سپردن مدیریت اکانت به افراد مشهور و تاثیرگذاری بر مخاطب هدف

    0
    47
    مدیریت اکانت

    سپردن مدیریت اکانت یک برند برای مدت زمانی محدود به یک فرد مشهور ایده تازه ای در عرصه مارکتینگ محسوب می شود. این امر برای بسیاری از افراد جذابیت و تازگی بالایی دارد. درست به همین دلیل شما می توانید به خوبی از آن برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان سود برده و کارتان در این میان را به خوبی توسعه دهید.

    اینستاگرام رکورد عجیب و غریب یک میلیارد کاربر فعال روزانه را دارد. این رکورد عجیب برای بسیاری از بازاریاب ها و حتی کاربران عادی حیرت انگیز به نظر می رسد. نکته مهم اینکه شما برای تاثیرگذاری روی مخاطب هدف در این ابعاد سطح رقابت بسیار بالایی پیش رو دارید. در این میان باید تکنیک ها و شیوه های بسیار خوبی برای تاثیرگذاری روی مخاطب هدف کنار دستتان داشته و از آن ها بهترین استفاده را ببرید، در غیر این صورت خیلی زود رقبای برتر و حرفه ای جای شما را در بازار خواهند گرفت.

    امروزه استفاده از افراد مشهور در عرصه بازاریابی وارد فاز تازه ای شده است. تا پیش از این بیشتر برندها برای تاثیرگذاری بر مشتریانشان اقدام به استفاده از کمپین هایی با حضور ستاره های دنیای هنر یا ورزشکاران می کردند. این امر در طول سال های اخیر با ظهور شبکه های اجتماعی روز به روز کمرنگ تر شده است.

    امروزه با محبوبیت اینستاگرام در میان کاربران نسل تازه ای از افراد مشهور تحت عنوان اینفلوئنسر وارد عرصه کسب و کار شده اند. این افراد برای تاثیرگذاری بر مخاطب هدف اقدام به استفاده از شیوه های حرفه ای و تازه کرده اند. شما برای بهبود اوضاع تان در این میان می توانید کارتان را به خوبی با همکاری این دسته از افراد دنبال کنید. نکته مهم در این میان توجه به شیوه پیشبرد چنین همکاری است.

    سپردن مدیریت اکانت یک برند برای مدت زمانی محدود به یک فرد مشهور ایده تازه ای در عرصه مارکتینگ محسوب می شود. این امر برای بسیاری از افراد جذابیت و تازگی بالایی دارد. درست به همین دلیل شما می توانید به خوبی از آن برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان سود برده و کارتان در این میان را به خوبی توسعه دهید.

    مدیریت اکانتیادتان باشد در دنیای امروز بسیاری از بازاریاب ها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با مشکلات زیادی رو به رو هستند. نکته جالب اینکه گاهی اوقات حتی کمپین های پرهزینه بازاریابی با حضور سلبریتی ها نیز تاثیرگذاری لازم را به همراه ندارد. در این میان سپردن مدیریت اکانت برای چند روز به یک فرد مشهور می تواند غافلگیری مهمی برای شما محسوب شود.

    ایده اصلی در الگوی بازاریابی با سپردن مدیریت اکانت به دیگران توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه ای حرفه ای است. این امر از شهرت افراد مشهور در راستای جلب نظر اولیه کاربران و سپس کیفیت محتوای بازاریابی برای تاثیرگذاری دائمی برای مخاطب هدف سود می برد. بنابراین اگر شما هم به دنبال غافلگیری مخاطب هدف تان هستید، می توانید به خوبی روی این شیوه سرمایه گذاری کرده و از نتایج آن بهره ببرید. در این صورت بسیاری از مشکلات تان برای جلب نظر مخاطب هدف به طور خودکار از بین می رود.

    هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از سپردن مدیریت اکانت به دیگران در شرایط محدود است. این امر شاید در نگاه نخست بسیار عجیب با غیرمنطقی به نظر برسد، اما در صورتی که به درستی از سوی شما دنبال شود، تاثیرگذاری بسیار خوبی بر روی روند بازاریابی تان خواهد داشت. در ادامه برخی از مهمترین نکات در این راستا را مورد ارزیابی دقیق قرار می دهیم.

