12 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
سالنامه امسال

سالنامه امسال؛ توزیع ناعادلانه در نمایشگاه تبلیغات

سالنامه امسال؛ یکی از مهم‌ترین اهداف ما از شرکت در آوردگاه‌های این‌چنینی دریافت بازخورد از مشتریانمان است. ما مسلماً می‌خواهیم بدانیم کارهایی که در سال گذشته به مشتریانمان ارائه دادیم چه نقاط قوت و ضعفی داشته است تا بتوانیم در جهت اصلاحات اصولی آن‌ها گام برداریم. تعامل دوطرفه، رو درو و چهره به چهره برای ما بسیار ذی‌قیمت است، ما درصدد هستیم که خودمان را از دید مخاطب بررسی کنیم.
برند توئیتر بازاریابی در توئیتر

تغییرات جدید در برند توئیتر

بعد از 17 سال دیگر خبری از پرنده آبی توئیتر در دنیا نیست. حتی برند توئیترهم دیگر در کتاب های تاریخ آرام گرفته است. شاید تا همین یک سال قبل اگر کسی درباره ناپدید شدن یکباره توئیتر حرف می زد، همه خنده های تمسخرآمیز به او تحویل می دادیم. با این حال اوضاع با نقش آفرینی ایلان ماسک کاملا تغییر کرده است.
پرسونای برند

پرسونای برند (Brand Persona) چیست؟ 

تعریف پرسونای برند تا حدودی شبیه پرسونای مشتری است. در حالی که پرسونای مشتری روی ویژگی ها و عادت های مشتریان تمرکز دارد، پرسونای برند همه تمرکزش را روی برند قرار می دهد. بر این اساس تعریف اصلی از این استراتژی چهره ای همراه با جزئیات از یک برند است که کلیت آن را بازنمایی می کند.
ویژگی های شخصیتی در بازاریابی

تاثیر ویژگی های شخصیتی در بازاریابی

آنچه بازاریاب های خوب را از بقیه متمایز می کند، توانایی‎شان در تقویت برخی از مهارت های روانشناختی است، در این بخش قصد داریم برخی از مهمترین نکات ویژگی های شخصیتی در بازاریابی موفق را زیر ذره بین ببریم. پس با ما همراه باشید تا ماجراجویی مان را شروع کنیم.
اینترنت اشیا کاهش سرعت اینترنت

اینترنت اشیا چیست

اینترنت اشیا (Internet of Things) اصطلاحی است که از چند سال قبل جای خودش در گفت وگوهای روزمره را پیدا کرده است. اگرچه این مفهوم برای خیلی ها یادآور فیلم های علمی- تخیلی با پس زمینه شورش ربات ها علیه انسان هاست، اما در واقعیت اوضاع طور دیگری پیش می رود.
دورکاری کارمندان

ایجاد شرایط مطلوب برای دورکاری کارمندان

کسب و کارها در شرایط کرونایی اقدام به دورکاری کارمندان را بهترین گزینه ممکن تلقی می کنند. این امر برای بسیاری از برندها به معنای ضرورت استفاده از دورکاری برای ادامه کار بر روی پروژه های مختلف و همچنین پرهیز از ورشکستگی است.
مدیریت تیم فروش

مدیریت تیم فروش در زمان رکود

در این مقاله به دنبال راهکارهایی برای مواجهه با بحران مالی و رکود در زمینه مدیریت تیم فروش هستیم.
مدیریت راهبرانه

مدیریت راهبرانه

در مقالات گذشته به صلاحیت‌ های لازم در مورد یک کوچ و مدیریت راهبرانه از نگاه فدراسیون بین‌ المللی کوچینگ ICF پرداختیم. همان طور که گفته شد این صلاحیت‌ ها شامل چهار بخش اصول بنیادین، به وجود آمدن رابطه مشترک، برقراری ارتباط مؤثر و ایجاد و توسعه رشد و  آموزش است.
استارت آپ

استارت آپی خاص برای جذب مشتریان مناسب

چگونه استارت آپ ها می توانند دقیقاً بر روی مشتریان هدف خود متمرکز شوند و از تبدیل شدن به استارت ‎آپی برای همه افراد جامعه و یا تعداد زیادی از آن ها جلوگیری کنند.
سخنرانی

راه های برگزاری یک سخنرانی موفق

در بسیاری از شرایط شما نیاز به سخنرانی خواهید داشت، با این حال اگر قدرت جذب مخاطب را نداشته باشید، اقدامی که ممکن است حتی یک ساعت از زمان و انرژی شما را صرف نمایید، کاملا هدر می رود.
برندهای تجاری

