نگاهی بر انواع کوچینگ
تعریف کوچینگ و کاربردش مباحثی بودند که مطالب قبل به آن پرداخته شد. در این مطلب به ذکر و توضیح انواع کوچینگ خواهیم پرداخت
آشنایی با ذهنیت برتر در رهبری کسب و کار
رهبری کسب و کار برای مدیران همیشه به سادگی چیزی که همه فکر می کنند، نیست. شما به عنوان مدیر یک کسب و کار نه فقط در قبال توسعه برندتان، بلکه در برابر کارمندان تان نیز مسئولیت دارید.
اینترنت و ایجاد اشتغال
یکی از تحولاتی که اینترنت در دنیای امروز ایجاد کرده است امکان دورکاری است. به این ترتیب که این امکان برای افراد جویای کار به وجود می آید که کسب و کاری اینترنتی به وجود بیاورند
ایجاد مشتریان وفادار دنیای جدید
سر و کار داشتن با یک عالمه مشتری تازه در طول روز آنقدر انرژی از کارآفرینان می گیرد که آخر شب آدم متوجه نشود...
تولید محتوا را آغاز کنید
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز؛ فرآیند تولید محتوا دارای بخش های متحرک بسیار زیادی است، که آن را به یکی از چالش برانگیزترین و البته سرگرم کننده ترین جنبه های محتوای برندشده تبدیل می کند. شما باید فرمت مناسب داستان خود را انتخاب کنید که خواه ویدئو، متن یا تصویر باشد.
راه های تعامل با مشتریان
تعامل با مشتریان برای هر کسب و کاری اهمیت دارد. تعامل مناسب با مشتریان به معنای موفقیت کسب و کارها برای تاثیرگذاری بر روی آنها و تکرار خریدشان است.
معجزه گوگل بیزینس برای کسب و کارها
مزایای سرویس گوگل بیزینس برای کسب و کارها در دنیای جدید و آنلاین برای کارآفرینان غیر قابل انکار است.
استفاده تجاری از شبکه های اجتماعی
در حال حاضر شبکه های اجتماعی در صدر توجهات افراد قرار دارد. درواقع این امر بسیار محتمل است که در طول روز تلویزیون مشاهده نکنید یا از خانه بیرون نروید که با مواردی نظیر بیلبوردهای تبلیغاتی مواجه شوید، با این حال آمارها حاکی از آن است که افراد حداقل یک ساعت از شبانه روز خود را به شبکه های اجتماعی اختصاص می دهند.
طراحی سایت برای کسب و کار
هر طراح سایتی به شما درباره اهمیت کیفیت بالای ساختار سایت تان توضیحات مفصلی می دهد، اما در عمل پیدا کردن یک شرکت مطمئن و معتبر برای طراحی سایت امر بسیار دشواری است.
بخش سوم؛ هفت پرسش استراتژیک
بخش سوم؛ هفت پرسش استراتژیک: کدام متغیرهای کلیدی عملکردی را دنبال میکنید؟
توسعه برند با استفاده از (Brand Awareness)
در زمانه ای که برندهای بزرگ چشم مشتریان را به خود دوخته اند، توسعه برند کار ساده ای نیست؛ چراکه همیشه سایه رقبای بزرگ که اتفاقا محبوبیت بالایی هم دارند، بالای سرمان خواهد بود. درست در چنین وضعیتی آگاهی از برند (Brand Awareness) فرمولی طلایی برای میخکوب کردن مشتریان محسوب می شود.
نگاهی انسانی به بازاریابی عصر دیجیتال و هوش مصنوعی
در دنیایی که هر روز ابزار و الگوریتمی تازه متولد میشود، راز ماندگاری برندها نه در فناوری، بلکه در شناخت انسان است؛ جایی که احساس، اعتماد، داستان و شفافیت همچنان قدرتمندترین استراتژیهای بازاریابی باقی ماندهاند.
عملکرد روابط عمومی ها در دوره کرونا
تیم های روابط عمومی در طول بحران کرونا مسئولیت های بسیار زیادی را برعهده دارند. برخی از برندها در طول دوران کنونی به طور مداوم در زمینه اطلاع رسانی به مخاطب هدف فعالیت داشته اند. این امر موجب شهرت چنین برندهایی در میان مشتریان شده است.
برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار در خرداد ۱۴۰۲
هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی، اداری، بایگانی، هنری، آموزشی و کمک آموزشی و دفاتر در تاریخ 31 خرداد تا 3 تیر ماه سال 1402 در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار خواهدشد.
شیوه همکاری با برندهای بزرگ
آدم وقتی تازه وارد یک حوزه کاری می شود، همیشه درباره همکاری با بزرگ ترین شرکت های آن حوزه کلی رویاپردازی می کند. مثلا بازیکنان فوتبال را در نظر بگیرید؛ حتی بزرگ ترین ستاره های این ورزش هم وقتی درباره نوجوانی شان حرف می زنند، دائما به رویای شان برای بازی در تیم های بزرگ اشاره دارند. این مسئله ای کاملا رایج در میان کارآفرینان است. خب این امر می تواند برای شما کاربردی دوگانه داشته باشد.
برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی کشور در تیرماه
روزهای شیرین و نوید بخش پس از کرونا؛ بعد از دو سال تعطیلی پیاپی نمایشگاه ها به واسطه شیوع اپیدمی کرونا، هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی کشور (ایران پنکس) جان تازه ای به رونق صنعت نوشت افزار می دهد.
توجه به غرفهآرایی بیشتر از عرضه محصولات
یکی از کارمندان شرکت ثنا الکتریک گفت: در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی توجه به غرفهآرایی بیشتر از عرضه محصولات بود.
کارآفرینان مستقل و ابزارهایشان
اگر شما هم حوصله کار تیمی یا تعامل روزمره با همکاران را ندارید، کارآفرینان مستقل ایده خوبی برای تان خواهد بود. البته نباید دست خالی وارد این حوزه شوید؛ چراکه بی برو برگشت کار دست تان می دهد. در عوض بهتر است کمی با ابزارهای کاربردی که در ادامه مسیر جان تان را می خرند، آشنا شوید.
برند هیوندای الگویی برای استراتژی بازاریابی و تبلیغات
برند هیوندای در چند سال اخیر استراتژی تبلیغاتی موفقی را در پیش گرفته است و برای توسعه محصولاتش در بازاراقدام به استفاده از ایدههای تازه و جذاب تبلیغاتی میکند.
انتخاب بهترین هشتگ ها
حتما شما هم با این توصیه مواجه شده اید که باید از بهترین هشتگ ها استفاده کرد و این مسئله در زمینه سئو نیز...




































