بازبینی در تولید؛ بسته‌بندی و بازاریابی صنایع دستی قشم

    0
    46
    بسته‌بندی و بازاریابی صنایع

    مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حوزه تولید، بسته‌بندی و بازاریابی صنایع دستی قشم نیازمند برنامه‌ریزی و بازبینی اساسی است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قشم، ایوب زارعی امروز در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه‌های صنایع دستی درگهان و سیتی سنتر اظهار داشت: پیشرفت حوزه گردشگری، خلق فرصت‌های نوآورانه در جهت اشتغال و ساماندهی بازار هنر و صنایع دستی با مشارکت مردم تحقق پذیر خواهد بود.

    بسته‌بندی و بازاریابی صنایعوی ادامه داد: حوزه تولید، بسته‌بندی و بازرایابی محصولات صنایع دستی در جزیره قشم نیاز به یک برنامه‌ریزی عملیاتی دارد و با مشارکت مردم به زودی در این حوزه تحول ایجاد می‌کنیم.

    به گفته زارعی موضوعاتی همچون قیمت‌گذاری، طراحی، تحول دیجیتال و ایجاد کانال‌های توزیع بی‌واسطه از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در گفت‌وگو با فعالان این حوزه در حاشیه نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

    وی در پایان خاطر نشان کرد: آموزش‌های علمی و عملی برای ارتقای کیفیت صنایع دستی قشم به زودی آغاز می‌شود.

    بیشتر بخوانید: افزایش ظرفیت بهره‌برداری از صنایع تبدیلی و تکمیلی در آذربایجان غربی

    بسته‌بندی و بازاریابی صنایع برنامه ریزی در حوزه تولید، بسته‌بندی و بازاریابی صنایع دستی قشم

    معاون جدید صنایع دستی: صنایع دستی باید از ویترین خانه‌ها بیرون بیاید و به زندگی مردم بازگردد.

    بنابراین گزارش، نمایشگاه صنایع دستی درگهان و سیتی سنتر قشم با حضور سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان و فعالان افتتاح شد.

    بسته‌بندی و بازاریابی صنایعبیشتر بخوانید: افزایش ظرفیت بهره‌برداری از صنایع تبدیلی و تکمیلی در آذربایجان غربی

    همچنین با انجام رای گیری مسئولیتِ داوطلبانه خانه صنایع دستی بانوان نیز به یکی از فعالانِ این حوزه محول شد.بسته‌بندی و بازاریابی صنایع 

    مطلب قبلیآخرین مهلت ارائه اطلاعات رسانه های مکتوب برای دریافت کاغذ
    مطلب بعدینقش و قدرت رنگ ‌ها در بهبود شناخت برندینگ و بازاریابی

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    1 × 4 =