شرکت ماشینسازی سپنتای زنجان؛ برپایی نمایشگاهها برای مجموعه ها و شرکت ها ایجاد فرصت می کند؛ به این معنا که ما می توانیم با برقراری ارتباطات و تعامل بیشتر برندمان را در ذهن مشتریان ماندگار کرده و خدماتمان را نیز ارائه دهیم.
فرزانه نجفی مدیر فروش شرکت ماشینسازی سپنتای زنجان است. این شرکت علاوه بر آنکه دانشبنیان است عضو انجمن ماشینسازان صنایع غذایی ایران نیز هست. نجفی درباره چگونگی برپایی بیستمین نمایشگاه بینالمللی صنعت چاپ و بستهبندی شیراز بیان داشت: این دوره چهارمی است که ما در این آوردگاه حضور پیدا کردهایم. بیش از سی مشتری بالفعل ما در خود شیراز حضور دارند. باید بگویم این شهر بزرگ از ۱۰ سال پیش تا امروز بازار بسیار خوبی برای شرکت ما بوده است و ما خیلی خوب توانستیم در بین تولیدکنندگان دیگر جایگاه خود را پیدا کنیم.
وی افزود: این نمایشگاه با وجود مزیتهای بسیاری که دارد از تبلیغات مؤثری برخوردار نیست، این در حالی است که مناطق مختلف مانند سپیدان و مرودشت که قطب آبمعدنی این استان هستند از برپایی آوردگاه خبر ندارند و این به اطلاعرسانی ناکافی مربوط است. بااینهمه هرسال که میگذرد شرکت ما به لحاظ کیفیت محصولات ارتقا پیدا میکند و از همین رو نیاز داریم تا محصولات جدیدمان را به مشتریان ارائه دهیم و این یکی از اهداف ما از شرکت در این آوردگاه است.
مدیر فروش شرکت ماشینسازی سپنتای زنجان: نمایشگاه محل دید و بازدید و تعامل
مدیر فروش شرکت ماشینسازی سپنتای زنجان بیان داشت: مشتریان همچون زنجیر بههمپیوسته هستند، زمانی که یک مشتری رضایت داشته باشد به دیگر مشتریها نیز انتقال میدهد و نمایشگاه محل دیدوبازدیدهای مشتریان و برقراری ارتباطات و ردوبدل اطلاعات است. چنین رویدادهای قطعاً برای شناخت مشتریان و تولیدکنندگان تأثیرگذار است.
بیشتر بخوانید: عضویت حمید غفاری در کمیسیون رسیدگی به تخلفات چاپخانه های وزارت ارشاد
نجفی اظهار داشت: نمایشگاه شیراز نسبت به نمایشگاههای دیگر خوب بود اما اطلاعرسانی در این آوردگاه مختص استان فارس است؛ اگر میشد اطلاعرسانی بهگونهای باشد که از سایر مناطق نیز در این آوردگاه حضور پیدا کنند میتوانستیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم. بااینهمه باید بگویم این آوردگاه هرسال نسبت به سال گذشته بهتر و بهتر شده است.