چالش ساخت ویدئو برای برندهای تجاری

اشتباه بزرگ بسیاری از افراد این است که به تفاوت ‎های یک برند تجاری با سایر برندهای تجاری آگاهی نداشته و این امر باعث می ‎شود تا با مشکلات بسیاری مواجه شوند. در ادامه هفت موضوع محبوب را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
بازاریابی مناسبتی

تغییرات در دنیای بازاریابی آینده

زمانی نه چندان دور تصور اینکه آدم هایی در این دنیا با گوشی های کوچک و هوشمند کلی از کارهای روزمره شان را انجام دهند، بی نهایت عجیب به نظر می رسید. انگار که قرار بود تا ابد وضعیت مردم در دهه 80 و 90 میلادی باقی بماند. دنیای فناوری اما این حساب و کتاب های ایستا را لحاظ نمی کند.
کسب و کار

اقداماتی برای رشد کسب و کار

اقداماتی را بررسی خواهیم کرد که نتایج آنها در کوتاه‎ مدت، قابل مشاهده بوده و کمک می ‎کنند تا وضعیت کسب و کار خود را با رشدی مناسب همراه سازید.
شخصیت برند

برندیابی برای نسل جوان

امروزه برندها از شیوه های بسیار متنوعی برای بازاریابی و تعامل با مشتریان استفاده می کنند. یکی از الگوهای جذاب و کاربردی در این میان بازاریابی براساس تعامل با مشتریان پیرامون رویداد یا جنبشی اجتماعی است.
کار از خانه برای کارمندان

امکان کار از خانه برای کارمندان در شرایط بیماری کرونا

وضعیت کسب و کارها نسبت به شروع ویروس کرونا بهبود قابل ملاحظه ای پیدا کرده است. الان دیگر خبری از تعطیلی گسترده کسب و کارها نیست و بسیاری از آنها با شرایط کنونی کنار آمده اند. یکی از استراتژی های مهم برای انطباق کسب و کارها با شرایط کنونی کار از خانه برای کارمندان بود. این امر بسیاری از کارمندان را در شرایط بحرانی کرونا در کنار کسب و کارهای شان قرار داد.
سیستماتیک کردن کسب و کار

پیش نیازهای راه اندازی یک کسب‌وکار موفق

ایده راه‌اندازی یک کسب‌وکار ممکن است هر زمانی به ذهن شما برسد. ممکن است برای انجام کاری یا برطرف کردن نیازی به دردسر بخورید و بعد با خودتان فکر کنید ممکن است یک کسب‌وکار بتواند این مشکل را به‌سادگی حل کنید و سپس فکر کنید، چرا آن کسب‌وکار مال من نباشد.
ترکیب فروش

نقش ترکیب فروش در افزایش سودآوری کسب و کارها

شرکت‌ها در بسیاری از صنایع، ترکیب فروش (Sales Mix) را دنبال می‌کنند تا درک بهتری از آنچه می‌فروشند و تأثیر آن بر جریان درآمدشان به دست آورند.
فضای آنلاین

ایده‌ های خلاقانه جذب مشتریان

توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی و کارآفرینان می‌توانند با توجه به منابع مالی محدودی که دارند به شیوه هوشمندانه‌ای فرآیند بازاریابی را انجام دهند. برای انجام این‌کار شما به ایده‌های بازاریابی خلاقانه نیاز دارید. در این مقاله با ۱۹ مورد از این ایده‌ها آشنا خواهید شد.
ذهنیت کارآفرینی عرصه کارآفرینی

ایجاد ذهنیت کارآفرینی در بین کارمندان

ذهنیت کارآفرینی اصطلاحی است که این روزها در بحث های کاری بارها و بارها به گوش می خورد. خیلی ها فکر می کنند اگر تیم شان ذهنیت کارآفرینی داشته باشد، تمام مشکلات یکی پس از دیگری حل می شود.
موفقیت

باوری غلط درباره موفقیت در گرو کار شبانه روزی

طبق تازه ترین حرف های جک دورسی این گفته که کارآفرینان برای موفقیت باید شب ها هم کار کنند و حتی یک روز هم استراحت نکنند دیگر قدیمی شده است. در واقع به باور مدیرعامل توییتر این نگرش غالبا منجر به شکست می شود.