تکنیک های شخصی سازی در فروش آنلاین

    0
    55
    مشتریان سخت گیر

     تکنیک های شخصی سازی یکی از مهمترین کلیدهای موفقیت خرده فروشی ها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان محسوب می شود. این امر در طول سال های اخیر اهمیت بسیار بالایی برای کسب و کارهای مختلف داشته است.

    با این حساب اگر شما هم به دنبال تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف تان هستید، راهکاری به غیر از استفاده درست از موقعیت های پیش روی تان ندارید. با توجه به تعداد بالای خرده فروشی های حاضر در بازار شما در صورت بروز کوچکترین اشتباهی به راحتی هرچه تمام تر شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان و کسب رکوردهای فروش بالا را از دست می دهید.

    هدف اصلی در این مقاله مرور برخی از بهترین توصیه ها و راهکارهای موجود برای تکنیک های شخصی سازی به منظور فروش بالاتر خرده فروشی ها و بهینه سازی تجربه مشتریان است. در ادامه برخی از مهمترین نکات تکنیک های شخصی سازی را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

     تکنیک های شخصی سازی براساس موقعیت جغرافیایی

    هر کاربری که وارد سایت خرده فروشی شما می شود، دارای موقعیت مکانی مشخصی است. این موقعیت به سادگی هرچه تمام تر از سوی سایت ها مشخص شده و امکانات بسیار زیادی پیش روی شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف قرار می دهد. یکی از مهمترین نکات در این میان تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه ای استاندارد است. این امر می تواند شانس شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به شدت توسعه داده و شرایط تان در بازار را بهینه سازی نماید.

    تنها کاری که شما در این بخش باید به خوبی انجام دهید، شخصی سازی تجربه کاربران از خرده فروشی تان براساس موقعیت جغرافیایی است. این امر می تواند به شما برای تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شانس تان را به طور قابل ملاحظه ای تقویت نماید. یادتان باشد استفاده از داده های دقیق درباره سلیقه کاربران در هر بازار به شما برای شخصی سازی درست در این بخش ها کمک خواهد کرد. با این حساب دیگر دلیلی برای نگرانی به هنگام تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نخواهد بود.

    بیشتر بخوانید: 6 گام سم زدایی دیجیتالی یا کاهش اعتیاد به تکنولوژی

    یکی از تکنیک های شخصی سازی ایجاد حساب کاربری برای مشتریان

    هر مشتری پس از خرید از خرده فروشی شما باید یک حساب کاربری جداگانه داشته باشد. این امر علاوه بر نظم دهی به روند کاری شما، امکان پیگیری روند خرید و سلیقه هر کاربر را نیز به همراه دارد. بنابراین شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان باید همیشه این نکته مهم را در خاطر داشته باشید در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان پیدا نکنید. این امر می تواند شانس شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

    پیگیری روند خرید و رفتار مشتریان در رابطه با خرده فروشی تان همیشه اطلاعات بسیار مهمی در دسترس شما قرار می دهد. بنابراین باید به طور مداوم برای گردآوری این اطلاعات از خودتان واکنش نشان دهید. بی شک راهکارهای بسیار زیادی برای تحقق این هدف در عرصه کسب و کار وجود دارد. با این حساب اگر شما به جای راهکارهای عجیب و غریب اقدام به تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و ایجاد حساب کاربری برای هر کدام نمایید، شانس تان در عمل به طور چشمگیری افزایش پیدا کرد و شخصی سازی محتوا برای آنها دیگر مشکل بزرگی پیش روی برندتان نخواهد بود.

    استفاده از شبکه های اجتماعی در تکنیک های شخصی سازی

    شبکه های اجتماعی همیشه کانال ارتباطی مهمی برای تعامل با مشتریان محسوب می شود. شما برای دریافت اطلاعات مهم از مشتریان یا ارائه خدمات پس از فروش می توانید روی این پلتفرم حساب ویژه ای باز کنید. بنابراین اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و جلب نظر مشتریان به طور حرفه ای هستید، باید به طور مداوم استفاده از شبکه های اجتماعی را در دستور کار قرار دهید.

    یکی از مزایای اصلی شبکه های اجتماعی امکان استفاده از ترندهای تازه و به روز در زمینه خرده فروشی یا شخصی سازی محتواست. بنابراین شما با استفاده از چنین راهکارهایی همیشه در میان برندهای مورد علاقه مشتریان باقی خواهید ماند. تکنیک های شخصی سازی

    مطلب قبلیبرنامه ای برای برگزاری دائمی نمایشگاه کتاب تهران
    مطلب بعدیصادرات ٤٥ میلیارد دلاری ایران در ١١ ماهه

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    نه − پنج =