12 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
نسل چهارم بازاریابی

معرفی کتاب «نسل چهارم بازاریابی؛ حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال»

فیلیپ کاتلر در کتاب «نسل چهارم بازاریابی؛ حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال» تلاش می‌کند تا بگوید روش‌های سنتی با بازاریابی نوین و دیجیتال باید ترکیب و تلفیق شود. او در‌ادامه‌ی کتاب، راهکارهای مناسبی برای موفقیت در مدل جدید بازاریابی ارائه دهد.
سالنامه امسال

مدیر سالنامه امسال:رسالت های اجتماعی در سایه تولید عملی می شود

مدیر سالنامه امسال: خانواده تولیدکنندگان این رسته شغلی آن‌چنان به بلوغ کاری و تنوع صورت‌های خروجی رسیده‌اند که نیازمند تشکیل یک صنف به‌عنوان فرصتی برای تبادل تجربیات، ایده‌ها و راهکارهای موفق درزمینة تولید سالنامه و هدایای تبلیغاتی باشند.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات افتتاح شد

دکتر سیدعلی اعتدالی، رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات گفت: این رویداد با رشد ۳۰ درصدی شرکت‌کنندگان و ۲۵ درصدی متراژ تحت پوشش نسبت به سال گذشته، صبح امروز ۱۳ آذرماه افتتاح شد و تا تاریخ ۱۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا است.
مخاطب هدف

۳ تکنیک مهم برای حفظ ارتباط با مخاطب هدف در دوران کرونا

بحران کرونا روی تمام کسب و کارها تاثیر منفی بر جای گذاشته است. در این میان تفاوتی بین حوزه های مختلف کسب و کار...
شرکت های تولیدی

صفر تا صد طراحی یک کمپین بازاریابی موفق

هدف این مقاله بررسی روند طراحی یک کمپین بازاریابی از صفر تا صد است. اگر به دنبال طراحی یک کمپین هستید، نکات این مقاله برای تان جذابیت خواهد داشت.
کسب و کار اینستاگرامی

چگونه برند اینستاگرام شویم

این روزها برند اینستاگرام  شدن یکی از راه های تبلیغاتی برای بیزینس های مختلف است. اینستاگرام در طول سال ‎های اخیر به عنوان یک پلتفرم محبوب در میان کاربران جهانی توسعه یافته است.
ارتقای اعتماد به نفس کارآفرینان

 مهارت های ارتباطی برای کارآفرینان و بازاریابان

مهارت های ارتباطی در دنیای تجاری امروز یکی از مهترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. سوتفاهم مشکل بزرگی در روابط انسانی و تجاری است که می توان با توجه به چند نکته به حل و فصل آن اقدام کرد.
ارزیابی وضعیت برند

ارزیابی وضعیت برند در شبکه های اجتماعی

ارزیابی وضعیت برندها در شبکه های اجتماعی یکی از فرآیندهای اساسی هر کسب و کاری را شکل می‎ دهد. این امر شامل بازنگری در پروفایل برندمان در شبکه های اجتماعی و تلاش برای تاثیرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف براساس بهبود وضعیت بازاریابی است. ارزیابی وضعیت عملکرد برند در شبکه های اجتماعی و تلاش برای بهبود نقاط ضعف از جمله نکات اساسی دیگر در این زمینه محسوب می ‏شود.
کارآفرینان نو آور

۴ نکته در افزایش اثربخشی بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال یکی از محبوب ترین الگوهای بازاریابی در سراسر دنیا محسوب می شود. در ادامه برخی از مهمترین نکات در این راستا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
کسب و کار بدون کارمند

کسب و کار بدون کارمند

کسب و کار بدون کارمند امکان پذیر است. تصور اولیه بسیاری از افراد در رابطه با ایجاد یک کسب و کار، مدیریت تعدادی کارمند است.
سالنامه آوای عرشیا سررسید تبلیغاتی

