20.4 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
استارتاپ

استارتاپ ها وکارآفرینی

روش استارتاپ ناب یا Lean Startup طرفداران زیادی دارد. پیروی از نکات این راهکار، نیازمند آشنایی با مزایا و معایب آن است.
چابک‌ سازی

چابک‌ سازی و ارتقای کسب‌وکار

از اواخر دهه نود و حوالی سال‌های 2001 شرکت‌ها برای مدیریت پروژه‌ها به سمت روشی جدید حرکت کردند. این روش که مدیریت پروژه چابک‌ سازی یا agile نام داشت خیلی زود توانست آمار موفقیت تیم‌های توسعه‌دهنده‌ فناوری را بالا ببرد
روابط عمومی ها

عملکرد روابط عمومی ها در دوره کرونا

تیم های روابط عمومی در طول بحران کرونا مسئولیت ‎های بسیار زیادی را برعهده دارند. برخی از برندها در طول دوران کنونی به طور مداوم در زمینه اطلاع رسانی به مخاطب هدف فعالیت داشته ‎اند. این امر موجب شهرت چنین برندهایی در میان مشتریان شده است.
تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

انتخاب تیتر مهمترین قسمت تولید محتوا

بازاریابی و تولید محتوا همیشه همراه با چالش های زیادی است. بدون شک بازاریاب های متعددی در سراسر دنیا به دنبال تولید محتوای درست و حسابی هستند، اما در این میان فقط عده ای محدود به موفقیت های بزرگ دست پیدا می کنند.
موبایل مارکتینگ اپلیکیشن بازاریابی موبایلی

موبایل مارکتینگ در دنیای مدرن

موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایلی برای بسیاری از افراد مفهوم عجیبی محسوب می شود. انگار که آنها انتظار ندارند برای تعامل با کاربران گوشی های هوشمند از یک استراتژی سوءاستفاده شود.
استراتژی محتوا

طراحی استراتژی محتوا؛ راهنمایی ساده برای بازاریاب ها

استراتژی محتوا گامی به سوی بهبود کیفیت کمپین های بازاریابی است. شما برای این کار قبل از هر کاری باید نیم نگاهی به محتوای سابق تان داشته باشید. خب حتما یک ایرادی در کارتان بوده که شما را به فکر طراحی دوباره استراتژی محتوا انداخته است. اگر هم تا حالا استراتژی محتوا نداشته اید، در لبه پرتگاه قرار دارید.
موفقیت برند

۸ ترفند بهره مندی از شبکه های اجتماعی و موفقیت برندها

یکی از سوالات رایج مدیران برندهای مختلف این است که چگونه می توان در شبکه های اجتماعی، به نرخ تعامل بالایی دست پیدا کرد. در این مقاله ذکر این نکته ضروری است که امروزه این فضا، به مهمترین بستر برای اقدامات بازاریابی تبدیل شده است. در این راستا اگرچه توصیه ‎های متعددی وجود دارد، با این حال اگر بخواهیم به دنبال مواردی باشیم که برای تمامی شبکه ها و برندها، کاربرد لازم را داشته باشد بدون شک ترفندهای ساده بهترین گزینه خواهد بود. در این راستا 8 مورد منتخب را بررسی خواهیم کرد.
مدیریت صحیح وبلاگ

نکاتی مهم برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی تنوع بسیار بالایی دارد. بدون تردید شروع فرآیند تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای افراد تازه کار و بازاریاب های کم تجربه دشوار است بنابراین در ادامه به بررسی برخی از نکات مهم در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی و جلب نظر مخاطب هدف خواهیم پرداخت. این امر به بازاریاب ها و کارآفرینان برای کاهش هزینه های تبلیغاتی ناشی از بروز اشتباه کمک خواهد کرد.
تعادل میان کار و زندگی

روش های حل چالش تعادل میان کار و زندگی در دنیای کسب و کار

ایجاد تعادل میان کار و زندگی همیشه امری چالش برانگیز بوده است. بسیاری از کارآفرینان در عمل امکان ایجاد تعادل مناسب در این میان را ندارند.
دنیای بازاریابی

