بسته بندی سفارشی، نمایشی جذاب از برندها

    0
    58
    جعبه هارد باکس

    بسته بندی سفارشی محصول بخش مهمی از برند سازی برای هر کسب و کاری است. این موضوع می تواند محصول شما را برای مشتریان  خاص و منحصر به فرد جلوه دهد و برای محافظت و نگهداری محصول شما مهم است.

     

    بسته بندی سفارشی چیست؟

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین زمانی که بسته بندی شما شبیه بسته بندی دیگران است، توجه به آن سخت  است. اگرچه بسته بندی استاندارد ممکن است گزینه آسان تری به نظر برسد، داشتن بسته بندی متناسب با نیازهای شما به صورت بسته بندی سفارشی همیشه ایده خوبی است. شما فقط یک بار فرصت دارید که اولین تاثیر را داشته باشید و بسته بندی و چاپ کاتالوگ اولین چیزی است که یک مشتری بالقوه خواهد دید.

    بسته بندی سفارشی به این معنی است که بسته بندی در اطراف محصول شما طراحی شده است تا به جای انتخاب بسته بندی آماده ای که ممکن است محصول در آن قرار بگیرد، کاملاً مناسب باشد. افزودن عناصری مانند لوگوی شرکت، رنگ ‌ها و شعار، محصول شما را در قفسه‌ ها متمایز می ‌کند و مورد توجه قرار می‌ گیرد. این باعث می‌ شود بسته بندی سفارشی شده شما از نظر بصری نمایش جذابی از برند شما برای مشتریان شما باشد. قابل تشخیص بودن باعث فروش بیشتر و وفاداری بیشتر برای برند و در نهایت سئو سایت شما می شود.

     

    بسته بندی سفارشیمواردی که می توان آنها را در بسته بندی سفارشی گنجاند

    به طور خلاصه، بسته بندی سفارشی با متناسب کردن هر عنصری که محصول شما به بهترین شکل ممکن باشد، انجام می شود. شما می توانید در بسته بندی سفارشی اندازه و ابعاد را طوری انتخاب کنید که بسته بندی به بهترین وجه متناسب با محصول شما باشد. این یک تجربه خوشایند جعبه گشایی ایجاد می کند. حرکت کم یا عدم حرکت محصول در داخل بسته بندی به معنای بهترین محافظت ممکن است. اگر بسته بندی را به گونه ای سفارشی کنید که کاملا مناسب باشد، ذخیره سازی محصول را آسان تر و کارآمدتر می کند. یک اندازه برای همه مناسب نیست.

    داشتن یک طراحی سفارشی برای بسته بندی سفارشی خود تأثیر مثبت و ماندگاری بر مشتریان شما خواهد گذاشت.  بسته بندی سفارشی و شخصی محصول، آگاهی از برند را افزایش می دهد. لوگو و رنگ های شرکت شما باعث می شود محصول شما قابل تشخیص باشد. حتی اگر یک محصول جدید باشد، زمانی که برندینگ بسته بندی به درستی انجام شود، مورد توجه مشتریان وفادار قرار می گیرد زیرا آنها می دانند که این محصول از جانب شما آمده است. داشتن یک محصول عالی مهم است، اما اگر بسته بندی را سفارشی کنید، می تواند ارزش درک شده را افزایش دهد. داشتن بسته بندی عمومی و خسته کننده هیچ کس را جذب نمی کند.

    انتخاب سبک بسته بندی مناسب نقش مهمی در نحوه درک آن دارد. ممکن است محصول شما شکل غیرعادی داشته باشد و در جعبه های عمومی قرار نگیرد. یا اینکه محصول باید در داخل بسته بندی بسته قابل مشاهده باشد.

    بیشتر بخوانید: پالت یورو از تجهیزات اصلی صادرات کالا

    انتخاب مواد مناسب برای بسته بندی نیز موضوعی است که باید با چاپگر در میان گذاشته شود. مشخصات محصول شما به شدت بر انتخاب تاثیر می گذارد. آیا محصول سبک است یا سنگین؟ آیا نیاز خاصی در مورد ذخیره سازی و حمل و نقل وجود دارد؟ یا شاید شما یک شرکت آگاه به محیط زیست هستید که به مواد بازیافتی در بسته بندی خود نیاز دارید.

    اگر داشتن یک بسته بندی سفارشی تصمیمی است که هنوز آماده انجام آن نیستید، بسته بندی شما می تواند با افزودن برچسب های سفارشی ( برش به اندازه تمام شده یا برچسب های رول ) و آویزان کردن برچسب ها منحصر به فردتر باشد تا از مشتریان خود قدردانی کنید و آگاهی از برند را افزایش دهید.

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    دو − 1 =