مدیر عامل مجموعه صبا:جانمایی خوب و سالن‌های مناسب در نمایشگاه تبلیغات

مدیر عامل مجموعه صبا: متأسفانه ساعت برگزاری نمایشگاه از هشت صبح تا سه بعد از ظهر بود که این موجب جا ماندن بسیاری از مشتریان برای بازدید از آن شد. همچنین تبلیغات محیطی بسیار ضعیف بود. جدای از این موارد جانمایی غرفه‌ها و سالن‌هایی که در اختیارمان قرار داده بودند، راضی‌کننده بود.
مدیریت مالی شخصی

مدیریت مالی شخصی چیست

بدون شک مدیریت مالی شخصی، نقش بسزایی در رشد و کیفیت زندگی دارد. با این حال علی رغم اهمیت فوق العاده، نسبت به این موضوع بسیار کم صحبت شده است.
کوچینگ کسب ‌و کار

کوچینگ کسب ‌و کار

در مطالب گذشته به انواع تخصص‌ ها در کوچینگ و مفهوم هر یک از آن‌ ها پرداختیم. در این مطلب اختصاصاً کوچینگ کسب ‌و کار (Business coaching) و نقش و اهمیت آن در توسعه‌ ی سازمان‌ ها را بررسی می‌ کنیم.
پلتفرم اینستاگرام

توصیه هایی برای استفاده از پلتفرم اینستاگرام

بازاریابی در پلتفرم اینستاگرام  برای هر کسب و کاری دارای اهمیت است. بسیاری از برندها برای موفقیت بازاریابی در فضای اینستاگرام به دنبال راهکارهای سریع و مطمئن هستند.
کار

چگونه شرایط کار را بهتر کنیم

اگر احساس خوبی نسبت به کار خود نداشته باشید، هیچ موفقیتی را به دست نخواهید آورد، با این حال احساس خوبی داشتن صرفا به معنای مناسب بودن همه چیز نبوده و در بسیاری از شرایط خود شما باید برای بهبودهایی تلاش نمایید.
ایلان ماسک

بازاریابی اینترنتی و موانع پیش روی آن

به صورت کلی بازاریابی اینترنتی یکی از موقعیت های شغلی محسوب می شود که استرس بسیار زیادی  دارد. دلیل این امر نیز به این خاطر است که مهمترین بخش شرکت یعنی فروش وابسته به تصمیمات این افراد خواهد بود.
اصل پیتر

اصل پیتر و راه های جلوگیری از آن

اصل پیتر (Peter Principle) یک اتفاق رایج در میان شرکت‌ها است که به موجب آن کارکنان بر اساس پیشرفت فعلیشان به جای مهارت‌ها و استعدادهای مورد نیاز برای نقش‌هایی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌اند، ترفیع می‌یابند.
تیزرهای تبلیغاتی

اهمیت تیزرهای تبلیغاتی در بازاریابی و رشد فروش

تیزرهای تبلیغاتی ابزارهایی جذاب و قدرتمند برای بازاریابی محصولات و خدمات هستند که تاثیر بالایی در افزایش فروش دارند.
کانون پدیده سما

کانون پدیده سما؛ جای خالی تبلیغات در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

کانون پدیده سما: یکی از نقاط ضعف آوردگاه تبلیغات عدم اطلاع‌رسانی صحیح بود. مسئولان برپایی نمایشگاه می‌توانستند با کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی، صداوسیما و تلویزیون تبلیغات گسترده‌تری داشته باشند که متأسفانه باید بگویم فقدان این مهم کاملاً احساس می‌شد؛ بااین‌همه هم‌زمانی این رویداد با نمایشگاه شیلات و اوراسیا باعث شد تا بازدیدکنندگانی که برای شرکت در آن آوردگاه‌ها به نمایشگاه آمده بودند از نمایشگاه تبلیغات نیز بازدید به عمل بیاورند.
مطالعه بازاریابی

۲۲ کتاب حوزه بازاریابی که باید آن ها را خواند

مطلب پیش رو حاوی معرفی 22 کتاب حوزه بازاریابی از بهترین کتاب‌ های بازاریابی تمام دوران است.