مدیر مجموعه سنیپک: نمایشگاه ها باید به صورت تخصصی برپا شوند تا افرادی که با این صنف و حوزه سر و کار دارند در چنین رویدادی حضور پیدا کنند. این آوردگاه به دلیل هم زمانی با یک نمایشگاه دیگر به آن صورت برای مجموعه بنده بازخورد نداشت. کسانی که برای بازدید می آمدند بسیاری از ماشین آلاتی را که ما عرضه کرده بودیم نمی شناختند.
امیر ابوالحسینی مدیر مجموعه سنیپک اولین دوره از حضور خود در نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد را تجربه کرده است. وی درباره چگونگی برگزاری این آوردگاه به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین اظهار داشت: تبلیغات انجام شده برای این نمایشگاه کافی نبود؛ علاوه بر آن برپایی این نمایشگاه و آوردگاه مواد غذایی به صورت همزمان باعث شد تا تعداد بازدیدکنندگان حوزه چاپ در حد انتظار نباشد.
ابوالحسینی در ادامه افزود: برای بهتر برگزاری چنین آوردگاه هایی ما نیازمند تبلیغات هستیم؛ از یکی دو ماه قبل از برپایی چنین رویدادهایی باید تبلیغات آغاز شود، به خصوص در مکان هایی مانند شهرک های صنعتی که می دانیم فعالان این صنف حضور دارند باید به صورت گسترده تر و متمرکز کار تبلیغات صورت بگیرد.سنیپک
مدیر مجموعه سنیپک: نمایشگاه ها مکانی برای تعامل هستند
وی در ادامه اظهار داشت: نمایشگاه ها باید به صورت تخصصی برپا شوند تا افرادی که با این صنف و حوزه سر و کار دارند در چنین رویدادی حضور پیدا کنند. این آوردگاه به دلیل هم زمانی با یک نمایشگاه دیگر به آن صورت برای مجموعه بنده بازخورد نداشت. کسانی که برای بازدید می آمدند بسیاری از ماشین آلاتی را که ما عرضه کرده بودیم نمی شناختند.
بیشتر بخوانید: سرپرست فروش رما پک: شکل گیری تعاملات قوی در نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد
ابوالحسینی در پایان بیان داشت: برپایی نمایشگاه ها در هر صورت خوب هستند چرا که باعث آشنایی مجموعه ها با یکدیگر می شوند و امکان تعامل را فراهم می سازند؛ اما مسئله این است که مسئولان برگزارکننده این آوردگاه ها باید به امر تبلیغات بیش از اینها توجه کنند. این موضوع که روی دعوت چند تولیدکننده برای حضور در نمایشگاه تمرکز کنند کافی نیست، آن ها باید به گونه ای عمل کنند که سایر مشتریان این صنف نیز از برپایی نمایشگاه آگاه شوند و با حضور خود به کسب و کار و اقتصاد کشور رونق ببخشند.سنیپک