مسئول جدید کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد معرفی شد

    0
    55
    کارگروه مد و لباس

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی سیدمجید امامی را به عنوان مسئول کارگروه مد و لباس این وزارتخانه منصوب کرد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به سیدمجید امامی آمده است:

    “جناب آقای دکتر سید مجید امامی

    دبیر محترم شورای فرهنگ عمومی کشور

    با عنایت به وظایف شورای فرهنگ عمومی کشور در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و مصوبات مرتبط با این امر خطیر و در راستای لزوم انسجام بخشی به فعالیت های موازی، بنا به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت امور هنری، مسئولیت کارگروه مد و لباس به جناب‌عالی که دارای سوابق دانشگاهی و پژوهشی مرتبط می باشید، سپرده می شود.

    بنابراین با توجه به سابقه و تجربه هدایت برنامه‌ها و مصوبات حجاب و عفاف در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی انتظار می‌رود با این انتقال، مجدانه نسبت به موارد ذیل اهتمام بعمل آورید:

    1- ارائه برنامه کامل با استفاده از همه ظرفیت‌های شورای فرهنگ عمومی، معاونت‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهاد‌های مرتبط تا یک ماه آینده

    2- راه اندازی سامانه رصد طراحان مد و لباس و تولیدکنندگان پوشاک تا پایان سال جاری

    3-  تلاش بی‌وقفه برای اجرای کامل قوانین مرتبط با گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و ساماندهی جدی موضوع مد و لباس، با محوریت گفتمان حیا و آرامش روانی جامعه کارگروه مد و لباس

    4-  بررسی و مقابله با علل و عوامل عدم موفقیت در ساماندهی وضعیت مد و لباس و ناهنجاری‌ها در پوشش مناسب

    5-  معرفی و بازنمایی رویش‌ها، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها ی اصیل در عرصه حجاب پوشش‌های اصیل اسلامی و ایرانی در داخل و فضای بین الملل

    مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی،ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.”

    بیشتر بخوانید: علی اکبر ابراهیمی مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر شد

    رزومه مسئول جدید کارگروه مد و لباس 

    گفتنی است، سیدمجید امامی که در حال حاضر دبیری شورای فرهنگ عمومی کشور را بر عهده دارد، دارای مدرک دکترای فرهنگ و ارتباطات بوده و در رزومه خود تالیف کتاب هایی همچون امید و رسانه پژوهشی در مبانی ابعاد و راهبردهای امید آفرینی اجتماعی در رسانه ملی، فراز و فرود مدرن، از رنسانس تا جنگ سرد، پیوست فرهنگی، پروپاگاندا و تبلیغات سیاسی؛درسنامه تخصصی، را داراست. کارگروه مد و لباس

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    7 − دو =