16.5 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
بازاریابی ورزشی

بازاریابی ورزشی؛ جادوی اتصال برندها به شور و اشتیاق انسانی

بازاریابی ورزشی دیگر فقط نمایش یک لوگو در زمین بازی نیست؛ این صنعت با بهره‌گیری از شور و هویت هواداران، به یکی از استراتژیک‌ترین ابزارهای برندها برای ساختن وفاداری عمیق و ماندگار تبدیل شده است.
ارتقای اعتماد به نفس کارآفرینان

 مهارت های ارتباطی برای کارآفرینان و بازاریابان

مهارت های ارتباطی در دنیای تجاری امروز یکی از مهترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. سوتفاهم مشکل بزرگی در روابط انسانی و تجاری است که می توان با توجه به چند نکته به حل و فصل آن اقدام کرد.
پرفورمنس مارکتینگ

همه چیز درباره پرفورمنس مارکتینگ

بیشتر ما از اصطلاح بازاریابی اینترنتی برای بسیاری از مشاغل استفاده می کنیم؛ در حالیکه انواع مختلفی از بازاریابی دیجیتال وجود دارد که قابلیت ها و کانال های هر نوع از آنها روز به روز متنوع تر شده و تغیبیر می کند. از انواع جدید در این شاخه علمی و شغلی، پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکرد است.
برندسازی در شبکه های اجتماعی

بازسازی برند چگونه امکان پذیر است

عدم تاثیرگذاری فرآیند بازسازی برند در زمان بروز بحران هاست بنابراین تمام توجه ما باید معطوف به پیش از بروز تمام عیار بحران ها باشد.
مجموعه سالنامه سپیدان

مدیر مجموعه سالنامه سپیدان؛ یک رویداد فرصت‌ساز

مدیر مجموعه سالنامه سپیدان؛ بازار سررسید هرسال از برج یازدهم داغ می‌شود اما برگزاری این نمایشگاه موجب می‌شود تا سفارشات در زمان مناسب‌تری انجام شود و از این لحاظ ما فرصت بیشتری برای انجام کارهای باکیفیت در اختیار خواهیم داشت.
طراحی لوگو

۵ نکته اساسی در طراحی لوگو

لوگوی برندها هیچ ‎گاه به اندازه زمان کنونی دارای اهمیت نبوده است. لوگوی یک برند ظاهر اصلی و رسمی آن در تمام بازارهاست. همین امر طراحی لوگو را بدل به امری چالش ‎برانگیز و بسیار حساس می‎ کند. هر جایی که یک برند حضور داشته باشد، لوگوی آن نیز همراه‎ اش خواهد بود. فرآیند بازاریابی، برندسازی و به طور کلی تمام فعالیت ‎های کسب و کار از این امر تاثیر می ‎پذیرد. اگرچه بسیاری از برندها نسبت به اهمیت لوگوی ‎شان آگاهی دارند، اما در عمل طرح‎ های جذابی را به نمایش نمی ‎گذارد. در این مقاله برخی از مهمترین نکات در زمینه طراحی لوگو را مدنظر قرار خواهیم داد.
بازاریابی محتوا

۱۴ ویژگی فعالان بازاریابی محتوا

همه ما از اهمیت تولید محتوا به عنوان مهم ترین اقدام بازرایابی آگاه هستیم. با این حال فرد و یا افرادی که در زمینه...
وفاداری مشتریان ارتباط با مشتریان

۷ گام بازاریابی کم هزینه برای استارت آپ ها

استفاده از بازاریابی کم هزینه یکی از گزینه های خارق العاده ای است که برای گسترش استفاده از استارت آپ ها کاربرد دارد.
پلی استیشن

بازاریابی پلی استیشن سونی: ۶ کمپینی که باعث تعامل و وفاداری برند شدند

از روزهای اولیه‌اش که غول‌های صنعت بازی را به چالش کشید تا تبدیل شدن به یکی از نمادین‌ترین برندها در حوزه سرگرمی، پلی استیشن...
پروموت کردن

چند راهکار برای پروموت کردن برند و محتوا در شبکه های اجتماعی

ما در این مقاله به دنبال راهکارهایی برای حل مشکلات بازاریاب ‏ها برای پروموت کردن برندها و  محتوای بازاریابی شان هستیم.
مدیریت استرس

