27.6 C
Tehran
سه شنبه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
برندسازی

اهمیت برندسازی در توسعه اقتصادی کشور

برندسازی در جهان سبب تمایز تولیدات یک کشور و یا سازمان با کالاهای مشابه آن در بازار می‌شود. در واقع یک برند، ذهنیتی مثبت را در مشتری به وجود آورده و او را ترغیب به خرید آن کالا می‌کند.
وزارت بهداشت

آمادگی برای دنیای کسب و کار پساکرونایی

بی‎تردید آسیب‎ های کسب و کارها در دوران کرونا بسیار عمیق است. ما به بررسی گام‎ های ضروری برای آمادگی انواع برندها در راستای فعالیت کسب و کار در پساکرونا می پردازیم.
روان‌ شناسی در بازاریابی

استفاده از تکنیک‌ های روان‌ شناسی در بازاریابی و فروش

برای کسب موفقیت در بازاریابی، بایستی علاوه بر علم بازرایابی با علوم رفتار شناسی انسانی و روان‌ شناسی در بازاریابی و فروش آشنا بود.
شبکه های اجتماعی فروش آنلاین

فروش در شبکه های اجتماعی

دوران طلایی مراکز فروش و مغازه های پراکنده در سطح شهر دیگر کم کم رو به پایان است. حالا این سایت های فروش آنلاین و از همه مهمتر شبکه های اجتماعی هستند که در بازار یکه تازی می کنند.
رهبری BS

رهبری BS و چشم‌انداز واقع‌بینانه‌تر از رهبری

کتاب «رهبری BS» به قلم جفری ففر و ترجمه امیرحسین مروی توسط انتشارات نگاه معاصر، به چاپ دوم رسید.
برند

برند های بزرگ چه می کنند

برندسازی در دنیای مدرن پیوند بسیار نزدیکی با مسئله فرهنگ دارد. بسیاری از برند های بزرگ با تاکید بر برخی جنبه های فرهنگی مشخص توانایی تاثیرگذاری بر روی دامنه وسیعی از مشتریان را پیدا کرده اند.
سالنامه دموت تولید سررسید

مدیر سالنامه دموت: سرسید بازاری پر تقاضا دارد

 مدیر سالنامه دموت: معضلات ما به اقتصاد کلان و عملکردهای دولتی بازمی‌گردد. البته دوستان و همکاران پیشنهاد‌هایی به وزارت صمت و ارشاد داده‌اند و منتظریم پیگیری‌های لازم انجام شود؛ برای مثال بزرگ‌ترین مسئله ما به تهیه کاغذ بازمی‌گردد. این کالا وارداتی است و به همین دلیل نمی‌توانیم در چگونگی وارداتش و یا قیمت آن اقدامی انجام دهیم.
ایران پرینت پک

ایران پرینت پک، تخصصی و حرفه‌ای

مدیرعامل سالنامه دموت ضمن بیان اینکه نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران موسوم به ایران پرینت پک، آوردگاهی تخصصی، حرفه‌ای و پرمخاطب است به مسئولان برگزارکننده نمایشگاه پیشنهاد کرد که به‌منظور برگزاری کامل‌تر این رویداد، تعداد سالن‌های آن را افزایش بدهند.
بازاریابی و تبلیغات

توسعه بازاریابی و تبلیغات با فناوری های نوین

صنعت بازاریابی و تبلیغات به عنوان یکی از حوزه های پرطرفدار در دنیای کارآفرینی تغییرات زیادی در طول یک دهه اخیر داشته است.
شروع کسب و کار

۸ گام برای شروع کسب و کار

کارآفرینی یکی از شغل های بسیار محبوب و رویایی برای هر فرد محسوب می شود، با این حال شما تنها زمانی می توانید آن...
متن تبلیغاتی

راه های جدید برای بازاریابی نوین

پس از دو سال سخت که ویروس کرونا تمامی جهان را درگیر خود کرده بود، اکنون به نقطه ای رسیده ایم که می توان از آن نقطه شروع مجدد نام برد، با این حال بدون داشتن استراتژی در  بازاریابی نوین، نمی توان در بازاریابی موفقیت خاصی را به دست آورد.
تولید محتوا بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی و تولید محتوا در سال ۲۰۲۴

تولید محتوا کاری نیست که شب و روز را متوجه شود. فرقی ندارد شما در چه موقعیتی هستید، در هر حالت برای اینکه برندتان در بازار جایگاه خودش را حفظ کند، چاره ای به غیر از تولید محتوا ندارید. البته یک شرط مهم دیگر نیز در این میان وجود دارد: تولید محتوایی که باب میل مخاطب باشد!
استفاده از اینترنت

۱۳ راه استفاده از اینترنت در تبلیغات و بازاریابی

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شیوع ویروس کرونا، باعث شده است تا تعداد و میزان استفاده از اینترنت، رشدی فراتر از حد تصور را داشته باشد.
سالنامه آوای عرشیا

مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا: ایران در زمینه هدایای تبلیغاتی پتانسیل صادرات دارد

انتقاد مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا از عدم اطلاع رسانی برای نمایشگاه بازاریابی  مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا ضمن صحبت درباره چگونگی برپایی هجدهیمن نمایشگاه...
همکار

مدیریت مالی کسب و کارهای موفق

مدیریت مالی کسب و کارها یک از مهم ترین بخش های یک شرکت موفق محسوب می شود. استارت آپ ها به طور معمول پیش از تجربه سال نخست فعالیت‎ شان با شکست مواجه می ‎شوند.
ویدئو

ویدئو ها و اهمیت وجودشان در بازارهای دیجیتال

اگر بخواهیم مهم ترین اقدام در زمینه بازاریابی دیجیتال را نام ببریم، بدون شک ویدئو ها با اختلافی فاحش در صدر قرار خواهند گرفت.
نقد آنلاین

توجه به نقد آنلاین مشتریان در برندسازی

یک برند بدون نظرات و بررسی های نقد آنلاین محصولات وجود خارجی ندارد. امروزه تمام محصولات موجود در بازارهای مختلف دارای بررسی ها و...
استارتاپ

استارتاپ ها وکارآفرینی

روش استارتاپ ناب یا Lean Startup طرفداران زیادی دارد. پیروی از نکات این راهکار، نیازمند آشنایی با مزایا و معایب آن است.
روابط عمومی ها

عملکرد روابط عمومی ها در دوره کرونا

تیم های روابط عمومی در طول بحران کرونا مسئولیت ‎های بسیار زیادی را برعهده دارند. برخی از برندها در طول دوران کنونی به طور مداوم در زمینه اطلاع رسانی به مخاطب هدف فعالیت داشته ‎اند. این امر موجب شهرت چنین برندهایی در میان مشتریان شده است.
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

انتخاب تیتر مهمترین قسمت تولید محتوا

بازاریابی و تولید محتوا همیشه همراه با چالش های زیادی است. بدون شک بازاریاب های متعددی در سراسر دنیا به دنبال تولید محتوای درست و حسابی هستند، اما در این میان فقط عده ای محدود به موفقیت های بزرگ دست پیدا می کنند.