    بیشتر بخوانید: 7 گام بازاریابی کم هزینه برای استارت آپ ها

    تعیین معیارهای همکاری با دقت بالا

    همکاری میان شما و افراد مشهور برای مدیریت اکانت تان باید تحت شرایط حرفه ای صورت گیرد، در غیر این صورت شاید تاثیرگذاری لازم را به همراه نداشته و حتی میان شما و آنها درگیری هایی نیز بروز پیدا کند. بسیاری از برندها در ابتدای مسیر هیجان زیادی برای همکاری با اینفلوئنسرها یا سلبریتی ها دارند. درست به همین خاطر تعیین دقیق شرایط را به کلی فراموش کرده و کارشان در این میان با مشکلات بسیار زیادی رو به رو می شود.

    اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با شیوه های درست و مناسب هستید، باید از همان ابتدا معیارهای موردنظرتان را با افرادی که مدیریت اکانت تان را برعهده می گیرند، مطرح نمایید.

    گاهی اوقات بازاریاب ها به دلیل ماهیت کوتاه مدت مدیریت سلبریتی ها برای اکانت شان تعیین اهداف را مورد بی توجهی قرار می دهند. این امر می تواند دردسرهای زیادی به همراه داشته و توانایی شما در این میان را نیز به طور کامل از بین ببرد. یادتان باشد شما در عرصه کسب و کار باید همیشه کارتان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و به دنبال دریافت نتیجه های درست و اصولی از آن باشید. به ویژه در این مورد که پای صرف هزینه های بسیار کلان نیز در میان است. باید همیشه حواس تان را جمع کنید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف پیش روی تان قرار نگیرد.

    معیارهای شما برای همکاری با افراد مشهور در زمینه بازاریابی می تواند تنوع زیادی داشته باشد. نکته مهم در این میان ترتیب دهی به اولویت های تان و انتخاب مهمترین نکات است، در غیر این صورت شما به هیچ کدام از اهداف تان دسترسی پیدا نخواهید کرد. یکی از نکات اصولی در این راستا توجه به نیاز برندتان است. شما باید پیش خودتان درباره نیاز اصلی برندتان فکر کنید. اینطوری مسیرتان برای تعیین معیارهای همکاری ساده تر از هر زمان دیگری شده و کارتان نیز در این میان بهبود پیدا می کند.

    مدیریت اکانتانتخاب افراد مناسب برای سپردن مدیریت اکانت

    سپردن مدیریت اکانت به افراد حرفه ای امر بسیار مهمی محسوب می شود. در این الگو شما نه به دنبال افرادی حرفه ای یا بازاریاب هایی عالی، بلکه سلبریتی ها هستید. در این میان نیز باید نوع فرد موردنظرتان را به درستی انتخاب کنید. اگر فرد موردنظر شما ارتباطی هرچند کوچک با حوزه کاری تان داشته باشد، توانایی شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف دوچندان خواهد شد. این امر می تواند به شما کمک قابل ملاحظه ای برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کرده و شانس تان در این میان را نیز توسعه دهد.

    افراد زیادی برای همکاری با برند شما در دسترس هستند. نکته مهم در این میان انتخاب درست افراد است. اگر شما از همان ابتدا فقط به سوپراستارهای سینما توجه نشان دهید، شاید شانس تان کمی کاهش پیدا کرده و هزینه همکاری تان نیز به شدت افزایش پیدا کند. درست به همین دلیل باید افرادی متناسب با موقعیت برند یا به عبارت بهتر سطح کاری تان در نظر بگیرید، در غیر این صورت شاید هرگز شانس تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را پیدا نکرده و کارتان نیز با مشکل زیادی رو به رو شود.

    افرادی که شما می توانید با آنها همکاری کنید، باید همگی فاکتور مهم شهرت را داشته باشند. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و کارتان را نیز ساده می‎سازد. نکته مهم دیگر اینکه شما برای بهبود اوضاع تان باید همیشه تمام جنبه‎های ماجرا را در نظر داشته باشید. اینکه یک فرد در کجا و چه مدت شهرت دارد، نکته مهمی خواهد بود. گاهی اوقات استفاده از کارآفرینان بازنشسته نیز می تواند ایده خوبی باشد.

    مثلا برخی ‎از سازمان های زیست محیطی برای جلب نظر مردم در سراسر دنیا با کارآفرینان مشهوری مثل بیل گیتس یا ایلان ماسک همکاری دارند. این امر به خوبی توجه جهانی نسبت به موضوعات زیست محیطی را به همراه خواهد داشت.

    انتخاب نوع همکاری

    پس از اینکه شما فرد مناسب برای همکاری را پیدا کردید، باید دنبال راهکارهای حرفه ای برای تعیین دامنه این همکاری باشید. آیا شما انتظار انتشار پست از طرف مقابل تان دارید یا اینکه یک استوری ساده هم کفایت خواهد کرد؟ اگر شما به طور پیشینی درباره این نکات فکر نکنید، هیچ شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نداشته و اوضاع تان در بازار به شدت پیچیده خواهد شد.

