چگونه بازخورد مشتری را ارزیابی کنیم

    0
    69
    بازخورد مشتری

    بازخورد مشتری یکی از مهمترین اطلاعاتی است که هر کسب و کاری باید ضمن دستیابی به آنها، مدیریت لازم را هم داشته باشد و بتواند اطلاعات و آمارهای موردنیاز را استخراج کند. درواقع بدون این بخش شما نمی توانید نسبت به وضعیت واقعی کسب و کار خود نتیجه گیری داشته باشید.

    همچنین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که چنین اقدامی بدون استفاده از تکنولوژی، بیش از حد سخت و زمانبر بوده و به همین خاطر لازم است تا از بازارهای موجود استفاده کنید. با این حال وجود گزینه های متنوع، تصمیم گیری را سخت کرده است. به همین خاطر در ادامه هفت مورد برتر را بررسی خواهیم کرد.

    بازخورد مشتریاین ابزار به خاطر امکانات کامل خود، در جایگاه نخست فهرست قرار گرفته است. درواقع شما می توانید ضمن مشاهده آخرین وضعیت انواع نظرسنجی های خود، هشدارهای لازم را نیز دریافت کنید. درواقع این بخش کاملا به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. برای مثال می توانید این وضعیت را قرار دهید که زنگ هشدار برای انتقادات فعال شود تا سریعا بتوانید به آنها رسیدگی کنید.

    محیط کاربری ساده در کنار امکان شخصی سازی همه چیز، از جمله مزیت های اصلی این برنامه کاربردی محسوب می شود. در آخر شما می توانید اطلاعات را به صورت آماری درآورده و براساس معیارهای مختلف، داده های هفته ها و حتی سال های قبل را با یکدیگر مقایسه کنیدو بازخورد مشتری را ارزیابی کنید.

     

    سایت های کاربردی برای ارزیابی بازخورد مشتری

    کار کردن با نرم افزار علی رغم تمامی جذابیت هایی که به همراه دارد، شما را به دستگاه محدود می کند. برای مثال شما بدون دسترسی به لپ تاپ خود، نمی توانید به اطلاعات موردنیاز دسترسی داشته باشید. تحت این شرایط کار کردن با یک سایت، شما را در موقعیت بدون محدودیت قرار می دهد. نکته جالب این است که در این سایت در کنار انواع ابزارهای بررسی و ایجاد آمارهای مختلف، شما می توانید از جدیدترین مقالات موجود در زمینه مدیریت مشتری نیز استفاده کنید و سطح خود را بهبود بخشید. همچنین امکان همگام سازی با شبکه های اجتماعی مختلف، از دیگر مزیت های این سایت کاربردی محسوب می شود.

    در شرایطی ممکن است شما نیاز داشته باشید که افراد مختلفی به اطلاعات دسترسی داشته باشند. برای مثال ممکن است یک تیم مسئولیت پشتیبانی فروش را برعهده گرفته باشد و بدون شک دسترسی سریع به اطلاعات، کاملا ضروری خواهد بود. در این برنامه شما می توانید گروه های مختلف را ایجاد کرده و به افراد سطح دسترسی بدهید. این امر کمک خواهد کرد تا امکان کار تیمی، به مراتب مهیاتر باشد. استفاده از ابزار آنالیز گوگل، باعث شده تا شما بتوانید به اطلاعات جامعی از وضعیت بازار خود دسترسی داشته باشید.

    نکته کاربردی این ابزار، امکان ارسال پاسخ به صورت خودکار است. درواقع شما می توانید یکسری پیام پیشفرض را تعیین کنید تا براساس کلیدواژه ها، پاسخ های موردنظر ارسال شود. همچنین شما می توانید به آمارهای برندهای جهانی دسترسی داشته باشید تا استانداردی را برای خود مشخص نمایید. درواقع این امر که بدانید سایر کسب و کارها، چه اقداماتی را برای رضایت مشتری خود انجام می دهند، بدون شک کاربرد بسیاری را برای شما خواهد داشت.

    بیشتر بخوانید: تکنیک های شخصی سازی در فروش آنلاین

     

    ابزارهای تحلیل بازخورد مشتری

    این برنامه امکاناتی نظیر پوشه بندی و مدیریت آمارها، امکان چت آنلاین و راه های دسترسی و ارتباط مختلف به مشتری را دارد. همچنین این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی خود، آمارها را به خوبی تحلیل می کند و راهکارهای جالبی را ارائه می دهد. در کنار این موارد شما می توانید از این بازار برای به دست آوردن اطلاعات مشتری نظیر آدرس ایمیل آنها نیز استفاده کنید. به همین خاطر یک دستیار کاملا کارآمد محسوب می شود تا به کمک آن بازخورد مشتری را ارزیابی کنید.

    این بازار ضمن تمامی امکانات لازم برای بررسی بازخورد مشتری شما را با کسب و کارهای مشابه در سراسر جهان آشنا می کند و می توانید زمینه های همکاری مختلفی را داشته باشید و در صورت نیاز، از اطلاعات یکدیگر استفاده نمایید. برای مثال ممکن است شما قصد داشته باشید تا در یک کشور دیگر، فعالیت خود را ادامه دهید. تحت این شرایط آمارهای بازخورد مشتریان، بدون شک در درک سلیقه و الگوی خرید آنها، تاثیرگذار بوده و باعث می شود تا آمادگی لازم را به دست آورید.

    در بسیاری از مواقع افراد در زمینه به دست آوردن اطلاعات، مشکلی ندارند ولی دقیقا نمی دانند که باید از آنها چه استفاده‎ای کرد. درواقع این امر که رضایت از یک بخش کمتر از ماه گذشته است، به معنای آن است که شما باید تغییراتی را اعمال نمایید.

    با این حال آیا آمار حال حاضر قابل اعتنا است؟ درواقع ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد که روند نزولی حال حاضر را ایجاد کرده است. در این راستا وجود یک مشاور خبره، بدون شک کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید و تصمیم گیری های بهتری را داشته باشید. درواقع این نکته را فراموش نکنید که در بازار به شدت رقابتی حال حاضر، حتی یک اشتباه می تواند فاجعه آفرین باشد و منجر به از دست رفتن جایگاه شرکت شود.

    در آخر فراموش نکنید که هفت مورد فوق، هر یک دارای مزیت های خاص خود هستند و ابدا ایرادی ندارد که شما از تمامی آنها استفاده کنید. همچنین فراموش نکنید که ممکن است یک ابزار موجود در منطقه فعالیت شما که ناشناخته هم محسوب می شود، برای شما کاربرد بالاتری را داشته باشد. به همین خاطر ابدا نباید خود را به موارد فوق  برای بررسی بازخورد مشتری محدود تصور کنید.

    مطلب قبلیمعافیت افزایش تعرفه قیمت گاز در واحدهای چاپی اعمال شود 
    مطلب بعدیکلاه برداری با اپلیکیشن جعلی شاپرک

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    پنج + 18 =

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.