انقلاب در دنیای بازاریابی با هوش مصنوعی

ما در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از تغییرات احتمالی دنیای بازاریابی در پی ورود نسل جدید هوش مصنوعی آشنا کنیم.
مراسم آنلاین

برگزاری مراسم آنلاین و بازاریابی آنلاین

مراسم آنلاین این روزها گزینه مناسبی برای اکثر شرکت ها به است. برگزاری مراسم های کاری گزینه جذابی برای کسب و کارها و کارآفرینان محسوب می شود.
دوره‌ های مختلف بازاریابی

معرفی دوره‌ های مختلف بازاریابی در گذر زمان

در سیر تحولات بازاریابی، ما با دوره‌ های مختلف بازاریابی روبرو می‌شویم مفهوم بازاریابی در طول زمان تکامل یافته است. در حالی که در کسب...

تبلیغات و اصول بازاریابی

هر روز تغییرات جدیدی برای ماندن در دریای تلاطم کسب و کار ایجاد می شود. در همین خصوص باید دنیای تبلیغات و تغییرات آن را به خوبی زیر نظر داشته باشید  تا از قافله عقب نمانید.
موتورهای جست وجو

معرفی محبوب ترین موتورهای جست وجو

ما امروز معتقدیم استفاده از تکنیک های سئو حرف اول و آخر را در موتورهای جست وجو می زند. شاید فکر کنید چنین دست فرمانی یعنی فقط تخته گاز دنبال تکنیک های سئو بودن، اما راستش را بخواهید هنوز یک مرحله قبل از این ماراتن طولانی باقی مانده است. هدف ما در این مقاله گشت و گذاری در دنیای موتورهای جست وجو است.
اصول موفقیت

ارزیابی موفقیت کسب و کار با ۴ معیار

اغلب کسب و کار ها در این مسیر به دنبال راهکارها و تکنیک ‎های تازه هستند. مسئله مهم در این میان نحوه ارزیابی پیشرفت و موفقیت کسب و کار در بازار است.
مدیر فروش و مدیر بازاریابی

تفاوت مدیر فروش و مدیر بازاریابی در کسب‌وکارها

نقش مدیر فروش و مدیر بازاریابی متفاوت است. اگر شرکت کوچکی دارید هر دو کار را به یک نفر بسپارید. وگرنه باید دو فرد متفاوت را استخدام کنید.
گوگل شاپینگ

نقش گوگل شاپینگ در کمک به کسب و کارها

یکی از جدیدترین نوآوری های گوگل برای کمک به کاربران و صدالبته کارآفرینان سرویس گوگل شاپینگ (Google Shopping) است.
دورکاری

تکنیک های بازاریابی با حداقل بودجه زیر سایه کرونا

بسیاری از کسب و کارها در پی شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال جاری میلادی با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده ‎اند بنابراین بازاریابی برای بسیاری از برندها در سراسر دنیا بدل به چالشی بزرگ شده است که نیاز به تکنیک های بازاریابی دارد.
مطالعه بازاریابی

مزایای استفاده از اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

در حالی که شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام محبوبیت بالایی دارند و بسیاری به بازاریابی شبکه های اجتماعی روی آورده اند اما روش های دیگر بازاریابی مانند بازاریابی ایمیلی هنوز هم تاثیر زیادی در افزایش مشتریان و فروش دارد و بسیاری از شرکت ها از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند.
پست تجاری

بررسی ۱۳ پست تجاری موفق در اینستاگرام

برای عملکرد حرفه ای در هر شبکه اجتماعی، شما نیازمند آگاهی از نمونه های موفق خواهید بود. این امر باعث خواهد شد تا در کنار یک راهنمای عمل بسیار مناسب، ایده هایی را نیز به دست آورید که تاکنون نسبت به آنها بی توجه بوده اید. در همین راستا به بررسی ۱۳ مورد از بهترین نمونه های پست تجاری در اینستاگرام خواهیم پرداخت.