    توصیه ما برای شما توجه به سلیقه کاربران یا به عبارت بهتر مخاطب هدف تان است. همچنین باید بودجه در دسترس تان را نیز مد نظر قرار دهید. این امر نکته بسیار مهمی برای شما محسوب شده و کارتان را نیز به خوبی توسعه می دهد. گاهی اوقات برخی از برندها بدون توجه به بودجه در دسترس شان اقدام به همکاری گسترده با سلبریتی ها یا افراد مشهور دیگر می کنند.

    این امر به طور معمول در نهایت چیزی به غیر از شکست برای شما به همراه نخواهد داشت. درست به همین خاطر شما باید همیشه این نکات کلیدی را مد نظر قرار دهید. در غیر این صورت شاید هیچ وقت شانس تان در عرصه کسب و کار بهبود پیدا نکرده و توانایی بهینه سازی اوضاع تان را نیز نداشته باشید.

    یکی از توصیه های کلیدی ما برای بازاریاب ها در زمینه همکاری با افراد مشهور برای مدیریت اکانت استفاده از لایو است. این ویدئوها به طور زنده برای کاربران نمایش داده شده و همیشه نیز جذابیت زیادی برای کاربران دارد. این امر می تواند کاربران را به طور مناسب با برند شما در تعامل نگه داشته و کارتان را نیز به طور چشمگیری بهبود بخشد.

    درست به همین خاطر برخی از برندها به طور مداوم برای بهبود اوضاع شان از شیوه های نوینی مثل لایو استفاده می کنند. یادتان باشد در دنیای امروز کاربران به محتوای ویدئویی علاقه بسیار زیادی دارند. در این میان اینستاگرام نیز امکان پشتیبانی از ویدئو به بهترین شکل ممکن را فراهم کرده است. با این حساب شما باید همیشه ویدئوهای لایو را در خاطر داشته باشید.

    اشتباه برخی از بازاریاب ها عدم هماهنگی با افراد مشهور در بحث مدیریت اکانت شان است. شاید فرد مورد نظر شما هنوز هم به بازاریابی در قالب محتوای متنی فکر می کند. در این صورت مسئولیت شما اطلاع رسانی به فرد مورد نظر و تلاش برای تاثیرگذاری بر روی اوست. این امر می تواند به شما کمک شایانی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کرده و شانس تان را نیز بهبود بخشد.

    تهیه یک دستورالعمل مشخص

    بسیاری از افراد حرفه ای و مشهور در حوزه کاری شان مهارت بالایی دارند. با این حال شما نباید انتظار مهارت های بازاریابی از همه آنها داشته باشید. همین امر نکته اساسی برای ارائه راهنمایی های مورد نیاز به این دسته از افراد است، در غیر این صورت شاید وضعیت فعالیت و همکاری شما در حوزه بازاریابی با مشکلات زیادی رو به رو شود.

    شما در موقعیت های مختلف باید به ارائه یک راهنمای کلی از نحوه کار با شبکه های اجتماعی و همچنین انتظارات تان از همکاری با این دسته از افراد اکتفا کنید. این امر می تواند برای شما جذابیت های بسیار زیادی به همراه داشته و فرصت های زیادی نیز در این میان پیش روی شما قرار دهد. اگر شما این طوری به ماجرا نگاه کنید، شانس تان در عرصه کسب و کار به طور قابل ملاحظه ای بیشتر خواهد شد.

    یادتان باشد شما به عنوان یک کارآفرین باید همیشه مقدمات همکاری با افراد حرفه ای را به خوبی چیده باشید. این امر امکان بهره مندی از مدیریت زمان بهینه و کاهش هدر رفتن بودجه تان را به همراه دارد. بی شک دیگران توانایی خواندن ذهن شما را ندارند. درست به همین دلیل باید کارتان را به خوبی در این راستا با تهیه یک پیش نویس یا راهنمای حرفه ای دنبال کنید، در غیر این صورت شاید هرگز توانایی بهبود اوضاع تان را پیدا نکنید.

    یک دستورالعمل ساده می تواند شامل بسیاری از نکات مختلف باشد. این امر شامل برخی از نکات کلیدی مربوط به شیوه های کار با اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی می شود. در کنار این مسئله شما باید همیشه حضور پررنگی در کنار فرد مشهور مورد نظرتان داشته باشید، در غیر این صورت هرگز مدیریت اکانت تان به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

    مدیریت اکانت

    توجه به امنیت اکانت

    اینستاگرام فضای بسیار شلوغی است. در این میان همه کاربران افرادی با نیت خیر و مناسب نیستند. گاهی اوقات برخی از هکرها نیز در کنار برند شما حضور پیدا کرده و حتی سعی در سرقت اطلاعات یا خود اکانت تان می کنند. این امر می تواند وضعیت شما را به طور قابل ملاحظه ای در عرصه کسب و کار تغییر دهد. درست به همین دلیل همیشه باید نسبت به افزایش سطح امنیت اکانت تان توجه نشان دهید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای بهبود اوضاع تان در این میان پیدا نکنید.

