رازهای فروش آنلاین برای کارآفرینان حرفه ای
در مقاله کنونی قصد بررسی برخی از راهکارهای حرفه ای برای فروش آنلاین برای کارآفرینان حرفه ای را داریم.
بررسی تفاوت بازاریابی حسی و احساسی
بازاریابی حسی (Sensitive marketing) با بازاریابی احساسی (emotional marketing) متفاوت است. در این مقاله این تفاوت را بررسی می کنیم و در نهایت برخی از روش های دیگر بازاریابی را مرور میکنیم.
محتوای تبلیغاتی و خانواده ها در عصر جدید
دنیای تبلیغات به لطف توسعه فناوری های مدرن از جمله اینترنت و شبکه های اجتماعی دامنه وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد. امروزه بازاریاب ها امکان پرداختن به مسائل بسیار گسترده ای را دارند.
دیدگاه های مدیریتی پرفسور دمینگ درباره کیفیت
گلچینی از دیدگاه های مدیریتی پرفسور دمینگ (Deming) در مدیریت که در مدیریت چاپ هم بسیار کارآمد است.
موفقیت خرده فروشی آنلاین در گرو نقش برنامه ریزی
راه اندازی یا مدیریت خرده فروشی های آنلاین همیشه امر سخت و دشواری محسوب می شود. برندها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان شان مسیری طولانی را طی می کنند.
راهکارهای بهینه سازی همکاری در برندهای تازه تأسیس
همکاری و فعالیت بهینه تیم های کاری در شرکت نکته بسیار مهمی محسوب می شود. در اینجا به برخی از راهکارهای بهینه سازی همکاری در برندهای تازه تاسیس اشاره خواهیم کرد.
ابزار کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا
بحران کرونا تمامی کسب و کارها را وارد شرایطی بی سابقه کرده است، با این حال نمی توان آن را فاجعه دانست. علت این امر به این خاطر است که بسیاری از برندها خصوصا کسب و کارهای اینترنتی، رشدی فوق العاده را تجربه کرده اند.
جذب سرمایه گذار برای برندها
جذب سرمایه گذار در دنیای کسب و کار به هیچ وجه کار ساده ای نیست. بسیاری از کارآفرینان برای جذب سرمایه گذار اقدام به استفاده از شیوه های مختلف و حتی عجیب و غریب می کنند.
ترندهای مورد استفاده بازاریابان B2C در سال ۲۰۲۲
در این تحقیق ما در مورد اینکه چه چیزی برای بازاریابان B2C در سال جاری خوب بود و آنها قصد دارند در سال 2022 کجا سرمایه گذاری کنند، چه می گوید.
سه راه برای آغاز بازاریابی تلفنی
دلیل موفقیتهای کم فروشندگان در بازاریابی تلفنی این است که رویکرد جذابی برای فروش تلفنی نداشته و به همین دلیل این رویکرد موجب نمیشود که هر شنوندهای دست از کار خود برداشته و به صحبتهای آنها گوش دهد.
۵درس مدیریتی از چارلی دی آملیو
درس مدیریتی از یک جوان با انگیزه و کار درست. اگر بخواهیم مهمترین شخصیت تیک تاک را نام ببریم که باعث شد تا این شبکه رشد بهتری را هم تجربه کند، بدون شک یک جوان 18 ساله، انتخاب اول خواهد بود. وی در مدت زمان کمتر از یک سال فعالیت خود در تیک تاک موفق شده است تا میلیون ها طرفدار را برای خود پیدا کند.
مدیر شرکت نما پرچم؛ کیفیت خوب برگزاری
مدیر شرکت نما پرچم اظهار داشت: خوشبختانه امسال شرکتهای خوشفکر و موفق در نمایشگاه حضور داشتند که در رونق آن تأثیرگذار بودند.
سومین همایش بزرگ تابلوسازان تبلیغات محیطی ایران برگزار شد
سومین همایش بزرگ تابلوسازان تبلیغات محیطی ایران بعد از ظهر جمعه 9 آذرماه با حضور بزرگان و پیشکسوتان صنف سازندگان تابلوهای تبلیغاتی و به همت اتحادیه چاپخانه داران تهران و صنف سازندگان تابلوهای تبلیغاتی تهران در مرکز همایش های بین المللی ایران برگزار شد.
تاثیر محیط کار مثبت بر کارایی کارمندان
ایجاد و حفظ محیط کار مثبت و سرزنده یکی از اهداف اساسی هر کسب و کاری است. اگر شما به عنوان مدیرعامل یا مسئول یکی از بخش های شرکت فعالیت داشته باشید، به خوبی از مشکلات حفظ محیط کار مثبت اطلاع دارید.
محتوای متنی در دنیای بازاریابی جدید
محتوای متنی نقش بسیار عمده در توسعه دنیای بازاریابی داشته است. از زمانی که اینترنت اولین گام های خود را به سوی زندگی مردم برداشت، محتوای متنی به عنوان یگانه راهکار تعامل با مردم با هم معرفی شد.
مدیر سالنامه امسال: تبلیغات نامناسب در نمایشگاه تبلیغات
مدیر سالنامه امسال: استقبال از نمایشگاه بهطورکلی خوب بود اما ایراداتی هم از جمله عدم تبلیغات و اطلاعرسانی مناسب داشت. نمایشگاه تجهیزات پزشکی همزمان...
عادات کارآفرینان موفق
کارآفرینان به طور معمول دارای ایده های بسیار زیادی برای اجرا هستند. آنها ساعت های زیادی در طول سال به کار اختصاص می دهند. بسیاری از کارآفرینان امید چندانی به واقعیت یافتن ایده های شان ندارند.
تولید محتوای مناسب و بررسی ۵ چالش بازاریابی B2B
بازاریابی در دنیای امروز بدون تولید محتوای جذاب و تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امکان پذیر نیست. استفاده از انواع فرمت ها مانند ویدئو، عکس، متن و حتی پادکست در این میان توجه بسیاری از برندها را به خوبی جلب کرده است. نکته مهم در این میان داشتن برنامه ای مشخص برای بازاریابی B2B است.
شرکت پارت؛ بازدید بهتر نسبت به ادوار گذشته
سهیل رضا مدیرعامل شرکت پارت اظهار داشت: بزرگترین معضل و مشکلی که صنف ما با آن مواجه است بیبرنامگیهای وزارت فرهنگ و ارشاد است. دوستان مسئول در وزارتخانه امسال در تاریخ بیستم آبان تقویم سال بعد را در اختیار ما قرار دادند که این به معنای القای استرس و فشار مضاعف به تولیدکنندگان است.
مدیریت مالی و نقش مهم آن در گسترش شرکت ها
یک مدیریت مالی قوی و کار آمد می تواند شرکتی را به اوج موفقیت برساند و بر عکس آن نیز می تواند یک شرکت موفق را به خاک سیاه بنشاند.




