راهکارهایی برای مدیریت استرس تیم فروش

ما در این مقاله سعی داریم برخی از ایده های درجه یک و کاربردی را به شما معرفی کنیم. شما الان مجموعه ای از ایده های مناسب برای شروع فرآیند کاهش و مدیریت استرس تیم فروش را دم دست دارید. فرقی ندارد به عنوان یک فروشنده ساده با ما همراه هستید یا مدیر بخش فروش، در هر صورت حالا کنترل اوضاع در دست شماست.
لوگو

لوگوهای ورزشی؛ وقتی یک تصویر ساده، جهانی را معنا می‌کند

لحظه ای به اولین باری که با لوگوی تیم محبوب تان روبه رو شدید فکر کنید. شاید روی یک کلاه کهنه، یک پوستر رنگ و رو رفته روی دیوار اتاق یا روی صفحه تلویزیون در یک بعدازظهر پرهیجان. آن نشان ساده برای شما چه معنایی داشت؟ به احتمال زیاد چیزی بسیار فراتر از ترکیب چند خط و رنگ بود. آن لوگو دروازه ای به دنیایی از شور، هیجان، تعلق و وفاداری بود.
بازاریابی آموزش اعتماد

بازاریابی آموزش؛ تعامل با مخاطب همراه با آموزش

تا چند سال پیش موسسات آموزشی و دانشگاه ها کمتر جایی در بحث های بازاریابی و تبلیغات داشتند. آنها بیشتر به کیفیت آموزشی و پژوهشی خود تکیه می کردند و گمان می بردند که همین کافی است تا دانشجویان و دانش آموزان در صف های طولانی برای ثبت نام بایستند، اما واقعیت این است که حتی بهترین موسسات آموزشی هم نمی توانند بدون معرفی مناسب، برتری خود را به جامعه نشان دهند.
هدایای تبلیغاتی آونگ زمان

مدیر مجموعه تولیدی آونگ زمان : نمایشگاهی با سطح کیفی خوب

مدیر عامل مجموعه تولیدی آونگ زمان: با وجود بین‌المللی بودن نام این رویداد اما غرفه‌گذار یا بازدیدکننده خارجی در آن حضور نداشت.
رهبر تجاری موفق

کارآفرینی با اجرای ۳ تکنیک برتر

ورود به دنیای کارآفرینی و کسب درآمدهای چند میلیون دلاری برای هر فردی شبیه به رویایی بزرگ است. برخی از کارآفرینان بزرگ در گوشه و کنار دنیا به خوبی این هدف را به دست آورده‎اند. مهمترین نکته در عملکرد چنین کارآفرینان بزرگ و موفقی توجه به برخی از نکات مشترک است.
مدیر عامل برندها

اشتباهات رهبران تجاری و راهکارهایی برای حل آن

اشتباهات رهبران تجاری در شرایط کرونا چیست اگر یک رهبران تجاری کسب و کارها در شرایط کنونی توانایی لازم برای تاثیرگذاری بر روی کارمندان را...
تولید محتوای موفق

کاربرد بازاریابی کششی و بازاریابی فشار برای برنامه ریزی

نحوه استفاده و تفاوت اصلی بین بازاریابی کششی و بازاریابی فشار صحبت کرده و برخی از نمونه‌ های بازاریابی کششی و بازاریابی فشار را بررسی خواهیم کرد.
گوگل بیزینس

معجزه گوگل بیزینس برای کسب و کارها

مزایای سرویس گوگل بیزینس برای کسب و کارها در دنیای جدید و آنلاین برای کارآفرینان غیر قابل انکار است.
شبکه‌های ‌اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای نوین کسب‌وکار

شبکه‌های اجتماعی امروز اشکال متفاوتی به خود گرفته‌اند و جزو ابزارهای تبلیغات و آگاهی‌رسانی مجموعه‌ها و کسب‌وکارها به‌حساب می‌آیند که گاه با هزینه‌های گزافی برای برپایی و توسعه همراه هستند و ازاین‌رو نیاز به کنترل کیفی و بررسی دارند. در این مقاله شما را با انواع روش‌های تحلیل شبکه‌های ‌اجتماعی و ابزارهایی که می‌توانند در انجام این کار به شما کمک کنند، آشنا خواهیم کرد.
دورکاری

چگونه دورکاری موثر باشیم

دورکاری با تمامی مزیت های خود، یکسری مشکلات را نیز به همراه دارد. در این رابطه با توجه به از بین رفتن مرز میان خانه به عنوان محل استراحت و دفتر کاری به عنوان محل انجام وظایف، با چالش هایی مواجه هستیم.