عوامل دشواری بازاریابی و تاثیر آن بر روی سود برندها
عرصه بازاریابی روز به روز در حال سخت تر شدن است. دشواری بازاریابی برای بسیاری از کارآفرینان امر بی نهایت ناگواری محسوب می شود.
مزیت برندهای قدیمی در مقایسه با برندهای جدید
بازار کسب و کار همیشه شاهد ورود محصولات تازه است. شاید در نگاه نخست محصولات تازه باید به سرعت جای برندهای قدیمی را پر کنند، اما در عرصه عمل چنین امری کمتر اتفاق می افتد.
ایده های طلایی فعالیت سازگار با محیط زیست در دنیای کسب و کار
هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از بهترین تکنیک ها برای فعالیت سازگار با محیط زیست است.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی آغاز به کار کرد. شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی با حضور بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و علی اعتدالی مجری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران صبح امروز افتتاح شد. این نمایشگاه با هدف توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی برگزار می شود.
۵ توصیه برای افراد پر کار
یکی از بدترین ویژگی های افراد پر کار و فعال در حوزه های مختلف کسب و کار این است که به حدی درگیر کار خود می شوند که در اصطلاح به آن اعتیاد پیدا می کنند.
برندهای مدرن در دنیای جدید
برندهای مدرن در دنیای جدید به گونه ای دیگر عمل می کنند. دنیای کسب و کار همیشه مثل زمانه کنونی شلوغ و پر از رقابت نبود. دورانی نه چندان دور، فاصله بین تبدیل شدن به یک برند موفق مانند کوکاکولا فقط و فقط داشتن یک محصول باکیفیت بود.
آشنایی با ذهنیت برتر در رهبری کسب و کار
رهبری کسب و کار برای مدیران همیشه به سادگی چیزی که همه فکر می کنند، نیست. شما به عنوان مدیر یک کسب و کار نه فقط در قبال توسعه برندتان، بلکه در برابر کارمندان تان نیز مسئولیت دارید.
۱۲ تکنیک شرکت اوبر برای پیشرفت
موفقیت به سبک شرکت اوبر
بدون شک اوبر یکی از موفق ترین شرکت های حال حاضر جهان محسوب می شود که تحول عظیمی در زمینه...
نیچ مارکتینگ شکلی متمرکز از بازاریابی
نیچ مارکتینگ (Niche Marketing) به معنای هدایت تمام تلاشهای بازاریابی به سمت یک بخش جمعیتی کاملاً تعریف شده است.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین...
سوشال مدیا مارکتینگ و تاثیر آن بر کسب و کار
سوشال مدیا مارکتینگ یکی از جدیدترین تکنیک های بازاریابی است. شاید هنوز افراد زیادی باشند که هنوز به اهمیت بسیار بالای این روش بازاریابی آگاه نباشند.
خلاقیت مهمترین عرصه کسب و کار در دنیای رقابت
اگرچه اکنون از اهمیت پیگیری فناوری های نوین کاسته نشده است، اما کسب و کارها بیش از هر نکته دیگری باید خلاق باشند، در غیر این صورت حتی یک دقیقه نیز امکان رقابت با برندهای بزرگ دنیا را نخواهند داشت.
توجه به غرفهآرایی بیشتر از عرضه محصولات
یکی از کارمندان شرکت ثنا الکتریک گفت: در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی توجه به غرفهآرایی بیشتر از عرضه محصولات بود.
ارائه صنایع خدماتی در دوران کرونا
صنعت خدمات در طول دوران کرونا بیشترین ضرر را متحمل شده است. میزان تقاضا برای استفاده از خدمات مختلف در طول دوران کرونا به طور قابل ملاحظه ای کاهش داشته است.
بهترین اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی کدامند؟
امروزه بسیاری از بازاریاب ها در صورتی که به محض شروع فعالیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی با بازخوردهای مثبت مشتریان رو به رو نشوند، انگیزه شان برای ادامه مسیر را به طور کامل از دست خواهند داد.
جلب نظر مخاطب توسط کتاب با دمپایی وارد فروش نشوید
مولفان کتاب با دمپایی وارد فروش نشوید در همان قدم اول یعنی عنوان روی جلد کتاب آشکارا نشان داده اند که می توانند توجه مخاطب را شکار کنند. این کتاب چند ویژگی و امتیاز بارز دارد.
«بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجیتال» منتشر شد
کتاب «بازاریابی کارآفرینانه، حرکت از عصر سنتی به دیجتال» به قلم دکتر مهدی الله دادی و دکتر رضا شافعی منتشر شده است.
پروفایل مشتری ایده آل (ICP)؛ راهنمایی برای فروش بی دردسر
زیر و بم طراحی و استفاده از پروفایل مشتری ایده آل
پروفایل مشتری ایده آل به فروشندگان برای یافتن مشتریان درست و ارتباط اولیه...
دنیای روابط عمومی و فضای مجازی
دنیای روابط عمومی در طول سال های اخیر با ظهور شبکه های اجتماعی تغییرات بسیار زیادی پیدا کرده است. امروزه دیگر خبری از شیوه های قدیمی در دنیای روابط عمومی یا تلاش برندها برای موفقیت در این حوزه بدون استفاده از روش های تازه نیست. در عوض عرصه دیجیتال مثل همه بخش های دیگر در حال نفوذ به حوزه روابط عمومی نیز هست.
۴ نکته مهم در تبلیغات دیجیتال
در ادامه برخی از نکات مهم و ضروری برای هر برند در زمینه تبلیغات دیجیتال را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
۵ دلیل شکست یک کسب و کار
درواقع آگاهی کسب کردن خصوصا هنگامی که حاصل تجربیات افراد دیگر باشد، بدون شک نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت. در این زمینه دلایل اصلی شکست یک کسب و کار، بررسی خواهد شد.




































