16.5 C
Tehran
یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
بازاریاب های محتوایی 

۱۰ ایده بازاریابی ویدئویی مدنظر مشتریان

یکی از ایده های ساده و جذاب برای بازاریابی ویدئویی با هزینه بسیار اندک مربوط به آپدیت ویدئوهای قدیمی است. در ادامه برخی از ایده های برتر برای طراحی ویدئوهای بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مشتریان را مورد توجه قرار خواهیم داد.
وفاداری مشتریان ارتباط با مشتریان

استراتژی برنامه وفاداری مشتریان

 استراتژی برنامه وفاداری مشتریان  در دنیای تجارت کنونی بسیار مهم است. هر کارآفرینی در دنیا دوست دارد کلی مشتری وفادار دم دستش باشد که هر روز اقدام به خرید از برندش کرده و آن را با هیچ رقیب دیگری عوض نکنند.
شبکه های اجتماعی

افزایش وفاداری مشتری از طریق شبکه های اجتماعی و راهکارهای آن

اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، با این حال این خواسته مهم، به سادگی توسط چند اقدام کوچک در شبکه های اجتماعی، امکان‎پذیر خواهد بود که در ادامه چند مورد از آنها را بررسی خواهیم کرد.
مدیریت بحران کسب و کار

مدیریت بحران کسب و کار با نکات کلیدی

بحران کرونا در بسیاری از بازارهای مختلف جهان مسئله مدیریت بحران کسب و کار را به طور جدی مطرح ساخته است. بسیاری از برندها در راستای ادامه فعالیت در بازار کسب و کار با مشکلات بسیار جدی مواجه شده اند. کارآفرینان و رهبران تجاری که آمادگی بحران ها و اتفاقات غیرقابل پیش بینی را داشته اند، در زمینه مدیریت بحران کرونا بهتر از دیگران عمل کرده اند.
والمارت

رمز موفیت والمارت به عنوان بزرگ‌ ترین سوپرمارکت‌ زنجیره‌ای در ایالات متحده

والمارت (Walmart) با درآمد خالص بیش از ۵۵۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰، یکی از بزرگ‌ترین خرده فروشان در سراسر جهان است.
سیستماتیک کردن کسب و کار

پیش نیازهای راه اندازی یک کسب‌وکار موفق

ایده راه‌اندازی یک کسب‌وکار ممکن است هر زمانی به ذهن شما برسد. ممکن است برای انجام کاری یا برطرف کردن نیازی به دردسر بخورید و بعد با خودتان فکر کنید ممکن است یک کسب‌وکار بتواند این مشکل را به‌سادگی حل کنید و سپس فکر کنید، چرا آن کسب‌وکار مال من نباشد.
استراتژی کسب و کار

استراتژی کسب و کارهای کوچک

تمام برندهای بزرگ و کارآفرینان مشهور به لطف نوآوری شان در دنیای کسب و کار ماندگار شده اند. هیچ برندی با عملکردی معمولی در دنیای کسب و کار برای همیشه ماندگار یا حتی موفق نمی شود.
درس تجاری

۳ درس تجاری مهم از کرونا

ویروس کرونا ادامه دارد و برای معرفی کامل نکاتی که به دست آمده است، در ادامه سه درس تجاری مهم را بررسی خواهیم کرد.
«نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری»

کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» منتشر شد

کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.

سومین همایش بزرگ تابلوسازان تبلیغات محیطی ایران برگزار شد

سومین همایش بزرگ تابلوسازان تبلیغات محیطی ایران بعد از ظهر جمعه 9 آذرماه با حضور بزرگان و پیشکسوتان صنف سازندگان تابلوهای تبلیغاتی و به همت اتحادیه چاپخانه داران تهران و صنف سازندگان تابلوهای تبلیغاتی تهران در مرکز همایش های بین المللی ایران برگزار شد.
هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا

مزایای بهره مندی از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا

چند روش کلیدی هست که می‌توان از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای شخصی‌تر و جذاب‌تر و همچنین بهینه‌سازی توزیع و اندازه‌گیری استفاده کرد. یکی از مزایای اصلی استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا، توانایی آن در تجزیه و تحلیل داده‌ها و شناسایی روندها است.
برندینگ کارفرما

