نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی؛ آوردگاهی هوشمند

    گفت و گو با میرمحسن فتاحی مدیر اجرایی هوشمندسازی پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا

    0
    134
    نمایشگاه بین‌‌المللی کاغذ و مقوا

    پنجمین نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته در تاریخ 2 تا 5 مردادماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تهران برگزار می شود. میرمحسن فتاحی مدیر اجرایی هوشمندسازی پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا در مصاحبه ای با چاپ و نشر آنلاین خبر از برگزاری این رویداد مهم خبری در قالب سیستمی هوشمند داد.

    نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزیمیرمحسن فتاحی مدیر اجرایی هوشمندسازی پنجمین نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته درباره چگونگی برگزاری این رویداد به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین گفت: این نمایشگاه قرار است به صورت کاملاً هوشمند برگزار شود. به این معنا که ما تمهیداتی تدارک دیده ایم که با استفاده از آن هم بازدیدکنندگان و هم غرفه داران در بهترین فضای ممکن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

    وی افزود: قرار است پنجمین نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی در 4 سالن برگزار شود که تا به حال 72 شرکت برای حضور در این آوردگاه ثبت نام کرده اند؛ در سطح بین المللی نیز قرار است با شرکت هایی از ترکیه و هندوستان و سایر کشورها همکاری داشته باشیم، یکی از راه های ارتباطی ما در این مسیر اطلاع رسانی و استفاده از لایو اینستاگرام خواهد بود.

     

    استفاده از سیستم هوشمند در نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی

    مدیر اجرایی هوشمندسازی برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی در ادامه اظهار داشت: بازدیدکنندگان هم در ابتدای در ورودی نمایشگاه و هم در ابتدای ورود به هر سالن ریجستر می شوند؛ به این صورت که در حین ورود با توجه به اطلاعاتی که ما از نیازها و خواسته های آن ها داریم به غرفه ای که مربوط به حوزه فعالیتشان است؛ راهنمایی می شوند.

    نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزیوی با ذکر مثال رجیستری نمایشگاه را توضیح داد: اگر بازدیدکنندگان در بخش رول های کاغذی فعالیت دارند و یا نیازمند قطعه ای خاص هستند درست به همان‌ غرفه ای هدایت می شوند که می تواند نیازهایشان را تأمین کند. ما با توجه به بانک اطلاعاتی و آمار دقیقی که تهیه کرده ایم می‌ توانیم به مخاطبانمان چه در نقش تأمین کننده و چه در نقش تأمین شونده کمک کنیم تا بدون اتلاف وقت و انرژی از تمام امکانات نمایشگاه بهره لازم را ببرند. ما آمار دقیقی از اطلاعات شرکت‌ کنندگان این رویداد داریم بر این مبنا که کدام یک از آنان مایل به جذب سرمایه هستند یا کدام یک از آنان به بخش صادارات علاقه دارند.

    فتاحی درباره سیستم هوشمند این دوره نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی تاکید کرد: سیستم هوشمند نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی به مدیران غرفه ها این امکان را می دهد تا از چگونگی کیفیت بازده غرفه هایشان در هر روز و هر ساعت از نمایشگاه آگاه شوند.

    مدیر اجرایی هوشمندسازی این نمایشگاه ادامه داد: این سیستم کیفیت بازده نمایشگاه و غرفه ها را ساعت به ساعت گزارش می‌ دهد و همچنین به برنامه ریزی مدیران غرفه کمک می کند؛ برای مثال سیستم هوشمند ما، کیفیت بازده نمایشگاه را با عدد 30 نشان می دهد در حالی که بازده غرفه 25 است، این نشان می دهد که غرفه مزبور باید استراتژی خود را برای بالا بردن کیفیت کاریش تغییر دهد؛ از سوی دیگر مدیر غرفه می تواند کیفیت کاری هر کدام از پرسنل را نیز با کمک این سیستم مشخص کند.

    وی در ادامه بیان داشت: بازدیدکنندگان نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی با توجه به اطلاعاتی که دریافت کرده اند می دانند هر کدام از پرسنل غرفه ها مسئول چه بخشی هستند و برای تسریع در انجام کارشان باید به کدام قسمت مراجعه کنند. این اطلاعات باعث می شود تا از روابطی که صرفاً فرسایشی است و هیچ کمکی به امر فروش نمی کند جلوگیری به عمل آید. این موضوع باعث می شود تا افراد با در دست داشتن اطلاعات از یکدیگر بدانند از هم چه می خواهند و از پاس کاری جلوگیری به عمل خواهد آمد.

    بیشتر بخوانید: فضای پنجمین نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا 100 درصد افزایش یافت

    مدیر اجرایی هوشمندسازی این نمایشگاه اظهار داشت: مهمترین مورد در مرحله اول شناسایی توانایی ها و پتانسیل های غرفه داران است که باید به صورت اطلاعات یکپارچه درآید تا بتوان از آن ها استفاده کرد؛ برای مثال اگر کسی در عراق بخواهد رول کاغذ بگیرد خیلی راحت می تواند به غرفه دارانی که فعالیتشان صرفاً صادرات رول کاغذ است دست پیدا کند؛ بدین صورت نام، نام خانوادگی، نوع خدمات ارائه شده، شماره تماس و ایمیل غرفه گذار از جمله اطلاعات مدونی است که می‌ تواند به آن دسترسی یابد و به کمک این اطلاعات ارتباط برقرار کرده و نیازش را بر طرف کند.

    فتاحی افزود: قصد ما این است که برند نمایشگاه تخصصی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی را صادر کنیم و به همین دلیل درنظر داریم اطلاعات مدیر، نوع محصولات، خدمات و اهداف غرفه داران را به پنج زبان زنده دنیا ترجمه کنیم، معمولاً در دنیا مرسوم است که این اطلاعات تنها به یک زبان و آن هم به زبان انگلیسی ترجمه و روی سایت گذاشته شود. ما سیستم سایتمان را هوشمند کرده ایم تا به این طریق یک فرد آلمانی یا چینی نیز بتواند به زبان خودش با سایت نمایشگاه کاغذ ارتباط برقرار کند.

    برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه فرمایید:
    http://Www.Ayandehandishan.com

    مطلب قبلیتکنیک های بازاریابی آهن ربایی برای تاثیرگذاری بر مخاطب هدف 
    مطلب بعدیNFT  و فروش های میلیاردی افراد در این بازار

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    یک × یک =