    وقتی شما با یک فرد مشهور یا به طور کلی فردی خارج از چارچوب برندتان همکاری دارید، باید همیشه حواس تان نسبت به نکات مختلف جمع باشد. این امر می تواند برای شما اهمیت بسیار زیادی داشته و توانایی تان در این راستا را نیز به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشد. امنیت یک اکانت به طور معمول کاری بی نهایت تخصصی محسوب می شود. بنابراین شما به تنهایی توانایی مدیریت این وضعیت را نخواهید داشت.

    توصیه ما در این میان تلاش برای بهبود اوضاع در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. اگر شما به دنبال بهبود اوضاع تان در عرصه کسب و کار هستید، می توانید به راحتی هرچه تمام تر با برخی از موسسه های امنیت سایبری همکاری داشته باشید. این امر خیال شما بابت همکاری با افراد حرفه ای  به طور کلی افرادی خارج از چارچوب برندتان را راحت خواهد کرد. به این ترتیب دیگر مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیش روی تان قرار نمی گیرد. یادتان باشد در دنیای امروز برخی از برندها با بی توجهی به همین نکات ساده در عمل مقدمات هک اکانت یا از دست دادن فالوورهای شان را فراهم می کنند.

    بدون تردید کاربران نگاه مثبتی به برندهایی که به طور مداوم اکانت اینستاگرام شان هک شده یا اطلاعتش به سرقت می رود، ندارند. درست به همین دلیل شما باید کارتان را به خوبی در این راستا دنبال کرده و به دنبال تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف باشید.

    اگر شما قصد همکاری با یک چهره شناخته شده برای مدیریت اکانت تان را دارید، یکی از ساده ترین راهکارها در این میان اطلاع رسانی به یک موسسه امنیت سایبری برای ایجاد بسترهای مناسب این همکاری است. همچنین یادتان باشد تغییر رمز اکانت تان پس از پایان همکاری مورد نظر امری ضروری خواهد بود.

    استفاده از یک هشتگ منحصر به فرد

    شما در مدت زمان کوتاهی که مدیریت اکانت تان در اختیار فرد یا افراد مشهور است، باید یک هشتگ ویژه داشته باشید. این امر می تواند به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک ویژه ای کرده و کارتان را نیز بهبود بخشد. در بسیاری از شرایط به شما کمک ویژه ای کرده و کارتان را نیز حرفه ای تر جلوه دهد. یک هشتگ مخصوص در مدت زمانی که با افراد مشهور همکاری دارید، به شما موقعیت کاری بسیار خوبی می دهد. علاوه بر این، شما می توانید به خوبی کارتان را در تعامل با افراد مشهور مدیریت کرده و سختی های این مسیر را به طور قابل ملاحظه ای کم کنید.

    وقتی کاربران به دنبال هشتگ برند شما در فضای آنلاین هستند، می توانند به سادگی هشتگ مربوط به همکاری شما با یک فرد حرفه ای را نیز مشاهده کنند. این امر اعتبار شما در بازار را بی نهایت افزایش داده و دست کم محتوای تان را به دامنه وسیعی از کاربران نشان می دهد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری ویژه بر روی مخاطب هدف تان هستید، می توانید کارتان را به سادگی هرچه تمام تر دنبال کرده و به دنبال بهبود وضعیت کاری تان باشید.

    بی شک برخی از کاربران برای بهبود اطلاعات در دسترس یا حتی تعامل بهینه با برندها به دنبال هشتگ ها می روند. اگر شما در این میان به هشتگ ها توجه کافی داشته باشید، کارتان به شدت ساده تر از هر زمان دیگری خواهد شد. این طوری بسیاری از کاربران در دسترس شما قرار گرفته و به خوبی توانایی تاثیرگذاری بر روی آنها را پیدا می کنید. این نکته در بسیاری از مواقع شما را از دیگر رقبا متمایز خواهد کرد.

    مطلب قبلیرسیدن به خودکفایی در حوزه کاغذ از راهبردهای اصلی ارشاد
    مطلب بعدیمیزان مالیات پرداختی مشاغل اعلام شد

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    دو − دو =

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.