مدیرعامل هلدینگ خجسته: توجه به صادرات در برپایی نمایشگاه ضروری است

    0
    54
    مدیرعامل هلدینگ خجسته

    مدیرعامل هلدینگ خجسته: حیات هر صنعتی ازجمله چاپ به صادرات بستگی دارد، از این منظر یکی از رسالت‌های نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی باید گسترش دامنه ارتباطات تولیدکنندگان داخلی با مشتریان در خارج از کشور به‌منظور توسعه صادرات باشد که متأسفانه شاهد چنین اتفاقی در این رویداد نبودیم.

    محمود ذوالفقاری مدیرعامل هلدینگ خجسته درباره هدف از حضور این مجموعه در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران اظهار داشت: معرفی محصولات و تجدیددیدار با دوستان و مشتریان اهم دلایل مجموعه ما برای حضور در این نمایشگاه بود. خوشبختانه پس از دوران سخت کرونا، این رویداد مهم در صنعت چاپ از منظرهایی چون تعداد بازدیدکنندگان و مشارکت غرفه‌گذاران پویا بود.

    مدیر عامل هلدینگ خجستهمدیرعامل هلدینگ خجسته: تعدد نمایشگاه ها و ایجاد ناکارآمدی

    وی ادامه داد: حیات هر صنعتی ازجمله چاپ به صادرات بستگی دارد، از این منظر یکی از رسالت‌های نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی باید گسترش دامنه ارتباطات تولیدکنندگان داخلی با مشتریان در خارج از کشور به‌منظور توسعه صادرات باشد که متأسفانه شاهد چنین اتفاقی در این رویداد نبودیم.

    بیشتر بخوانید: هلدینگ خجسته؛ پرچمدار

    ذوالفقاری در ادامه با انتقاد از تعدد نمایشگاه‌های حوزه چاپ و بسته‌بندی گفت: تعدد نمایشگاه‌ها ضمن زمان‌بر بودن، کارآمد نخواهد بود. معتقدم که باید روی نمایشگاه‌هایی که در کشورهای اطراف برگزار می‌شود تمرکز کرد تا به این شکل از یک‌سو بازار خود را گسترده کرده و از سوی دیگر موجب پویایی این صنعت در کشور شویم.

    هلدینگ خجسته، در زمینه چاپ افست، رول و شیت فعالیت دارد و بیشترین محصولات این شرکت مربوط به تولید جعبه و لیبل می‌شود.

    مطلب قبلیموفقیت واردکنندگان کاغذ و مقوا در تامین مواد اولیه
    مطلب بعدیبسته بندی های شیشه ای؛  ایمن و قابل بازیافت 

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    16 + بیست =

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.