعث خواهد شد تا افراد نتوانند عملکرد لازم را داشته باشند و ضمن از دست دادن موقعیت شغلی خود، سلامت خود را نیز به خطر بیندازند.
مهمترین درس های تبلیغاتی

مهمترین درس های تبلیغاتی سال ۲۰۲۳

انگار که همه از سالی که گذشته حسابی ناراضی هستند. البته ما چنین نگاه تیره و تاری به سال گذشته نداریم. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم نگاهی به مهمترین درس های تبلیغاتی این سال بیندازیم.
مدیریت سئو

طراحی اپ و پروموت کردن آن محور تعامل کسب و کارها با مشتریان 

اگر به فکر استفاده از فرصت های پیش رو برای طراحی اپ هستید، نکات مورد بحث در این مقاله به شما برای پروموت کردن اپ تان کمک خواهد کرد.
آمیخته بازاریابی

ضرورت درک چهار P در آمیخته بازاریابی برای بازاریابان

در دهه ۱۹۵۰ نیل بوردن اصطلاح آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) را رایج کرد که شامل بیش از ده عنصر بازاریابی بود.
مدیریت سئو

مدیریت سئو و کسب موفقیت در کوتاه مدت

امروزه مقالات بسیار زیادی با موضوع مدیریت سئو در مدت زمانی اندک در دسترس کاربران قرار دارد. این امر برای بسیاری از بازاریاب ها و کارآفرینان امیدهای بسیار زیادی در راستای مدیریت سئو در مدت زمانی کوتاه و کسب موفقیت های بلندمدت بدون نیاز به اختصاص زمان زیاد ایجاد کرده است
مدیریت اکانت

سپردن مدیریت اکانت به افراد مشهور و تاثیرگذاری بر مخاطب هدف

سپردن مدیریت اکانت یک برند برای مدت زمانی محدود به یک فرد مشهور ایده تازه ای در عرصه مارکتینگ محسوب می شود.
تولید محتوا

ضرورت تولید محتوا برای کسب و کارها

بدون تردید یکی از اقدامات اصلی برندها در زمینه بازاریابی، تولید محتوا است. با این حال آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا باید این اقدام را به عنوان مهمترین روش بازاریابی در عصر حاضر به حساب آورد؟ درواقع اگر در شکل و کار شما این اقدام اولویت اول نباشد، متاسفانه در حال از دست دادن فرصت های موجود در بازار هستید و تحت این شرایط طبیعی است که شاهد رشد بالاتر برندهای رقیب باشید.
موتورهای جست وجو

معرفی محبوب ترین موتورهای جست وجو

ما امروز معتقدیم استفاده از تکنیک های سئو حرف اول و آخر را در موتورهای جست وجو می زند. شاید فکر کنید چنین دست فرمانی یعنی فقط تخته گاز دنبال تکنیک های سئو بودن، اما راستش را بخواهید هنوز یک مرحله قبل از این ماراتن طولانی باقی مانده است. هدف ما در این مقاله گشت و گذاری در دنیای موتورهای جست وجو است.
دستیابی به کسب و کار موفق

کسب و کار موفق و رابطه آن با تبلیغات

هدف اصلی هر شرکتی از فعالیت در دنیای کسب و کار کسب سود است. این امر به طور معمول با تولید محصولات یا ارائه خدمات جذاب و کاربردی برای مشتریان صورت می گیرد.
تولیدکنندگان محتوا

شروع کسب و کار اینستاگرامی و چند ایده طلایی

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین و بهترین ایده ها به منظور شروع کسب و کار اینستاگرامی است. اگر شما هم در این راستا مشکلات زیادی دارید، وقت پایان دادن به همه آنها فرا رسیده است. در ادامه برخی از مهمترین ایده ها به منظور راه اندازی یک کسب و کار استاندارد و دارای بازدهی بالا در اینستاگرام را با هم مرور خواهیم کرد.
تبلیغات

۱۷ تکنیک تبلیغاتی مؤثرترین در تاریخ

کمپین‌های بازاریابی موفق به ندرت بر اساس شانس موفق می‌شوند. آن‌ها معمولاً بر اساس اصول روانشناختی تست‌شده در زمینه تعامل و متقاعدسازی ساخته می‌شوند. این تکنیک‌های تبلیغاتی طراحی شده‌اند تا یک مخاطب خاص را جذب کرده و رفتار آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهند.