بازاریابی اینترنتی موفق با اینستاگرام
امروزه شبکه های اجتماعی از جمله مهمترین ابزارهای مورد استفاده در امر بازاریابی اینترنتی محسوب میشوند. چرا که این شبکهها پرکاربردترین مجرای ارتباط عمومی در اینترنت هستند. لذا طبیعی است که مبحث بازاریابی و تبلیغات در رسانههای اجتماعی یا همان سوشیال مارکتینگ هر روز گستردهتر و جدیتر از قبل شود.
بازاریابی سبز و راهکارهای آن برای کسب و کارهای مختلف
همین چند روز پیش روز جهانی زمین را پشت سر گذاشتیم. این روز شاید بیشتر برای طرفداران حفاظت از محیط زیست مهم باشد، اما در طول سال های اخیر برای برندها نیز اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. دلیل این را باید در رفتار مشتریان در بازار جست و جو کرد.
اهمیت عکاسی تبلیغاتی در بازاریابی و برندسازی
عکاسی تبلیغاتی یا همان تصویربرداری تبلیغاتی، فرآیند ثبت تصاویر با هدف تبلیغ کالا، خدمات و برندهای مختلف است.
رپورتاژ آگهی روشی تاثیرگذار بر برندسازی
رپورتاژ آگهی یکی از روشهای مهم و تأثیرگذار برای تبلیغ هر کسبوکاری است که مشتریان نیاز دارند تا بهصورت گسترده و مطابق با سلیقه خود آن را در بسترهای موردنظرشان انتشار بدهند.
توانایی های هوش مصنوعی در کمک به بازاریابی و کسب و کارها
هوش مصنوعی انقلابی در اقتصاد ایجاد کرده و بر هر صنعتی که فکرش را بکنید تاثیر گذاشته است. الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند بیست و چهار ساعته کار کنند و اشتباهاتی که ممکن است بشر مرتکب شود را انجام نخواهد داد. برنامه ها و توانایی های هوش مصنوعی منجر به افزایش اتوماسیون فرآیندهای پیچیده، تجربه شخصی مشتری، بهبود مدیریت ریسک و موارد دیگر می شود.
حرفه ای گری در مذاکره با کتاب ابزارهای مذاکره
ویژگی برجستهی کتاب ابزارهای مذاکره در آن است که شما بدون نیاز به آموزش خاص، می توانید با این کتاب قدم به قدم پیش بروید و به مذاکرهکنندهی حرفهای تبدیل شوید.
برندهای بزرگ و مراحل رشد آن ها
کارآفرینان همیشه پیشگام نوآوری با هدف رفع نیازها و خواسته های مردم هستند. برندهای بزرگ راه های پر خطری را پیموده اند. راه اندازی...
جذابیت تبلیغات در گوگل ادز
بی شک هیچ بازاریابی دوست ندارد بعد از کلی رویاپردازی درباره موفقیت های طلایی یکهو با واقعیتی تاریک رو به رو شود؛ به ویژه اگر پای گوگل ادز نیز وسط باشد؛ چراکه علاوه بر هزینه های مختلف، پای اعتبار برند هم وسط خواهد بود. با این حساب بد نیست از خودمان بپرسیم چرا گاهی اوقات تبلیغات مان در گوگل ادز اصلا برای مشتریان جذاب نیست.
بازاریابی ایران در عصر دیجیتال
نوشتار حاضر که مبتنی بر سخنرانیهای ایرادشده در همایش ملی «بازاریابی در عصر دیجیتال» به نگارش درآمده، به ارائه راهکارهایی برای همگام شدن با موج تحولات انقلاب صنعتی چهارم و پنجم میپردازد.
نقش تبلیغات در بازاریابی و روش های آن
زمانی که شما کالا و خدماتی داشته باشید و هدف اصلی شما فروش و کسب درآمد است تبلیغات به عنوان بهترین ابزار و فعالیت برای ترویج خدمات و محصولات شما کاربرد دارد بنابراین دانستن انواع روش های تبلیغاتی و نقش تبلیغات در بازاریابی شما را یک قدم به هدفتان نزدیکتر خواهد کرد.
راهکارهای جذاب بازاریاب ها برای ارتباطات بهتر با مشتریان
راهکارهای جذاب بازاریاب ها برای بازیابی مشتریان در دوران پسا کرونا
همه گیری کرونا برای بسیاری از برندها به معنای قطع دسترسی مستقیم به مشتریان...
بازاریابی ویدئویی در دنیای برندها
بازاریابی ویدئویی در طول سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در میان برندها و از همه مهمتر کاربران در دنیای آنلاین داشته است. این امر برای بسیاری از برندها جذابیت های مربوط به عنصر فیلم و سینما را یادآور می شود.
شهرآفتاب میزبان هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار
هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و لوازم مهندسی ۱۴ تا ۱۷ مرداد و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.
معرفی ۱۰ الگوی بازاریابی
مدل های بازاریابی دیگری نیز وجود دارد که بازاریابان از آن ها استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم با 10 الگوی بازاریابی آشنا شویم.
تبلیغات پولی و بهترین روش ها برای موفقیت
دنیای تبلیغات نه تنها رقابت بی نهایت زیادی را میزبانی می کند، بلکه بازنده ها و برنده های پرشماری هم دارد.
مدیر شرکت انصار گرافیک؛ رعایت وجهه بینالمللی نمایشگاه
مدیر شرکت انصار گرافیک گفت: توجه به وجهه بینالمللی نمایشگاه و حضور بازدیدکنندگان یا شرکتکنندگان خارجی میتواند موجب ارزآوری و شکوفایی اقتصادی شود.
دلایل شکست برندهای بزرگ جهانی
در طی دو دهه اخیر در دنیا اتفاقات شگرفی در زمینه کسب و کار رخ داده است. این مسئله درباره تمامی حوزه های کسب و کار صدق می کند
اینترنت پر سرعت و تلفن های همراه
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز، زمانی که اینترنت پر سرعت به زندگی مردم گذاشت اندک اندک همه چیز را دگرگون کرد.
خستگی از تبلیغات و روش های جلوگیری از آن
تبلیغاتی که هر کدام به نوبه خود زیبا و جذابند اما انباشت مداوم آنها حس خوبی به همراه ندارد. این موضوع همان پدیده ای است که در دنیای بازاریابی به خستگی از تبلیغات مشهور است.
۵ گام مهم برای موفقیت یک کارآفرین
تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق نیازمند چیزی بیش از تنها راه اندازی یک کسب و کار یا تنها پیش رفتن در یک صنعت است، بلکه شامل خلق یک شرکت و یادگیری تبدیل شدن به یک مالک و اداره کننده موثر در آن است.




