برندینگ کارفرما چیست

زمانی نه چندان دور اگر عبارت «برندینگ کارفرما» را گوگل می کردید، با یک ارور 404 بزرگ رو به رو می شدید؛ چراکه ترکیب برندینگ با وضعیت کارفرما حتی برای کارشناس های خبره هم تعریف نشده بود، چه برسد به موتورهای بخت برگشته جست وجو! البته الان اوضاع خیلی بهتر شده و کمابیش خبرهایی درباره برندینگ کارفرما به گوش می رسد. با این حال هنوز راه درازی تا درک دقیق چیستی این استراتژی جذاب مانده است.
مطالعه رفتار مشتریان

اصلی به نام مشتری مداری

بسیاری از تئوری‌ های مدیریتی بر محور مشتری مداری و چگونگی رضایت مشتریان بنا شده است.
سایت های پربازدید

ویژگی های مشترک سایت های پربازدید

در شرایط حال حاضر، میزان استفاده افراد از بستر اینترنت با رشدی چندین برابری مواجه شده و به همین خاطر دیگر بدون فعالیت حرفه ای، مورد توجه جدی قرار نخواهید گرفت. در این راستا 7 ویژگی سایت های پربازدید را بررسی خواهیم کرد.
شکست غول با استراتژی

بخش دوم: شکست غول با استراتژی

در صنعت دستگاه‌ های کپی غولی آمریکایی به نام زیراکس، انحصار مطلق تکنولوژی و بازار آن را در دست داشت، طوری که حتی زیراکس معادل فعل «کپی کردن» بود اما شرکت ژاپنی بسیار کوچک‌تری چون کانن، پا به عرصه این کسب‌وکار گذاشت و طی چند دهه، به یکی از بازیگران کلیدی این صنعت تبدیل شد! شکست غول با استراتژی
آمازون

راه اندازی فروشگاه هوشمند آمازون در لندن

آمازون در طول سال های اخیر به دلیل نوآوری های متعددش مورد توجه جهانی قرار گرفته است. این غول دنیای خرده فروشی آنلاین برای نخستین بار ایده فروشگاه های بدون صندوق پرداخت را اجرا کرده است. این ایده در ایالات متحده طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرد.
کسب و کارهای اینترنتی

کرونا ویروس فرصتی برای بازاریابی دیجیتال

با گسترش ویروس کرونا، بازاریابی دیجیتال از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. همان‌طور که کرونا ویروس به سرعت در سرتاسر جهان حرکت می‌کند، تمامی دنیا در معرض خطر قرار دارند
اخلاق گرایی

اخلاق گرایی یکی از بهترین های شیوه بازاریابی

همواره در پاسخ به پرسش بهترین شیوه بازاریابی افراد گزینه‎ هایی نظیر حضور فعال در شبکه‎ های اجتماعی و یا اقداماتی از این قبیل را مطرح می ‎کنند، با این حال در این مقاله قصد داریم تا شیوه ‎ای به مراتب کم ‎خرج ‎تر با تاثیر بیشتر را بررسی نماییم. درواقع اخلاق گرایی طیف وسیعی داشته و شامل رفتار شما با کارمندان، مشتری و به صورت کلی کنار گذاشتن هر اقدامی است که اخلاقی محسوب نمی ‎شود.
تبلیغات

چه چیزی بعضی تبلیغات را قدرتمند می‌کند

رشد سریع بازاریابی نشان می‌دهد خلاقیت کافی نیست؛ تبلیغات مؤثر نیازمند استراتژی است و چارچوب ADPLAN این مسیر را روشن می‌کند.
ترندهای تبلیغات

آشنایی با مهم ترین ترندهای تبلیغات

هدف اصلی در این مقاله آشنا ساختن شما با برخی از مهم ترین ترندهای تبلیغات است بنابراین آماده شوید تا در قالب توصیه هایی خلاصه و کم حجم به بررسی برخی از ترندهای تبلیغات بپردازیم.