مدیر مجموعه سالنامه سپیدان؛ یک رویداد فرصت‌ساز

    گفت و گو با فریدون فدایی مدیر سالنامه سپیدان

    0
    63
    مجموعه سالنامه سپیدان

    مدیر مجموعه سالنامه سپیدان؛ بازار سررسید هرسال از برج یازدهم داغ می‌شود اما برگزاری این نمایشگاه موجب می‌شود تا سفارشات در زمان مناسب‌تری انجام شود و از این لحاظ ما فرصت بیشتری برای انجام کارهای باکیفیت در اختیار خواهیم داشت.

    مجموعه سالنامه سپیدان؛به گزارش چاپ و نشر آنلاین، مجموعه سالنامه سپیدان با مدیریت فریدون فدایی چهاردهمین دوره حضورش در نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته را پشت سر گذاشت. فدایی کرونا را عامل مهمی دانست که بر کاهش کیفیت نمایشگاه از نظر میزان مشارکت غرفه‌گذاران و بازدیدکنندگان تأثیرگذار بوده است و در این رابطه اظهار داشت: علاوه بر کرونا آلودگی هوا، طرح ترافیک و کاهش زمان نمایشگاه نیز از دیگر عوامل مؤثر در میزان استقبال از نمایشگاه بوده است.

    بیشتر بخوانید:جعبه هارد باکس و انواع قیمت ها

    استقبال مدیر مجموعه سالنامه سپیدان از تخصصی شدن نمایشگاه

    مدیر مجموعه سالنامه سپیدان که در زمینه‌ی تبلیغات، تولید تقویم، سررسید و هدایای تبلیغاتی فعالیت دارد، ادامه داد: البته کاهش تعداد بازدیدکنندگان اتفاق بدی هم نبود چراکه موجب شد افرادی که به‌صورت تخصصی با مجموعه‌هایی مانند ما در ارتباط هستند، در نمایشگاه حضور یابند.

    به گفته فدایی بزرگ‌ترین تأثیر نمایشگاه برخورد رودررو مشتریان با شرکت‌ها است؛ وی افزود: این ارتباط رودررو منجر به شناخت شرکت‌ها از انتقادات، پیشنهاد‌ها و خواسته‌های مشتریان می‌شود که در نهایت به نفع افزایش کیفیت کارها خواهد شد و رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت.

    فدایی خاطرنشان کرد: بازار سررسید هرسال از برج یازدهم داغ می‌شود اما برگزاری این نمایشگاه موجب می‌شود تا سفارشات در زمان مناسب‌تری انجام شود و از این لحاظ ما فرصت بیشتری برای انجام کارهای باکیفیت در اختیار خواهیم داشت.

     

    سا

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    11 + دو =