مدیر مجموعه «آقای پرچم» معتقد است که نمایشگاه ها مکان مناسبی برای کسب تجربه برای مجموعه های نوپا هستند، اما مسئولان برپایی این رویدادها نیز باید به کیفیت برپایی نمایشگاه ها توجه بیشتری داشته باشند.
محمد شکوفا مدیر «آقای پرچم» در گفت و گو با چاپ و نشر آنلاین؛ درباره چگونگی برپایی بیستمین نمایشگاه بینالمللی صنعت چاپ و بستهبندی در شیراز بیان داشت: این اولین دورهای است که مجموعه ما در نمایشگاه شرکت میکند و تا به این لحظه باید بگویم بازخوردهای مثبتی دریافت کردهایم.
مدیرعامل «آقای پرچم»: معرفی برند و آشنایی با رقبا یکی از اهداف ما از حضور در نمایشگاه است
وی در ادامه افزود: همانطور که اشاره کردم مجموعه ما اولین دوره حضورش در این رویداد را پشت سر گذارده است؛ یکی از مهمترین اهداف ما کسب تجربه و آموختن از دیگر بزرگان این حوزه است. معرفی برند خودمان و شناختن برندهای رقیب نیز از دیگر اهداف مجموعه ما از شرکت در این نمایشگاه بوده است.
بیشتر بخوانید:مدیر فروش شرکت ماشینسازی سپنتای زنجان: هرسال بهتر از سال گذشته
مدیر آقای پرچم بیان داشت: مسائلی از قبیل نورپردازی نامناسب، موکتهایی که نظافت نشده و هوای سرد سالنها ازجمله مواردی هستند که لازم است در سالهای آینده موردتوجه و رسیدگی قرار گیرند تا نمایشگاه بهتری داشته باشیم.